Home » News » Xbox Series X/S.Η Microsoft φαίνεται να έχει μάθει πολλά από τα λάθη της.

Xbox Series X/S.Η Microsoft φαίνεται να έχει μάθει πολλά από τα λάθη της.

Published on 3 November 2020 at 16:30

Αν και έχουν κάνει απίστευτη δουλειά για να δημιουργήσουν μια σταθερή βάση για τα επόμενα χρόνια τα τελευταία χρόνια, η Microsoft έκανε πολλά λάθη καθ 'όλη τη διάρκεια της κυκλοφορίας του Xbox One, πολλά από τα οποία αποδείχθηκαν αρκετά δαπανηρά για αυτούς. Ωστόσο, με την νέα γενία επιδιώκουν να αξιοποιήσουν όλη τη δουλειά που έχουν κάνει τα τελευταία χρόνια για να γυρίσουν τα πράγματα για τον εαυτό τους και μέχρι στιγμής, υπάρχουν πολλοί λόγοι για να είμαστε αισιόδοξοι. Ο τρόπος με τον οποίο η Microsoft χειρίζεται την κυκλοφορία του Xbox Series X / S και τα πράγματα που υπόσχονται για τα επόμενα χρόνια μας έδωσε μεγάλη εμπιστοσύνη ότι η τέταρτη γενιά του Xbox θα πάει πολύ καλύτερη από την τρίτη.

Σε αυτήν τη λειτουργία, θα μιλήσουμε για μερικούς από τους μεγαλύτερους τρόπους με τους οποίους η Microsoft αποφεύγει μερικά από τα μεγαλύτερα λάθη με το Xbox Series X / S που έκαναν με το Xbox One.

Η ΣΚΕΨΗ ΣΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Πριν από την κυκλοφορία του Xbox One, το μάρκετινγκ και η ανταλλαγή μηνυμάτων πριν από την κυκλοφορία της Microsoft ήταν σχεδόν παντού. Ένα από τα πράγματα που έτρωγαν πολλούς υποψήφιους αγοραστές με λάθος τρόπο ήταν ο τρόπος με τον οποίο η Microsoft τοποθετούσε την κονσόλα ως κέντρο πολυμέσων, με υπερβολική εστίαση σε αθλητικές και τηλεοπτικές εφαρμογές .

Δεν υπήρχε τίποτα ιδιαίτερα λάθος με αυτά τα πράγματα - το ζήτημα ήταν ότι το μόνο πράγμα που η Microsoft δεν μίλησε σχεδόν όσο θα έπρεπε να ήταν παιχνίδια. Με το Xbox Series X / S, αυτό δεν είναι πρόβλημα. Σίγουρα, δεν έχουμε δει πάρα πολύ gameplay μέχρι στιγμής, ειδικά για αποκλειστικά παιχνίδια επόμενης γενιάς, αλλά όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο η Microsoft χρεώνει και εμπορεύεται την κονσόλα, η εστίαση είναι στα ίδια τα παιχνίδια.

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΙΚΩΝ ΤΗΣ ΣΤΟΥΝΤΙΟ

Η παραγωγή παιχνιδιών από τα στούντιο της Microsoft δεν ήταν άμεση προτεραιότητα από τότε που μπήκαν στην αγορά της κονσόλας και χειροτέρευσε σταδιακά κατά τη διάρκεια των ετών Xbox One. Με την επερχόμενη γενιά, ωστόσο, διαμορφώνεται για να είναι στο καλύτερο σχήμα της ζωής της. Μόλις ολοκληρωθεί η συμφωνία ZeniMax, θα έχουν σχεδόν δύο δωδεκάδες στούντιο πρώτου μέρους και το δυναμικό είναι σαρωτικό. Από RPG έως shooters πρώτου προσώπου, από αγωνιστικά παιχνίδια έως ανοιχτές παγκόσμιες περιπέτειες, το εύρος του περιεχομένου που φαίνεται να προσφέρει η Microsoft είναι αρκετός λόγος για να ενθουσιαστεί για την επόμενη γενιά του Xbox.

ΜΙΑ ΠΛΗΘΩΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ

Εδώ είναι το θέμα της παραγωγής πρώτων μερών της Microsoft - έχουμε ήδη μια αρκετά σταθερή ιδέα για το πώς θα είναι τα επόμενα χρόνια ως προς το περιεχόμενο πρώτου μέρους που έρχεται στο Xbox. Τα Halo Infinite, Everwild, Forza Motorsport, Fable, Avowed, State of Decay 3 και Senua's Saga: Hellblade 2 είναι όλα σε εξέλιξη και είναι έτοιμα να έρθουν στο Xbox Series X και Series S κάποια στιγμή μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Εν τω μεταξύ, υπάρχει επίσης μια πολύ καλή πιθανότητα το The Elder Scrolls 6 και το Starfield να καταλήξουν να είναι αποκλειστικά για κονσόλα Xbox.

