Developer του Metro Exodus βλέπει στο Xbox Series S «προκλήσεις» για τους μελλοντικούς τίτλους.

Published on 16 February 2021 at 17:30

Μερικοί προγραμματιστές έχουν αποκαλύψει στο παρελθόν τις απόψεις τους σχετικά με το Xbox Series S και τις χαμηλότερες προδιαγραφές του, και στην περίπτωση του Metro Exodus η 4A Games, έχουν βρει μια "συμβιβαστική λύση" για την κονσόλα που δείχνει τον  δρόμο προς τα εμπρός.

Οι πλήρεις λεπτομέρειες του patch για την επόμενη γενιά του Metro Exodus αποκάλυψε ότι η έκδοση για  το Xbox Series S  έχει ως στόχο να χτυπήσει 1080p με πλήρη raytraced αντανακλάσεις, καθώς και 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Ωστόσο, όπως συζητήθηκε σε συνέντευξη στο wccftech o επικεφαλής τεχνικός διευθυντής, Oleksandr Shyshkovtsov, είπε ότι η ομάδα έχει μια λύση αυτή τη στιγμή αν και δεν είναι αρκετά ευχαριστημένοι με αυτό.

"Η μνήμη RAM δεν είναι ένα ζήτημα για εμάς (επί του παρόντος), αλλά οι επιδόσεις της Gpu παρουσιάζει προκλήσεις για τους μελλοντικούς τίτλους. Η τρέχουσα απόδοση μας έχει σχεδιαστεί για υψηλή χωρική και χρονική ανάλυση. Η εγκατάλειψη οποιουδήποτε από αυτά θα απαιτούσε από εμάς να κάνουμε πιο ακριβούς υπολογισμούς μειώνοντας την απόδοση ακόμη περισσότερο. Έχουμε μια  λύση αυτή τη στιγμή, αλλά δεν είμαστε ακόμα ικανοποιημένοι με αυτό".

Ενώ η πρόσθετη εργασία μπορεί να πρέπει να τεθεί μέσα, πολλοί υπεύθυνοι για την ανάπτυξη έχουν επαινέσει την τεχνολογία που υπάρχει μέσα στο Xbox Series S. Ο developer του Falconeer σχολίασε πώς ήταν έκπληξη για το "πόσο ισχυρή είναι η σειρά S", ενώ ένας developer απο την  Codemasters είπε επίσης ότι "είναι πραγματικά εύκολο" να αναπτυχθούν παιχνίδια. Ας ελπίσουμε ότι η 4A Games θα καταφέρει να χρησιμοποιήσει το Xbox Series S σε πλήρες πλεονέκτημά για να παραδώσει μερικές μεγάλες εμπειρίες επόμενης γενιάς.


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.