Microsoft: Το Xbox Series X τα επίπεδα απόδοσης θα είναι χωρίς Bottlenecks και χωρίς συμβιβασμούς

Published on 8 May 2020 at 22:36

Οι υποψήφιοι πελάτες της σειράς Xbox X έκαναν την πρώτη τους απόλαυση στο πλάι του παιχνιδιού στόχου για την κονσόλα κατά τη διάρκεια του σημερινού επεισοδίου Inside Xbox. Όπως συνήθως κάθε φορά που μια κονσόλα επόμενης γενιάς απέχει περίπου έξι μήνες από την κυκλοφορία, είναι ακόμα νωρίς. Ωστόσο, το επίπεδο των οπτικών φαίνεται να είναι ήδη ένα βήμα πάνω από αυτό που διατίθεται επί του παρόντος στο Xbox One X.

Σε συνέντευξή του που δημοσιεύτηκε σήμερα στο Eurogamer, ο Jason Ronald (Partner Director of Program Management στην Team Xbox) περιέγραψε τη συνολική φιλοσοφία σχεδιασμού για το Xbox Series X. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο κύριος στόχος ήταν να προσφέρει σταθερά επίπεδα απόδοσης χωρίς bottleneck ή συμβιβασμούς.  Αυτή η αποτελεσματικότητα θα επιτρέψει στους προγραμματιστές να συμπιέσουν ακόμη περισσότερο το υλικό του Xbox Series X από ότι θα υπονοούσε το σχήμα 12 TFLOP.

''Για μένα, πρόκειται για την από άκρη σε άκρη απόδοση του συστήματος. Δεν είναι μια πτυχή έναντι της άλλης. Αυτό που ήταν εξαιρετικά σημαντικό για εμάς ήταν η διατήρηση επιπέδων απόδοσης, σε αντίθεση με οτιδήποτε έχετε ξαναδεί. Και σχεδιάσαμε το Xbox Series X για να είναι ένα καλά ισορροπημένο σύστημα χωρίς bottleneck ή χωρίς συμβιβασμούς σε οποιαδήποτε περιοχή ... είτε πρόκειται για την απόδοση της CPU είτε για την απόδοση της GPU - βρισκόμασταν στα ανώτερα όρια αυτού που ήταν ικανό με μια παραδοσιακή  μονάδα δίσκου , έτσι ξέραμε ότι έπρεπε να επενδύσουμε σε πράγματα όπως η απόδοση IO επιπέδου SSD. Σχεδιάσαμε την αρχιτεκτονική ταχύτητας του Xbox για να είναι η απόλυτη λύση για ροή στοιχείων.

Αυτό που καταλήγει είναι η καινοτομία και η ενοποίηση μεταξύ υλικού και λογισμικού. Κοιτάξτε κάτι σαν την αρχιτεκτονική ταχύτητας. Αυτός είναι ένας συνδυασμός του NVMe SSD, ενός αποκλειστικού μπλοκ αποσυμπίεσης υλικού, ενός νέου API συστήματος αρχείων που ονομάζεται Direct Storage και, στη συνέχεια, μιας νέας καινοτομίας ακόμη και πάνω από αυτό που ονομάζεται Sampler Feedback Streaming, κάτι που μας επιτρέπει να έχουμε έναν αποτελεσματικό πολλαπλασιαστή μνήμης πέρα ​​από την φυσική μνήμη. Βλέπετε επίσης κάτι όπως η μεταβολή μεταβλητού ρυθμού. Όχι μόνο έχουμε 12 teraflops GPU power, αλλά οι προγραμματιστές μπορούν να είναι πολύ πιο αποτελεσματικοί στον τρόπο που το χρησιμοποιούν. Μπορούν πραγματικά να αποφέρουν αποτελέσματα ακόμη και πέρα ​​από τα ωμά teraflops που βρίσκονται στο κουτί.

Έτσι, για μένα αφορά περισσότερο τον τρόπο χρήσης του συστήματος Xbox Series X και την ενσωμάτωση υλικού και λογισμικού που θα καθορίσουν τι είναι δυνατό σε αυτήν την επόμενη γενιά.''

by SpookyGr

Πηγή από https://wccftech.com/


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.