Xbox Brand Name:Το παιχνίδι έχει αλλάξει για τη Microsoft

Published on 3 November 2020 at 22:13

Η Microsoft παίζει ένα διαφορετικό παιχνίδι. Η κοινή ιδέα ιστορικά είναι ότι χρειάζεστε έναν ισχυρό αγωγό αποκλειστικών παιχνιδιών για να πουλήσετε κονσόλες, αλλά η Microsoft ακολουθεί μια διαφορετική προσέγγιση φέτος. Όπως είπε ο Phil Spencer σε κάθε συνέντευξη που δίνει αυτές τις μέρες, η Microsoft δεν ενδιαφέρεται πολύ αν αγοράσετε ένα νέο Xbox αυτές τις διακοπές, επειδή η εταιρεία έχει διαφοροποιήσει τις προσφορές της και έχει κάνει τα παιχνίδια της διαθέσιμα και σε υπολογιστή και κινητά. Το όνομα "Xbox" δεν σχετίζεται πλέον με μια κονσόλα παιχνιδιών - είναι το γενικό όνομα της ομπρέλας για τη στρατηγική παιχνιδιών της Microsoft. Ο Spencer το παρουσίασε πρόσφατα σε συνέντευξή του στο GameReactor.

"Ο στόχος υψηλού επιπέδου της ομάδας μας, για το πώς μετράμε τον εαυτό μας, είναι πόσα άτομα παίζουν στο Xbox", δήλωσε ο Spencer. "Και όταν λέμε" παίζοντας στο Xbox "δεν σημαίνει κονσόλα Xbox. Σημαίνει κάποιον που συνδέεται και παίζει ένα μέρος του οικοσυστήματος μας, είτε πρώτου είτε τρίτου μέρους. Και θα μπορούσε να είναι σε Android τηλέφωνο. Θα μπορούσε να είναι σε Switch. Θα μπορούσε να είναι σε υπολογιστή. Έτσι το σκεφτόμαστε. "

Εάν η στρατηγική της Microsoft αποφέρει καρπούς πωλώντας κάθε κονσόλα που μπορεί να φτιάξει φέτος και επίσης φέρνει περισσότερους ανθρώπους στο Xbox fold με το Xbox Game Pass και το στοιχείο ροής cloud (παλαιότερα γνωστό ως xCloud) . Οι κονσόλες επόμενης γενιάς - το PS5 και το Series X / S - αναμένεται να έχουν εξαντληθεί εντελώς φέτος. Όπως είπε πρόσφατα ο Spencer, "Πρόκειται να προβλέψω ότι και οι δύο θα πουλήσουμε κάθε κονσόλα που κατασκευάζουμε το 2020". Εάν η Microsoft είχε το παιχνίδι  Halo Infinite, η κατάσταση θα ήταν η ίδια, η μόνη διαφορά είναι ότι το Series X θα είχε εξαντληθεί πιο γρήγορα.

Κοιτάζοντας τα οικονομικά της Microsoft δείχνει πόσο μεγάλο αντίκτυπο έχει το περιεχόμενο και οι υπηρεσίες. Για την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2020, τα έσοδα από περιεχόμενο και υπηρεσίες Xbox αυξήθηκαν κατά 649 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το COVID-19 οδηγεί σε αυξημένες δαπάνες για παιχνίδια καθώς οι άνθρωποι μένουν στο σπίτι περισσότερο από ποτέ, αλλά αυτό αποδεικνύει πραγματικά είναι πόσα χρήματα πρέπει να γίνουν από την πώληση παιχνιδιών και συνδρομών. Είναι τόσο μεγάλος αριθμός που η Microsoft δεν χρειάζεται να ωθήσει τους ανθρώπους να αγοράσουν ένα νέο Xbox (το οποίο είναι χαμένος, ούτως ή άλλως)


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.