Home » News » Ο Επικεφαλής του Xbox Phil Spencer προβλέπει οτι τα μελλοντικά παιχνίδια θα δημιουργούνται πρώτα για Cloud

Ο Επικεφαλής του Xbox Phil Spencer προβλέπει οτι τα μελλοντικά παιχνίδια θα δημιουργούνται πρώτα για Cloud

Published on 25 February 2021 at 11:53

Χθες είχαμε την έναρξη  για τη σύνοδο κορυφής τεχνητής νοημοσύνης και  παιχνιδιών, με τον  Phil Spencer να κάνει την εμφάνισή του. Αν και δεν επικεντρώθηκε στην ανακοίνωση νέων παιχνιδιών ή αποκαλύψεων, ο Σπένσερ είχε ακόμα μερικές ενδιαφέρουσες σημειώσεις να πει.

Μία από τις μεγαλύτερες αναφορές του ήταν πώς οι προγραμματιστές θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν το cloud για να δημιουργήσουν τα παιχνίδια τους εγγενώς, επιτρέποντας στους δημιουργούς να "κλιμακώσουν τις δυνατότητες του παιχνιδιού τους πάνω και κάτω". Έχει επίσης τη δυνατότητα να φιλοξενήσει "εκατοντάδες ή χιλιάδες (παίχτες) σε ένα παιχνίδι ή να κάνει χρήση πολλαπλών CPU ή GPU, για να προσφέρει εμπειρίες που κανένα τοπικό υλικό δεν θα μπορούσε να ξεκλειδώσει"

Οι δυνατότητες του cloud έχουν teasarιστει στο παρελθόν με παιχνίδια όπως το Crackdown 3, το οποίο αρχικά επρόκειτο να το χρησιμοποιήσει για να επιτρέψει μια εκτεταμένη ποσότητα περιβαλλοντικής ζημιάς στον κόσμο του παιχνιδιού, η οποία δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί στο Xbox One. Δυστυχώς δεν έφτασε ποτέ στο single player του παιχνιδιού και περιλαμβανόταν ελάχιστα στο multiplayer mode .

Γνωρίζουμε επίσης ότι η Microsoft κλίνει σε μεγάλο βαθμό στο cloud για να προσφέρει εμπειρίες κονσόλας σε διάφορες συσκευές, με περισσότερες στο δρόμο, συμπεριλαμβανομένου του υπολογιστή. Ήταν μια επιτυχημένη διαδικασία μέχρι τώρα, οπότε ας ελπίσουμε ότι αυτό είναι ένα σημάδι για το τι πρόκειται να έρθει.


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.