Oλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε για τα στούντιο που διαθέτει η Microsoft

Published on 25 September 2020 at 20:15

Μετά την εξαγορά της Bethesda, εδώ είναι η μεγάλη λίστα προγραμματιστών που συσσωρεύονται κάτω από την ομπρέλα Xbox Game Studios
Το Xbox Game Studios είναι πλέον η μεγαλύτερη συλλογή στούντιο πρώτου μέρους στη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών. Είναι μια αξιοζήλευτη θέση να βρίσκεστε στη Microsoft, ειδικά μετά από τόσα χρόνια καταπολέμησης της παρανόησης ότι το Xbox δεν έχει παιχνίδια για να προσφέρει στους  παίκτες. Με το Xbox Series X και το Xbox Series S να κυκλοφορούν στις 10 Νοεμβρίου με πλήρη υποστήριξη Xbox Game Pass Ultimate από την πρώτη μέρα, θέτει τις κονσόλες επόμενης γενιάς σε νέα θέση μπροστά από τις προπαραγγελίες Xbox Series X που θα κυκλοφορήσουν.

Όλα αυτά κατέστη δυνατή χάρη στην εξαγορά της ZeniMax Media, μιας εταιρείας που αποτελείται από οκτώ αναπτυξιακά στούντιο και μια εκδοτική πτέρυγα. Αυτή η συμφωνία ήταν αξίας 7,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων και έφερε τον συνολικό αριθμό  κάτω από την ομπρέλα Xbox Game Studios από 16 σε 24. Η αγορά της ZeniMax ακολουθεί δύο χρόνια ταχείας επέκτασης του τμήματος Xbox, με την Microsoft να αποκτά επτά στούντιο τα τελευταία μόνο δύο χρόνια, καθώς και επενδύοντας στο άνοιγμα δύο νέων μονάδων στην The Initiative και the World Edge. Είναι μια συναρπαστική στιγμή να γίνεις μέλος του οικοσυστήματος Xbox, αλλά τι έχουν παραδώσει καθεμιά από αυτές τις ταλαντούχες ομάδες στο παρελθόν και τι θα μπορούσαν να εργαστούν για να προσφέρουν στο μέλλον;

343 Industries

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: Halo: Master Chief Collection (PC / Xbox One, 2014), Halo 5: Guardians (Xbox One, 2015).

Αυτή τη στιγμή εργάζεται: Halo Infinite (PC / Xbox Series X, TBC 2021)

Ιδρύθηκε το: 2007

Alpha Dog Games

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: Wraithborne (iOS, 2012), MonstroCity Rampage (iOS, 2017)

Εργάζεται επί του παρόντος: Αναμονή επιβεβαίωσης.

Αποκτήθηκε το: 2020

Arkane Studios

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: Dishonored (Multi, 2012), Prey (Multi, 2017)

Εργάζεται επί του παρόντος: Deathloop (PS5 / Xbox Series X / PC, 2021)

Αποκτήθηκε το: 2020

Bethesda Game Studios

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: Fallout 3 (Multi, 2008), The Elder Scrolls 5: Skrim (Multi, 2011)

Επί του παρόντος εργάζεται: Starfield (Αναμονή επιβεβαίωσής), The Elder Scrolls 6 (Αναμονή επιβεβαίωσής)

Αποκτήθηκε το: 2020

Compulsion Games

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: Contrast (Multi, 2013), We Happy Few (Multi, 2018)

Εργάζεται επί του παρόντος: Αναμονή  επιβεβαίωσης.

Αποκτήθηκε το: 2018

Double Fine Productions

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: Psychonauts (PS2 / Xbox, 2005), Brutal Legend (PS3 / Xbox 360, 2009)

Εργάζεται επί του παρόντος: Psychonauts 2 (Multi, 2021)

Αποκτήθηκε το: 2019

id Software

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: Doom (Multi, 2016), Doom Eternal (Multi, 2020)

Εργάζεται επί του παρόντος: Doom Eternal DLC'S

Αποκτήθηκε το: 2020

inXile Entertainment

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: Torment: Tides of Numenera (Multi, 2017), Wasteland 3 (2020, Multi)

Εργάζεται επί του παρόντος: Αναμονή  επιβεβαίωσης

Αποκτήθηκε το: 2018

MachineGames

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: Wolfenstein: The New Order (Multi, 2014), Wolfenstein 2: The New Colossus (Multi, 2017)