VALUE FOR MONEY

Το Xbox One είχε πολύ κακό λανσάρισμα, μερικά για τα οποία έχουμε μιλήσει και πολλά για τα οποία θα μιλήσουμε σύντομα, και όλα αυτά συλλογικά σήμαινε ότι για πολλούς, ήταν δύσκολο να δικαιολογηθεί μια αγορά κονσόλας κοινώς  δεν προσέφερε αρκετή αξία για τα χρήματα του. Πρόκειται για ένα πρόβλημα που η Microsoft φαινόταν να αντιμετωπίζει το Xbox Series X / S και το Game Pass έχει αποδειχθεί ότι είναι η απίστευτη λύση σε αυτό το πρόβλημα. Με έναν συναρπαστικό και ποικίλο κατάλογο παιχνιδιών που συνεχίζει να βελτιώνεται και την υπόσχεση της πρόσβασης από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας  σε πολύ λογικές τιμές συνδρομής, το Xbox Game Pass είναι, χωρίς αόριστους όρους, από μόνο του λόγος να αποκτήσει ένα Xbox.

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ

Η υποστήριξη στην Ιαπωνία υπήρξε η Αχίλλειος φτέρνα για το Xbox . Προς τιμή τους, η Microsoft τουλάχιστον κατέβαλε κάποια προσπάθεια για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα κατά τη διάρκεια του Xbox 360 - πριν επανέλθει στο να μην κάνει τίποτα για άλλη μια φορά με το Xbox One, το οποίο κυκλοφόρησε ακόμη και στην Ιαπωνία σχεδόν ένα χρόνο μετά την παγκόσμια κυκλοφορία του . Απομένει να δούμε πόσο επιτυχημένες θα είναι οι επερχόμενες κονσόλες Xbox στην Ιαπωνία, αλλά μέχρι στιγμής, φαίνεται ότι η Microsoft καταβάλλει τουλάχιστον κάποια προσπάθεια για να κερδίσει περισσότερο από ένα βήμα στην αγορά.

Οι δύο κονσόλες κυκλοφορούν ταυτόχρονα παγκοσμίως ενώ οι πρόσφατες κυκλοφορίες Xbox για ιαπωνικά παιχνίδια που παραδοσιακά ήταν αποκλειστικά στο PlayStation - όπως το Dragon Quest και το Yakuza είναι επίσης υπέροχα. Εν τω μεταξύ, με το Tango Gameworks, η Microsoft θα έχει σύντομα επίσης έναν ιαπωνικό προγραμματιστή στο πλευρό της οπότε ίσως αυτό είναι κάτι που θα μπορούσε να χρησιμοποιήθει προς όφελός τους.

BACKWARD COMPATIBILITY

Η Microsoft πιέζει για backward compatibility εδώ και μερικά χρόνια, οπότε αυτό ήταν ένα λάθος που διόρθωσαν με το ίδιο το Xbox One. Η διαφορά τώρα, ωστόσο, είναι ότι μπαίνουν στην επόμενη γενιά με μεγάλη δυναμική. Κανείς δεν πρόκειται να αγοράσει ένα Xbox Series X ή Series S μόνο για να παίξει παιχνίδια από προηγούμενες γενιές, φυσικά, αλλά έχοντας την επιλογή πρόσβασης σε χιλιάδες παιχνίδια από τρεις γενιές κονσόλας τη στιγμή που βγάζετε τη νέα σας κονσόλα από το κουτί είναι μια μεγάλη, μεγάλη ώθηση. Προσθέστε σε αυτήν την ικανότητα του Series X και του Series S να ενισχύσει εγγενώς παλαιότερα παιχνίδια με διάφορους τρόπους, από την αύξηση των ρυθμών καρέ έως και την προσθήκη HDR και η λειτουργία backward compatibility γίνεται ακόμη πιο εντυπωσιακή.

ΥΛΙΚΟ

Το PS4 και το Xbox One ήταν και τα δύο παλιά μηχανήματα ακόμα και όταν ξεκίνησαν, και από αυτά τα δύο, το Xbox One ήταν η πιο αδύναμη κονσόλα. Με το Xbox One X το 2017, η Microsoft έκανε μια αρκετά ξεκάθαρη δήλωση ότι η ανάπτυξη ισχυρού, εντυπωσιακού υλικού θα ήταν σημαντική για αυτούς στο μέλλον. Το Xbox Series X συμφωνεί σίγουρα με αυτήν την προσέγγιση και προσφέρει εξαιρετικά εντυπωσιακές προδιαγραφές, ακόμη και στην τιμή των 500€. Μένει να δούμε αν το Xbox Series S που είναι σημαντικα  αδύναμο με τον μεγαλύτερο αδερφό του εάν θα καταλήξει να συγκρατεί μακροπρόθεσμα υλικό επόμενης γενιάς, αλλά ελπίζουμε ότι αυτό δεν θα συμβεί.

