Home » News » Η Velocity Architecture του Xbox series X "Θα βοηθήσει πολύ" στα Open World Games.

Η Velocity Architecture του Xbox series X "Θα βοηθήσει πολύ" στα Open World Games.

Published on 4 July 2020 at 16:54

Η Microsoft έχει μιλήσει για το υλικό του Xbox Series X για λίγο και είναι σαφές ότι με όλα τα πράγματα που δουλεύουν μαζί πίσω από τα παρασκήνια, μαζί μπορεί να έχουν τη δυνατότητα να επιτρέψουν κάποια πραγματικά εντυπωσιακά πράγματα στα παιχνίδια. Μια πτυχή του υλικού της κονσόλας που έχει επισημανθεί περισσότερο από ό, τι περισσότερο είναι η  Velocity Architecture η οποία, χάρη στον συνδυασμό ροής, αποσυμπίεσης και πολλά άλλα, υπόσχεται μερικά συναρπαστικά πράγματα.

Πολλοί προγραμματιστές μίλησαν γι 'αυτό τους τελευταίους μήνες και ένας άλλος προγραμματιστής που εντυπωσιάστηκε με το επερχόμενο υλικό είναι ο Jan Kavan, συνιδρυτής του CBE Software, προγραμματιστές του ψυχολογικού παιχνιδιού τρόμου Someday You ll Return. Σε μια πρόσφατη συνέντευξη στο GamingBolt, ο Kavan μίλησε για το πώς η Velocity Architecture του Xbox Series X θα είναι ένα μεγάλο όφελος για  μεγαλύτερα open world  παιχνίδια.

"Αυτό θα βοηθήσει πολύ τα μεγάλα παιχνίδια - ειδικά του ανοιχτό κόσμο - γιατί η ροή είναι πάντα ένα ζήτημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί", είπε. «Δεν αφορά μόνο την ανάγνωση από το SSD, αλλά και την παροχή των στοιχείων για το παιχνίδι. Ναι, η αποσυμπίεση σε επίπεδο υλικού και η προεπεξεργασία στοιχείων ενδέχεται να φέρουν ένα πολύ ενδιαφέρον σημείο για τη συνολική ομαλότητα. "

Όπως συμβαίνει με τις περισσότερες νέες επερχόμενες τεχνολογίες, ο πραγματικός αντίκτυπος αυτού που υπόσχεται η Microsoft με την αρχιτεκτονική ταχύτητας του Xbox Series X δεν θα γίνει αισθητή μέχρι να δούμε κάποια παιχνίδια που θα το χρησιμοποιούν πραγματικά, αλλά είναι ξεκάθαρο για τώρα αυτό σε χαρτί οτι υπάρχουν σίγουρα πολλές δυνατότητες. 

Το CBE Software's Someday You’ Return θα κυκλοφορήσει τώρα σε υπολογιστή και θα κυκλοφορήσει για PS4 και Xbox One φέτος


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.