Home » News » Τα πρόσφατα σχόλια του Phil Spencer δείχνουν ότι το Xbox έχει μάθει από τα προηγούμενα λάθη του

Τα πρόσφατα σχόλια του Phil Spencer δείχνουν ότι το Xbox έχει μάθει από τα προηγούμενα λάθη του

Published on 26 April 2020 at 10:00

Ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά του Phil Spencer ως επικεφαλής του Xbox είναι η προθυμία του να συνεργαστεί άμεσα με θαυμαστές σε κοινωνικά μέσα όπως το Twitter. Είναι συχνά εκπληκτικά ειλικρινής σε αυτές τις ανταλλαγές, και ακόμη και πέφτει υπαινιγμούς, πειράγματα και να δινει ενδείξεις εκεί πολλές φορές.

Ο Spencer πρόσφατα έκανε μια ενδιαφέρουσα δήλωση: ότι η Microsoft θα είναι πιο ξεκάθαρη και διαφανής σε αυτόν τον κύκλο της κονσόλας και ότι η αποκάλυψη των παιχνιδιών που οι άνθρωποι μπορούν να περιμένουν να παίξουν στο Series X έρχεται «σύντομα». Είναι, προφανώς, ένα συναρπαστικό σχόλιο, αλλά είναι επίσης κάτι που εμπνέει κάποια εμπιστοσύνη στην επωνυμία του Xbox στην επόμενη γενιά και αποδεικνύει ότι μπορεί να έχουν μάθει από τα λάθη που το έχουν βυθίσει στο παρελθόν.

Το πιο απλό μέρος αυτής της δήλωσης αφορά προφανώς τα παιχνίδια. Oι ανακοινώσεις και οι αποκαλύψεις των παιχνιδιών θα έρθουν σύντομα, η γενική προσδοκία φαίνεται ότι η Microsoft θα παρουσιάσει ορισμένους τίτλους τον επόμενο μήνα - και αυτό φέρνει μαζί του ένα επίπεδο ενθουσιασμού. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που θα δούμε πραγματικά πώς θα μπορούσε να είναι ένα παιχνίδι της επόμενης γενιάς Xbox Series X (οι μοναδικές ματιές μας στην επόμενη γενιά μέχρι στιγμής ήταν το  Senua: Hellblade 2), αλλά και επειδή αυτό πιθανώς θα είναι η πρώτη φορά που θα δούμε κάποια αποτελέσματα από την πρόσφατη αγορά  studios της Microsoft.

Σε απάντηση στις επικρίσεις για τις αποτυχίες της εταιρείας σε αποκλειστικά παιχνίδια, η Microsoft αγόρασε πολλά ελπιδοφόρα στούντιο - από τη Ninja Theory έως τη Playground Games - και αυτή θα είναι η πρώτη φορά που θα δούμε μερικά πραγματικά δειγματα των αγορών τους (τα λίγα παιχνίδια που έχουμε δει από αυτά τα στούντιο από την αγορά τους ήταν πειραματικά έργα μικρότερης κλίμακας, όπως το Bleeding Edge).

Αλλά το πιο ενδιαφέρον μέρος της δήλωσης είναι η δήλωση του Spencer ότι το Xbox θα είναι πιο διαφανές και «αυθεντικό» σε αυτή τη γενιά, κυρίως επειδή είναι μια σιωπηρή παραδοχή λαθών της προηγούμενης γενιάς. Ενώ ήταν υπό τον Phil Spencer, το μάρκετινγκ και τα μηνύματα του Xbox ήταν γενικά σαφή και απλά, η μοίρα του Xbox One σφραγίστηκε πολύ νωρίς στη γενιά της κονσόλας, όταν τα μπερδεμένα και ειλικρινά αλαζονικά μηνύματα της Microsoft γύρω από την επερχόμενη κονσόλα (από το πάντα online DRM έως το σχετική έλλειψη ισχύος δίπλα στο PS4 με την αναγκαστική συμπερίληψη του Kinect) κατέληξε να καταστρέφει έντονα την αντίληψη της κονσόλας με το κοινό.

Δεν ανέκαμψε ποτέ, και μεταξύ πολλών από το πιο απλό κοινό  παιχνιδιών, παρέμεινε με πολλές παρεξηγήσεις γύρω από την κονσόλα (όπως η πεποίθηση ότι δεν θα μπορούσε να παίξει μεταχειρισμένα παιχνίδια στην κονσόλα, επειδή το Xbox One είχε αρχικά προγραμματιστεί να μην το επιτρέψει αυτό).

Όπως είπα, αυτό είναι κάτι που σταδιακά έγιναν καλύτερα κατά τη διάρκεια της γενιάς. Μέχρι τη στιγμή που εισήγαγαν αγαπημένες πρωτοβουλίες θαυμαστών, όπως backward compatibility, Play Anywhere ή Game Pass, υπήρχε μια αναζωογονητική ειλικρίνεια και ειλικρίνεια για τα μηνύματά τους. 