MARKETING

Ένα από τα μεγαλύτερα σφάλματα που έκανε η Microsoft με το μάρκετινγκ πριν από την κυκλοφορία του Xbox One ανακοίνωσε με υπερηφάνεια τους βαριούς διαδικτυακούς περιορισμούς και απαιτήσεις του. Δικαίως έλαβαν πολλά flak για αυτό, και παρόλο που κατέληξαν να κάνουν 180 μοίρες στροφή σε αυτό πολύ γρήγορα, οι περισσότερες ζημιές είχαν ήδη γίνει από εκείνο το σημείο και το Xbox One δεν κατάφερε ποτέ να ανακάμψει από αυτόν τον κακό τύπο . Η Microsoft, προς όφελός τους, έχει υιοθετήσει μια αρκετά φιλική προς τον καταναλωτή προσέγγιση με το Xbox τα προηγούμενα χρόνια και τη συνεχίζει με την επόμενη γενιά, με αυτά που ήταν κυρίως αρκετά σαφή μηνύματα. Είναι δίκαιο να πούμε ότι έμαθαν από τα λάθη τους.

KINECT

Οι πολιτικές DRM του Xbox One δεν ήταν το μόνο πράγμα για το οποίο η κονσόλα ήταν προφανής πριν από την κυκλοφορία της. Κάτι άλλο που η Microsoft έδωσε έμφαση, πολύ περισσότερο από ό, τι έπρεπε  ήταν το Kinect. Το περιφερειακό δεν κατάφερε ποτέ να εντυπωσιάσει τις μάζες στα χρόνια του Xbox 360 , αλλά για κάποιο λόγο, η Microsoft αποφάσισε να τη μετατρέψει σε ένα κρίσιμο, σχεδόν απαραίτητο μέρος της εμπειρίας Xbox One με το Kinect 2.0. Ανεξάρτητα από το πόσο σκληρά προσπάθησαν να το ωθήσουν, απέτυχε, όπως ήταν καταδικασμένο. Το Kinect χάθηκε ευτυχώς από την ύπαρξή του και τα Xbox Series X και Series S πρόκειται να κυκλοφορήσουν χωρίς Kinect.

SHARING AND CAPTURING

Αυτό δεν είναι τόσο μεγάλο από ένα ζήτημα όσο τα περισσότερα (αν όχι όλα) πράγματα που έχουμε συζητήσει σε αυτό το άρθρο  αλλά αξίζει  να το αναφέρουμε ωστόσο. Σε αντίθεση με το κουμπί Share στο DualShock 4 του PS4, το Xbox One δεν ξεκίνησε ακριβώς με τις καλύτερες δυνατότητες κοινής χρήσης και λήψης και εξακολουθεί να υστερεί πίσω από το αντίστοιχο της Sony. Τα Xbox Series X και S, ωστόσο, ξεκινούν με αποκλειστικές δυνατότητες λήψης και κοινής χρήσης που, με βάση αυτά που η Microsoft αποκάλυψε, φαίνονται ακριβώς τόσο βολικά και εύχρηστα όσο θα έπρεπε - χάρη σε μεγάλο βαθμό στον νέο controller Xbox με το Κουμπί Share φυσικά.

ΤΙΜΗ

Ακολουθεί ένα ακόμη λάθος που έκανε η Microsoft με το Xbox One κατά την κυκλοφορία - απελευθερώνοντάς το στην τιμή των 499 €. Σίγουρα το Xbox Series X διατίθεται επίσης στα 499€ αλλά σε αντίθεση με το Xbox One, το Series X διαθέτει εντυπωσιακό, ισχυρό υλικό, δεν ξεκινά στη σκιά του υπερβολικού κακού τύπου, προσφέρει απίστευτη αξία με το Game Pass και έχει ήδη πολλά ανακοινωμένα επερχόμενα παιχνίδια που φαίνονται πολλά υποσχόμενα. Στη συνέχεια, υπάρχει το Xbox Series S που πρέπει να λάβετε υπόψη, το οποίο μπορεί να έχει πιο αδύναμο υλικό, αλλά προσφέρει πρόσβαση στην επόμενη γενιά και σε όλα τα παιχνίδια του σε πολύ λογική τιμή 299€. Επιπλέον η Microsoft προσφέρει επίσης το  Xbox All-Access σε δώδεκα χώρες γεγονός που καθιστά την επόμενη γενιά ακόμα πιο εύκολο σε μετάβαση στην επόμενη γενιάς.


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.