Home » News » Ο SSD του Xbox Series X θα εστιάζει στην επίτευξη σταθερής απόδοσης.

Ο SSD του Xbox Series X θα εστιάζει στην επίτευξη σταθερής απόδοσης.

Published on 30 June 2020 at 18:34

Οι συγκρίσεις μεταξύ του PS5 και του Xbox Series X είναι κάτι παραπάνω από λίγο συχνές τους τελευταίους μήνες και θα συνεχίσουν να γίνονται συνηθισμένες τους επόμενους  μήνες και τα χρόνια. Αυτό που πολλοί φαίνεται να έχουν φτάσει ως "συμφωνία" είναι ότι και οι δύο κονσόλες έχουν μοναδικά πλεονεκτήματα με την άλλη, και αυτό σήμαινε ότι το SSD του PS5 έχει χαρακτηριστεί ως τα μεγαλύτερα δυνατά του.

Στα χαρτιά είναι ένας εντυπωσιακός SSD και φαίνεται ταχύτερος από οποιονδήποτε άλλον στην αγορά - αλλά τι γίνεται με το SSD του Xbox; Σύμφωνα με τον Jason Ronald της Microsoft - συνεργάτη διευθυντή διαχείρισης προγραμμάτων στο Xbox - ο SSD της κονσόλας της Microsoft επικεντρώνεται λιγότερο στην παροχή των υψηλότερων αριθμών σε χαρτί και περισσότερο στην παροχή συνεπούς και διαρκούς απόδοσης.

«Τα πράγματα ξεπερνούν τους αριθμούς που μπορεί να μοιραζόμαστε ή να μην μοιραζόμαστε», δήλωσε ο Ronald σε συνέντευξή του στη Xataka. «Εστιάζουμε στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας προγραμματιστή για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία για τους παίκτες, αντί να προσπαθούμε να« κυνηγήσουμε »συγκεκριμένους αριθμούς ρεκόρ. Πάντα μιλούσαμε για συνεπή και συνεχή απόδοση. "

«Θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε μεταβλητές ταχύτητες ρολογιού», είπε. «Η πραγματικότητα είναι ότι δυσκολεύει τους προγραμματιστές να βελτιστοποιήσουν τα παιχνίδια τους, παρόλο που θα μας επέτρεπε να καυχηθούμε για υψηλότερα TFLOPS από ότι έχουμε ήδη. Αλλά να  γνωρίζετε, ότι δεν είναι το σημαντικό πράγμα. Το σημαντικό είναι οι εμπειρίες παιχνιδιού που μπορούν να δημιουργήσουν οι προγραμματιστές. "

Στη συνέχεια της συνέντευξης, ο Ronald εξήγησε ότι η αρχιτεκτονική του συστήματος - την οποία η Microsoft ονομάζει Xbox Velocity Architecture - συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχουν περισσότερα πράγματα που πρέπει να λάβουμε υπόψη παρά μόνο το NVMe SSD.

Ένα μέρος αυτής είναι η νέα τεχνική αποσυμπίεσης υλικού της κονσόλας, η οποία ελευθερώνει χώρο CPU.

"Εκτός από το SSD NVMe, έχουμε αφιερώσει μπλοκ αποσυμπίεσης υλικού για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης του υποσυστήματος I / O", δήλωσε ο Ronald. «Θα μπορούσαμε να έχουμε καταναλώσει περισσότερους από τους μισούς πυρήνες της CPU και προφανώς δεν θέλαμε να το κάνουμε αυτό. Κατασκευάσαμε λοιπόν ειδικό υλικό για να εκχωρήσουμε αυτό το τμήμα και να το βγάλουμε από την CPU. "

Ο Ronald μίλησε επίσης για το DirectStorage, το οποίο θα δώσει στην κονσόλα «άμεση πρόσβαση χαμηλού επιπέδου στον ελεγκτή NVMe, ώστε να μπορούμε να είμαστε πολύ πιο αποτελεσματικοί στη διαχείριση αυτών των λειτουργιών I / O», καθώς και του Sampler Feedback, το οποίο θα επιτρέπει στους προγραμματιστές να φορτώστε περισσότερες υφές.

Η Microsoft έχει μιλήσει πολλά για το υλικό τους και τις διάφορες πτυχές της όπως και η Sony, φλερτάρουν τη δύναμη του SSD τους έστω για λίγο και υπάρχουν εντυπωσιακά πράγματα για να συζητήσουμε και για τα δύο μηχανήματα. Στο τέλος της ημέρας, δεν θα ξέρουμε πραγματικά πόσο καλά αποδίδουν και οι δύο μέχρι να δούμε κάποια πραγματικά παιχνίδια να χρησιμοποιούν τις δυνατότητές τους, ενώ είναι επίσης αλήθεια ότι τα περισσότερα multiplatform παιχνίδια θα πρέπει να λάβουν υπόψη το υλικό.


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.