Το Xbox Series X θα πάρει λίγο χρόνο πριν αγκαλιαστεί από τους προγραμματιστές

Published on 30 May 2021 at 17:17

Το Xbox Series X ήταν η απάντηση της Microsoft στο μεγάλο hype που δημιουργήθηκε στο άκουσμα του PlayStation 5 . Ωστόσο, για την ώρα υστερεί λίγο σε σχέση με τη Sony, στο τμήμα αποκλειστικών παιχνιδιών.

Σύμφωνα με ένα άρθρο του TechRadar η πραγματική δύναμη του Xbox Series X εξακολουθεί να μην αξιοποιείται πλήρως από τους προγραμματιστές. Σε σύγκριση με το PS5, δεν υπάρχουν πολλά παιχνίδια της τρέχουσας γενιάς που έχουν αναπτυχθεί με γνώμονα το Series X. Φαίνεται ότι πολλοί προγραμματιστές δεν μπορούν ακόμη να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες της κονσόλας της Microsoft παρά το γεγονός ότι κυκλοφορεί ήδη μισό χρόνο.

Ο Tor Frick, προγραμματιστής στην Neon Giant (δημιουργός του παιχνιδιού "The Ascent") μίλησε στο GamingBolt σχετικά με αυτό. "Τα cross-gen παιχνίδια", είπε ο Frick, "είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους οι προγραμματιστές εξακολουθούν να μην είναι σε θέση να αξιοποιήσουν  το νέο  υλικό των κονσόλων της τρέχουσας γενιάς, πόσο μάλλον το Series X."

Αυτή η αποκάλυψη έρχεται μετά από δημοσκόπηση που αποκάλυψε πρόσφατα ότι το PS5 είναι στην πραγματικότητα η δεύτερη πλατφόρμα που προτιμάται περισσότερο για προγραμματιστές, με το Series X να βρίσκεται στην τέταρτη θέση πίσω από το Nintendo Switch.

 Παρά την θύελλα  που ξεσηκώθηκε σχετικά με τις  δυνατότητες του PlayStation 5, το Xbox Series X είναι τεχνικά η ανώτερη κονσόλα, σύμφωνα με τις προδιαγραφές. Μια γρήγορη ματιά στο τι είναι κάτω από το περίβλημα το αποδεικνύει αυτό.

Το Series X κερδίζει το PS5 σε πολλά σημεία και όλα αυτά οφείλονται στο υλικό που η Microsoft μπόρεσε να συνδυάσει. Σύμφωνα με τον Tom's Guide, η κονσόλα Xbox διαθέτει ταχύτερη CPU, GPU, μεγαλύτερο και ταχύτερο χώρο αποθήκευσης και έχει καλύτερη backwards-compatibility.

Εκτός από αυτό, πολλά παιχνίδια τρέχουν επίσης πολύ πιο ομαλά στο Series X, με πολλά από αυτά να ξεπερνούν τα 120 FPS. Το PS5 μπορεί να δώσει μόνο 60 FPS τις περισσότερες φορές. Το "Mass Effect Legendary Edition" που κυκλοφόρησε πρόσφατα είναι ένα τέλειο παράδειγμα αυτού, με το remaster να λειτουργεί σε 4K 60 FPS στο PS5 και 4K 120 FPS στο Xbox σε λειτουργία απόδοσης

Αλλά ας επιστρέψουμε στο επιχείρημα cross-gen που έδωσε ο Frick. Στην πραγματικότητα έχει πολύ νόημα, αν το σκεφτείτε. Βλέπετε, η ανάπτυξη πολλαπλών γενεών σημαίνει ότι οι προγραμματιστές παιχνιδιών θα πρέπει να δημιουργούν για το υλικό τόσο των τρεχουσών όσο και των προηγούμενων κόνσολών όταν κάνουν τα παιχνίδια τους. Και προφανώς, το παλαιότερο υλικό είναι πιο αργό από τα νεότερα. Το αποτέλεσμα είναι ότι οι προγραμματιστές χάνουν τόση δύναμη που θα μπορούσε να φέρει τη συνολική ποιότητα του παιχνιδιού τους σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Αυτό ακριβώς είναι αυτό που συμβαίνει τώρα στο Series X: τόσο χαμένο δυναμικό υλικού, μόνο και μόνο επειδή οι προγραμματιστές πρέπει να φέρουν παιχνίδια και για το Xbox One

Με το Xbox Series X, η Microsoft έχει πάρει τεχνικά τον τίτλο της πιο ισχυρής κονσόλας από τη Sony για πρώτη φορά από τις ημέρες του αρχικού Xbox. Ωστόσο, έως ότου σταματήσουν οι cross-gen εκδόσεις τόσο οι προγραμματιστές όσο και οι παίκτες δεν θα δουν τι μπορεί πραγματικά να κάνει το Xbox Series X.


«   »

Add comment

Comments

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΣΤΟΡΆΚΗΣ
22 days ago

Passience...

Electronics Tech
22 days ago

Τα περισσότερα είναι το λιγότερο άστοχα... Από πότε το series x έχει ταχύτερο nvme? Και πως είναι δυνατόν με διαφορά 2 τεραφλοπ με 10 και 12 αντίστοιχα να έχουν διαφορά διπλάσια σε απόδοση και FPS... όσο για το backwards προσθέστε ότι πρέπει η κονσόλα να είναι μόνιμα συνδεδεμένη στο ίντερνετ γιατί ακόμα και με την φυσική μορφή να έχεις το παιχνίδι δεν πρόκειται να τρέξει ποτέ αν δεν είναι συνδεδεμένη η κονσόλα στο ίντερνετ.... Μπορώ να αναφέρω πολλά και για το εσωτερικό των δύο μηχανημάτων αλλά θα δεν θα πω γιατί θα κλάψει κόσμος... Υπόψιν μιλάω ως ηλεκτρονικός όχι ως φαν μποι