Το DirectX 12 Agility SDK ανακοινώθηκε και κυκλοφόρησε σήμερα (χθές) από τη Microsoft.

Published on 21 April 2021 at 14:53

Κατά τη διάρκεια της χθεσινής εκδήλωσης GameStack Live, η Microsoft ανακοίνωσε το ολοκαίνουργιο DirectX 12 Agility SDK, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο στους προγραμματιστές για χρήση στα παιχνίδια τους. Ο κύριος σκοπός του DirectX 12 Agility είναι να διευρύνει την πρόσβαση σε δυνατότητες DX12 που ήταν προηγουμένως "εγκλωβισμένες" στις πιο πρόσφατες ενημερώσεις λειτουργικού συστήματος των Windows 10. Αυτό έκανε την υιοθέτηση των τελευταίων και μεγαλύτερων δυνατοτήτων πιο αργή, καθώς οι προγραμματιστές παιχνιδιών περίμεναν αναπόφευκτα μια «κρίσιμη μάζα» χρηστών για να ενημερωθούν στην τελευταία έκδοση λειτουργικού συστήματος των Windows 10, η οποία είναι γνωστό ότι μπορεί να διαρκέσει λίγο.

Με το DirectX 12 Agility, αυτό το ζήτημα εξαφανίζεται αποτελεσματικά, καθώς η ελάχιστη απαίτηση έχει μειωθεί από αυτήν της ενημέρωσης των Windows 10 του Νοεμβρίου 2019. Όταν ένας υπολογιστής το έχει εγκαταστήσει θα είναι σε θέση να επωφεληθεί από όλες τις δυνατότητες DX12 Ultimate (ray tracing, sampler feedback, mesh shading, variable rate shading), καθώς και το πρόσφατα  Shader Model 6.6, το οποίο συνοδεύεται από χαρακτηριστικά όπως ατομικές λειτουργίες ακεραίου 64-bit, δυναμικούς πόρους (χωρίς δεσμεύσεις), ανίχνευση λωρίδας βοήθειας, υπολογιστικά παράγωγα σκίασης, λειτουργίες συσκευασίας 8 bit , και το μέγεθος του κύματος.

Ο Nick Penwarden, Vice President of Engineering της Epic Games, δήλωσε:

Η συνεργασία μας με τη Microsoft στο DirectX 12 Agility SDK μας δίνει τη δυνατότητα να υλοποιήσουμε εύκολα τις μελλοντικές δυνατότητες της Unreal Engine και το νέο μοντέλο το καθιστά γρήγορα διαθέσιμο στις κοινότητες προγραμματιστών και παικτών μας.

Ο Tom Holmes, Engine Architect στην 343 Industries είπε:

Το DirectX 12 Agility SDK μας επιτρέπει στην 343 να είμαστε σίγουροι ότι η τελευταία καινοτομία από την ομάδα DirectX τρέχει για σχεδόν όλους τους παίκτες μας στα Pc.

Ο Chris Tector Studio Software Architect at Turn 10 Studios πρόσθεσε:

Το DirectX 12 Agility SDK θα μας επιτρέψει να υιοθετήσουμε τα τελευταία χαρακτηριστικά του DirectX 12 πιο γρήγορα από ποτέ. Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι για το τι σημαίνει αυτή η αλλαγή για το μέλλον της Forza Tech στη Turn 10 και στην Playground Games.

Το DirectX 12 Agility αναμένεται επίσης να ωφελήσει έμμεσα το Xbox, καθώς οι προγραμματιστές έτειναν να περιμένουν μέχρι να είναι διαθέσιμες δυνατότητες και στις δύο πλατφόρμες πριν τις εφαρμόσουν. Περιττό να πούμε ότι αυτό δεν θα πρέπει να είναι πρόβλημα πια με το νέο SDK.

Δεν είναι όλα αυτά για τα οποία μίλησε η Microsoft σήμερα, ούτως ή άλλως. Το DirectStorage έρχεται φέτος στον υπολογιστή όπως ανακοινώθηκε προηγουμένως και τόσο οι προγραμματιστές παιχνιδιών όσο και οι παίκτες μπορούν να αναμένουν παρόμοια βελτίωση στους χρόνους φόρτωσης με αυτόν που παρατηρείται με τις κονσόλες Xbox Series S και X.

Η έκδοση των Windows του PIX, το πρόγραμμα εντοπισμού σφαλμάτων παιχνιδιών της Microsoft, έχει επίσης ενημερωθεί με ένα νέο επίπεδο καταγραφής που είναι πολύ πιο γρήγορο. Τελευταίος αλλά εξίσου σημαντικός, η Microsoft θα συνεχίσει να εργάζεται ως μέρος του HGiG (HDR Gaming Interest Group) για τη βελτίωση της ποιότητας του οικοσυστήματος και συνολικά τη βελτίωση της εμπειρίας HDR στα Windows 10 (το Auto HDR είναι προς το παρόν διαθέσιμο στην πιο πρόσφατη δομή προεπισκόπησης λειτουργικού συστήματος, σε περίπτωση που χάσατε τα νέα).


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.