Home » News » Η Playground Games εξηγεί πώς λειτουργεί η αποκλειστική πολιτική της Ms όταν αγοράζεi ένα στούντιο

Η Playground Games εξηγεί πώς λειτουργεί η αποκλειστική πολιτική της Ms όταν αγοράζεi ένα στούντιο

Published on 20 February 2021 at 21:58

Η Microsoft προχώρησε πέρυσι χωρίς κανείς να το περιμένει όταν ανακοίνωσε την αγορά της Bethesda.

Σαφώς, μετά από αυτή την αγορά της Bethesda και τις άλλες προηγούμενες μελέτες υπήρξε πάντα μια συζήτηση γύρω από τους παίκτες για το τι θα συμβεί με τα παιχνίδια που εργάζονται πριν από την απόκτηση. Η πιο εντυπωσιακή περίπτωση είναι αυτή της Bethesda,γιατι  η εταιρεία έχει μελέτες μεγάλης φήμης και franchises  στη βιομηχανία, όπως Doom, The Elder Scrolls ή Fallout όπου όλα ακολουθούνται από εκατομμύρια παίκτες. Όλα αυτά θα είναι μέρος του Xbox, έτσι το μέλλον των επερχόμενων κυκλοφοριών εξαρτάται από μια απόφαση από τις εταιρείες.

Η Playground Games εξηγεί πώς λειτουργούν οι αποκλειστικότητες του Xbox

Ο Herve Gengler, προγραμματιστής της Playground Games που έχει εργαστεί για το Forza Horizon και επί του παρόντος για την επιστροφή του Fable εξηγεί πώς ένα στούντιο λειτουργεί εσωτερικά όταν αποκτήθηκε και είχε έργα σε προχωρημένη κατάσταση ανάπτυξης:

Τα στούντιο ήταν ήδη στη μέση των κύκλων ανάπτυξής τους και δεν θα σταματήσουν ξαφνικά να παράγουν, για παράδειγμα, την έκδοση PlayStation ενός παιχνιδιού. Αν το παιχνίδι που περιμένετε είναι για όλες τις πλατφόρμες, δεν θα πουν "Τώρα είναι αποκλειστικό xbox". Η Microsoft έχει μια μακροπρόθεσμη στρατηγική και δεν θέλει συγκεκριμένα να κλέψει ένα παιχνίδι από μια κοινότητα επειδή αγόρασε το στούντιο.

Όπως μπορείτε να διαβάσετε στην επάνω παράγραφο, η Microsoft δεν σκέφτεται τίποτα βραχυπρόθεσμα και σέβεται τις τρέχουσες συμφωνίες. Έχουμε ένα σαφές παράδειγμα με το Deathloop και το Ghostwire Tokyo, και τα δύο παιχνίδια είναι από την Bethesda και τα δύο θα κυκλοφορήσουν αποκλειστικά στο PlayStation 5. Αυτά τα δύο παιχνίδια δεν θα είναι αποκλειστικά για πάντα, αλλά είναι ένα σαφές παράδειγμα για το πώς σκέφτεται η Microsoft όταν πρόκειται να καταστεί τα παιχνίδια που αναπτύσσονται σήμερα από μερικά από τα νέα αποκλειστικά στούντιο της .


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.