Ακόμα και παρ 'όλα αυτά, υπήρχαν κάποια  υπολείμματα της τάσης να θολώνουν τα νερά - η άρνησή τους να μοιράζονται αριθμούς πωλήσεων για τις κονσόλες ή τα παιχνίδια τους, για παράδειγμα, επιλέγοντας αντί για πιο νεφελώδεις δείκτες επιτυχίας, όπως οι μέσοι μηνιαίοι χρήστες ( αν και αυτό είναι τουλάχιστον κάπως δικαιολογημένο στο πλαίσιο του ευρύτερου άξονα υπηρεσιών της Microsoft σε ολόκληρη την εταιρεία). Πάρτε το μπερδεμένο συμπέρασμα ότι το Xbox One S είναι μια κονσόλα 4K στο πρώιμο μάρκετινγκ (μπορεί να παίξει ταινίες και βίντεο 4K, ναι, αλλά δεν μπορεί να παίξει παιχνίδια σε πραγματική ανάλυση 4K) - αν και, για άλλη μια φορά, αυτό φαίνεται να έχει σταματήσει αργά ( και ειδικά από τότε που το One X άρχισε να κυκλοφορεί στην αγορά).

Υπήρξε ένα στοιχείο δυσπιστίας προς την εταιρεία από πολλούς χρήστες αυτής της γενιάς, τότε, εν μέρει λόγω των πρώιμων αποτυχιών της Microsoft με το Xbox One, και εν μέρει επειδή ακόμη και υπό την κατά τα άλλα άψογη διαχείριση του Phil Spencer, υπήρξαν φορές όταν το Xbox αισθάνθηκε απογοητευτικά αδιαφανές. Και ενώ αποδίδουμε τους αγώνες αυτής της γενιάς στην κονσόλα σε αυτό ακριβώς θα ήταν εξαιρετικά απλοϊκό να έχουμε ήδη συζητήσει τόσους πολλούς άλλους λόγους σε αυτό μόνο σε αυτό το κομμάτι μόνο να εξακολουθεί να είναι ένας λόγος για τον οποίο η μάρκα είδε μια σχετική πτώση σε σύγκριση με το Xbox 360 .

Έτσι, πίσω στη δήλωση του Spencer, λοιπόν: υπόσχεται περισσότερη αυθεντικότητα και διαφάνεια. Και υποθέτοντας ότι αυτό δεν είναι απλώς εξυπηρέτηση - που δεν έχουμε κανέναν λόγο να το πιστεύουμε, κρίνοντας από το εξαιρετικό ιστορικό του Spencer για την τήρηση των υποσχέσεών του μέχρι τώρα αλλα  αυτή είναι μια ακόμη πολλά υποσχόμενη ένδειξη ότι η εταιρεία είναι πρόθυμη να προβληματιστεί,  και να μάθει από τα λάθη του. Αυτό είναι ακόμη ένα σημάδι ότι το Xbox είναι πρόθυμο να μην επαναλάβει τις δικές του αποτυχίες και να εργαστεί ενεργά για να βελτιωθεί.

Αυτό το είδος υποκείμενης στάσης είναι αυτό που χρειάζεται η Microsoft καθώς προχωρά στην επόμενη γενιά, εάν ελπίζει να ταιριάξει με τη Sony σε μια πιο ομοιόμορφη βάση αυτή τη φορά. Η αντιμετώπιση κάθε μεμονωμένου λάθους από την εποχή του Xbox One, όπως έχει κάνει η Microsoft μέχρι στιγμής, είναι εξαιρετικά σημαντική φυσικά  αυτό μοιάζει λίγο με την αποκατάσταση τρυπών σε ένα σκάφος αφού έιχε αρχίσει να βυθίζεται. Είναι καλό που το κάνει, αλλά δεν πρέπει ποτέ να το αφήνεις να βυθιστεί.

Ωστόσο, αυτή η στάση του να θέλεις να είσαι καλύτερος, μοιάζει πολύ με το να οδηγείς το πλοίο τόσο καλά που δεν είχε ποτέ αυτές τις τρύπες και αυτό φαίνεται να κάνει η Microsoft. Και αυτό είναι καλό. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα χρειαστεί να αφιερώσουν πολύ χρόνο για να αντιδράσουν στις αποτυχίες τους την επόμενη γενιά, όπως και για αυτήν τη γενιά. Αυτό σημαίνει ότι θα ξοδεύουν περισσότερο χρόνο με μια καλύτερη απόδοση παιχνιδιών και καλύτερες προσφορές συνολικής αξίας για τους παίκτες. Και αυτό προσθέτει αξία στα βιντεοπαιχνίδια  ​​ως σύνολο.

Αυτό, φυσικά, είναι καλά νέα για όσους αρέσουν τα παιχνίδια. Είναι επίσης, προφανώς, καλά νέα για τους οπαδούς του Xbox, καθώς μπορούν να προσβλέπουν σε μια πολύ καλύτερη γενιά από αυτήν που μόλις είχαν . Και ακόμη και οι σκληροπυρηνικοί θαυμαστές του PlayStation έχουν το πλεονέκτημα από αυτό, επειδή η Sony είναι στα καλύτερά(;) της όταν προσπαθεί να καταπολεμήσει και να σβήσει το Xbox - όπως στην εποχή του PS3 ή στο σύνολο της γενιάς Xbox One. Η Microsoft είναι καλή ωθεί τη Sony να είναι ακόμα καλύτερη(;).

Κυριολεκτικά όλοι ωφελούνται. Κοιτάξτε πως είναι ο κλάδος όταν η Nintendo δεν επιτυγχάνει με το Wii U, αλλά ευδοκιμεί με το Switch. Όπως είναι εκεί, το ίδιο ισχύει και για το Xbox.

Ναι, με αυτήν την πρόσφατη δήλωση, ο Spencer μας έδωσε μόνο περισσότερους λόγους να είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον του Xbox. 

by SpookyGr


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.