Εργάζεται επί του παρόντος: Αναμονή  επιβεβαίωσης

Αποκτήθηκε το: 2020

Mojang Studios

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: Minecraft (Multi, 2011), Minecraft Dungeons (Multi, 2020)

Εργάζεται επί του παρόντος: Minecraft

Αποκτήθηκε το: 2014

Ninja Theory

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: Hellblade: Senua's Sacrifice (Multi, 2017), Bleeding Edge (PC / Xbox One, 2020)

Σε εξέλιξη: Senua's Sage: Hellblade 2 (PC / Xbox Series X, TBC), Project: Mara 

Αποκτήθηκε το: 2018

Obsidian Entertainment

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: Pillars of Eternity (PC, 2015), The Outer Worlds (Multi, 2019)
Επί του παρόντος εργάζεται: Grounded (Xbox One, 2020), Avowed (PC / Xbox Series X,)
Αποκτήθηκε το: 2018

Playground Games

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: Forza Horizon 4 (PC / Xbox One, 2018)

Επί του παρόντος εργάζεται: Fable 4 (Xbox Series X, TBC)

Αποκτήθηκε το: 2018

Rare

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: Viva Pinata (Xbox 360, 2006), Sea of Thieves (PC / Xbox One, 2018)

Αυτή τη στιγμή εργάζεται στο: Everwild (Xbox Series X)

Αποκτήθηκε το: 2002

Roundhouse Studios

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: -

Εργάζεται επί του παρόντος: Αναμονή  επιβεβαίωσης

Αποκτήθηκε το: 2020

Tango Gameworks

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: The Evil Within (Multi, 2014), The Evil Within 2 (Multi 2017)

Εργάζεται επί του παρόντος: Ghostwire: Tokyo (PC / PS5, 2021)

Αποκτήθηκε το: 2020

The Coalition

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: Gears of War 4 (PC / Xbox One, 2016), Gears 5 (PC / Xbox One, 2019)

Εργάζεται επί του παρόντος: Αναμονή  επιβεβαίωσης

Ιδρύθηκε το: 2010

The Initiative

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: -

Εργάζεται επί του παρόντος: Αναμονή  επιβεβαίωσης

Ιδρύθηκε το: 2016

Turn 10

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: Forza Motorsport 7 (PC / Xbox One, 2017)

Εργάζεται επί του παρόντος: Forza Motorsport (Xbox Series X)

Ιδρύθηκε το: 2001

Undead Labs

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: State of Decay (PC, 2013), State of Decay 2 (PC / Xbox One, 2018)

Αυτήν τη στιγμή εργάζεται: State of Decay 3 (PC, Xbox Series X)

Αποκτήθηκε το: 2018

World's Edge

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: Age of Empires: Definitive Edition (PC, 2019)

Εργάζεται επί του παρόντος: Age of Empires 4 (PC,)

Ιδρύθηκε το: 2019

ZeniMax Online Studios

Αξιοσημείωτες κυκλοφορίες: The Elder Scrolls Online (Multi, 2014), Fallout 76 (Multi, 2018)

Εργάζεται επί του παρόντος: -

Αποκτήθηκε το: 2020

Xbox Game Studios Publishing

Το Xbox Game Studios Publishing είναι μια εσωτερική ομάδα στην ομάδα Xbox Game Studios που υποστηρίζει τόσο εξωτερικούς προγραμματιστές όσο και αυτούς που ανήκουν στην ευρύτερη ομάδα πρώτων μερών. Η ομάδα Global Publishing εργάζεται για να φέρει στη ζωή τίτλους όπως το Sunset Overdrive και το Crackdown 3 και πιο πρόσφατα συνεργάστηκε με συνεργάτες όπως ο Dontnod για να φέρει το Tell Me Why στην πλατφόρμα.

Bethesda Softworks

Η Microsoft δεν απέκτησε μόνο οκτώ αναπτυξιακά στούντιο, αλλά έφερε επίσης το εκδοτικό τμήμα της ZeniMax Media. Αυτό σημαίνει ότι h «Bethesda», όπως γνωρίζετε παραδοσιακά, θα συνεχίσει να υπάρχει, με τη Microsoft να της επιτρέπει να λειτουργεί ημιαυτόνομα, όπου θα συνεχίσει να δημοσιεύει τα παιχνίδια που γεννιούνται από το χαρτοφυλάκιο των συνεργατών της.


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.