Home » News » Ο προγραμματιστής του The Medium εξηγεί την τεχνολογία πίσω από τη διπλή πραγματικότητα.

Ο προγραμματιστής του The Medium εξηγεί την τεχνολογία πίσω από τη διπλή πραγματικότητα.

Published on 2 February 2021 at 11:48

Ο μηχανισμός διπλής πραγματικότητας του The Medium είναι εύκολα το μεγαλύτερο σημείο πώλησης του παιχνιδιού, και μια έννοια που είναι στο κέντρο της εμπειρίας από την άποψη gameplay και ιστορίας. Ο προγραμματιστής Bloober Team έχουν πει ρητά στο παρελθόν ότι λόγω του μηχανισμού της Διπλής Πραγματικότητας ένα παιχνίδι όπως το The Medium απλά δεν θα μπορούσε να έχει γίνει για την προηγούμενη γενιά υλικού. Ίσως να αναρωτιέστε πόσο είναι διαφορετικό από ένα παιχνίδι split-screen; Λοιπόν, αρκετά σημαντικά, όπως αποδεικνύεται.

Σε ένα πόστ που δημοσιεύτηκε στο Xbox Wire ο παραγωγός του The Medium, Jacek Zięba, είπε ότι αυτό που κάνει ο τίτλος (διπλή πραγματικότητα) ψυχολογικής φρίκης  είναι "πολύ διαφορετικό από ό, τι multiplayer split screen", και το εξήγησε. Ουσιαστικά, τα παιχνίδια split-screen εμφανίζουν δύο περιπτώσεις της ίδιας θέσης ενώ στο The Medium, οι δύο κόσμοι που εμφανίζονται είναι εντελώς διαφορετικοί, ο καθένας με τα δικά του μοναδικά στοιχεία, υφές, μοντέλα, φωτισμό και οπτικά εφέ. Αυτό είναι πολύ πιο απαιτητικό από την άποψη της μνήμης, της αποθήκευσης και της απόδοσης.

"Τα περισσότερα άλλα παιχνίδια που υποστηρίζουν split-οθόνη εμφανίζουν δύο διαφορετικές περιπτώσεις της ίδιας θέσης," εξήγησε ο Zięba . "Στο The Medium, οι πραγματικοί και οι κόσμοι των πνευμάτων φαίνονται εντελώς διαφορετικοί και χρησιμοποιούν τα δικά τους σύνολα γραφικών στοιχείων, όπως μοντέλα ή υφές. Αυτό είναι πολύ πιο απαιτητικό από την άποψη της μνήμης, της αποθήκευσης και του κόστους απόδοσης."

«Επιπλέον, τέτοια αποτελέσματα όπως η θόλωση κίνησης ή τα περιβάλλοντα πρέπει να υπολογιστούν και να αποδοθούν δύο φορές,» συνέχισε. "Συνολικά, το παιχνίδι απαιτεί ένα σημαντικό ποσό VRAM και γρήγορη αποθήκευση, πολύ πιο γρήγορα από ό, τι χρησιμοποιούνε στην προηγούμενη γενιά του υλικού. Αν και θα μπορούσε να φανεί παρόμοιο στα screenshots ή τα τρειλερ, τεχνικά μιλώντας η διπλή πραγματικότητα του παιχνιδιού λειτουργεί απλά διαφορετικά και είναι πολύ πιο απαιτητική δύναμη από τη «συνηθισμένη» διάσπαση-οθόνη.»

Η απαιτητική φύση του παιχνιδιού διπλής πραγματικότητας του The Medium είναι κάτι που οι προγραμματιστές έχουν θίξει και στο παρελθόν. Για παράδειγμα, λόγω αυτού του μηχανισμού οι απαιτήσεις του συστήματος για Pc είναι τόσο βαριές .

Το The Medium είναι διαθέσιμο τώρα σε Xbox Series X/S και PC. Ο τίτλος τρόμου έχει ήδη πουλήσει αρκετά για να ανακτήσει πλήρως όλα τα έξοδα ανάπτυξης και μάρκετινγκ.


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.