AMD FidelityFX Super Resolution : Είναι διαθέσιμη για τους Devs του Xbox Series X|S.

Published on 26 June 2021 at 08:30

Η AMD κυκλοφόρησε επίσημα την τεχνολογία FidelityFX Super Resolution (FSR), την απάντηση της εταιρείας στο ήδη εντυπωσιακό DLSS της NVIDIA, το οποίο στοχεύει στην ενίσχυση του παιχνιδιού για υψηλότερες αναλύσεις και στην επίτευξη υψηλότερων επιπέδων απόδοσης στους παίκτες. Εκτός από το να είναι διαθέσιμο σε περισσότερο υλικό από το DLSS (συμπεριλαμβανομένων των παλαιότερων NVIDIA GPU), η AMD FidelityFX Super Resolution δείχνει εντυπωσιακά αποτελέσματα στις δοκιμές. Από σήμερα, οι προγραμματιστές παιχνιδιών για Xbox και PC θα μπορούν να βλέπουν το AMD FSR στα παιχνίδια τους, γεγονός που δείχνει μια συναρπαστική εικόνα για το μέλλον των βιντεοπαιχνιδιών στις πλατφόρμες.

Το AMD FSR μπορεί να σημαίνει σπουδαία πράγματα μόλις οι προγραμματιστές το εφαρμόσουν στα παιχνίδια τους, ειδικά στις κονσόλες Xbox. Το Xbox Series X και το Xbox Series S είναι ήδη εξαιρετικά εντυπωσιακές μηχανές βιντεοπαιχνιδιών αλλά η πλήρης υποστήριξή τους για ένα ευρύ φάσμα τεχνολογίας AMD (συμπεριλαμβανομένου του FSR) σημαίνει ότι θα είναι ακόμα πιο εκπληκτικές με την πάροδο του χρόνου. Με το FSR, οι προγραμματιστές θα μπορούν να παρέχουν περισσότερα παιχνίδια στα 60 ή έως 120 FPS χωρίς αξιοσημείωτες πτώσεις σε θέματα οπτικής πιστότητας ή ανάλυσης.

Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη σειρά Xbox Series S . Το Series S είναι μια φανταστική μικρή κονσόλα με όλα τα σύγχρονα χαρακτηριστικά παιχνιδιού που μπορείτε να φανταστείτε, αλλά δεν έχει τόσο ωμή ισχύ όσο ο μεγαλύτερος αδελφός του. Με τεχνολογία όπως το FSR, οι προγραμματιστές μπορούν να καλύψουν το κενό λίγο περισσότερο.

Προφανώς, οι κονσόλες Xbox One μπορούν επίσης να επωφεληθούν από το FSR. Πιθανότατα οι παλαιότερες κονσόλες Xbox One να μην έχουν πραγματικά τη δυνατότητα να χειρίζονται το FSR αλλά γνωρίζουμε ότι η Microsoft εξετάζει το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει το Xbox Cloud Gaming (xCloud) για να φέρει τα παιχνίδια Xbox Series X|S στις κονσόλες Xbox One. Αυτό σημαίνει ότι το Xbox One μπορεί να επωφεληθεί από το FSR και άλλες τεχνολογίες τελευταίας τεχνολογίας, μέσω της δύναμης του cloud .

Είναι σίγουρα συναρπαστικό να το σκεφτόμαστε, αλλά πιθανότατα θα έχουμε μεγάλη αναμονή πριν αρχίσουμε να βλέπουμε αποτελέσματα FSR στο Xbox. Ορισμένα παιχνίδια υποστηρίζουν ήδη FSR στον υπολογιστή και πολλά άλλα έρχονται σύντομα, αλλά οι προγραμματιστές του Xbox ή του Microsoft Store μόλις τώρα παίρνουν στα χέρια τους την τεχνολογία . Όταν συμβεί αυτό, ωστόσο η FidelityFX Super Resolution της AMD θα μπορεί να κάνει καλύτερα παιχνίδια Xbox και ακόμα καλύτερα τα Xbox Game Pass όταν πρόκειται για ωμή δύναμη.


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.