Η Id Software προσλαμβάνει προσωπικό για την ανάπτυξη ενός νέου FPS

Published on 31 October 2021 at 22:06

Η ID Software μας έχει δείξει από την ίδρυσή της ότι έχει πάντα πολλά να προσφέρουν όσον αφορά τα shooter και περισσότερο γνωρίζοντας ότι αυτή τη στιγμή, αναζητούν νέα ταλέντα για να τους βοηθήσουν να αναπτύξουν ένα νέο παιχνίδι και δεν αποκλείεται η δυνατότητα αλλαγής των προτύπων που καθιερώθηκαν στο παρελθόν.

Είναι αλήθεια ότι η εξαγορά της ZeniMax Media από τη Microsoft θα επιτρέψει μεγαλύτερη δημιουργική ελευθερία σε σύγκριση με αυτό που έχουμε συνηθίσει στο παρελθόν και ως εκ τούτου έχουν ήδη ξεκινήσει να εργάζονται σε κάτι που σίγουρα μπορεί να μας αφήσει με το στόμα ανοιχτό.

Αυτές οι πληροφορίες έχουν παρασχεθεί από το ίδιο το στούντιο μέσω μιας ανάρτησης στην ιστοσελίδα του, στην οποία ανακοινώνεται ότι πρέπει να ενταχθούν στην ομάδα τους ένας επικεφαλής τεχνικών κινούμενων σχεδίων που είναι σε θέση να συλλάβει όλα τα σκίτσα που δημιουργήθηκαν, σε ένα νέο παιχνίδι που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.

Αυτή τη στιγμή δεν γνωρίζουμε ποιοι είναι οι πυλώνες που θα διαμορφώσουν το παιχνίδι, αλλά έχοντας δει προηγουμένως ότι αναβιώνουν μυθικά franchises όπως το Doom και το Wolfenstein δεν θα απέκλειαν σε κάθε κανόνα ότι αυτή ήταν η σειρά του Quake. Ωστόσο, μπορούμε μόνο να περιμένουμε να επιβεβαιωθούν περισσότερες πληροφορίες για να βγούμε από τις αμφιβολίες.

Οι απαιτήσεις που πρέπει να πληρούνται είναι οι ακόλουθες:

  • Have published at least 1 AAA game
  • Portfolio with examples of textures for the game
  • In-depth knowledge of Havok
  • Extensive experience in Maya
  • Possess a great ability to create realistic deformations based on joints
  • Solid knowledge of weight painting.
  • Solid understanding of movement in textures.
  • Ability to adapt workflows to engine requirements and limitations.
  • Ability to manage multiple priorities and tasks within a set deadline.
  • Excellent communication skills both verbal and written.
  • Mastery of the Python scripting language.

«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.