Home » News » Η επίσημη ανακοίνωση της 343 σχετικά με τα "προβλήματα" του Halo

Η επίσημη ανακοίνωση της 343 σχετικά με τα "προβλήματα" του Halo

Published on 1 August 2020 at 23:06

Το μεγάλο σημείο ομιλίας από το Xbox Games Showcase της περασμένης εβδομάδας αφορούσε τα γραφικά και τα γραφικά στο Halo Infinite.

Αν και βασικά άτομα στα Microsoft, Xbox και 343 Industries έχουν ήδη μοιραστεί τις σκέψεις τους σε διάφορες συνεντεύξεις μετά την εκπομπή, έχουμε πλέον μια πιο επίσημη δήλωση εκ μέρους του προγραμματιστή στην τελευταία ανάρτηση ιστολογίου Halo Waypoint.

Πρώτον, θέλουμε να αναγνωρίσουμε ότι ναι, έχουμε ακούσει τα σχόλια που προέρχονται από τμήματα της κοινότητας σχετικά με τα γραφικά στο demo campaign του Halo Infinite. Ενώ βλέπουμε και ακούμε πολύ πιο θετικά παρά αρνητικά, θέλουμε να μοιραστούμε λίγο περισσότερα πράματα. Από την πλευρά μας, υπάρχουν δύο βασικοί τομείς που συζητούνται γύρω από την κοινότητα - συνολικό στυλ τέχνης και οπτική πιστότητα.

Με βάση τις γνώσεις μας από το Halo 4, το Halo 5 και το Halo Wars 2 - μαζί με τα ισχυρά σχόλια της κοινότητας - αποφασίσαμε να επιστρέψουμε προς την κληρονομιά της αισθητικής που καθόρισε την αρχική τριλογία. Με το Halo Infinite, επιστρέφουμε σε ένα πιο «κλασικό» στιλ τέχνης που ήταν ένα βασικό μήνυμα που επιστρέφει στην πρώτη αποκάλυψη που συγκέντρωσε ενθουσιώδεις και θετικές απαντήσεις. Αυτό μεταφράζεται σε μια πιο ζωντανή παλέτα, "καθαρότερα" μοντέλα και αντικείμενα με λιγότερο "θόρυβο", αν και δεν σημαίνει λιγότερες λεπτομέρειες. Παρόλο που εκτιμούμε ότι αυτή δεν μπορεί να είναι προσωπική προτίμηση όλων, εμείς υποστηρίζουμε αυτήν την απόφαση και είμαστε στην ευχάριστη θέση να τη βλέπουμε αντηχεί με τόσους θαυμαστές σε όλο τον κόσμο.

Το δεύτερο θέμα που συζητάμε περιλαμβάνει την οπτική πιστότητα. Τα αρνητικά σχόλια σε αυτόν τον τομέα περιλαμβάνουν σχόλια γύρω από χαρακτήρες και αντικείμενα που φαίνονται επίπεδα, απλοϊκά και πλαστικά, με αίσθημα θαμπάδας και επίπεδου φωτισμού και αναδυόμενα αντικείμενα. Διαβάσαμε τα σχόλιά σας, έχουμε δει τα σπιτικά παραδείγματα ρετουσαρισμένου περιεχομένου και ναι έχουμε ακούσει τις αξιολογήσεις του Digital Foundry. Με πολλούς τρόπους συμφωνούμε εδώ - έχουμε να κάνουμε δουλειά για να αντιμετωπίσουμε ορισμένους από αυτούς τους τομείς και να αυξήσουμε το επίπεδο πιστότητας και συνολικής παρουσίασης για το τελικό παιχνίδι. Η έκδοση που χρησιμοποιήθηκε για την εκτέλεση της επίδειξης του campaign ήταν σε εξέλιξη από αρκετές εβδομάδες πριν, με μια ποικιλία γραφικών στοιχείων και συστημάτων παιχνιδιών να τελειώνονται και να γυαλίζονται. Ενώ ορισμένα από τα σχόλια ήταν αναμενόμενα και μιλούν σε τομείς που βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη, άλλες πτυχές της ανατροφοδότησης έφεραν νέες ευκαιρίες και σκέψεις στο φως που η ομάδα παίρνει πολύ σοβαρά και προσπαθεί να αξιολογήσει. Δεν έχουμε σταθερές απαντήσεις ή αποτελέσματα για κοινή χρήση, αλλά η ομάδα εργάζεται όσο το δυνατόν γρηγορότερα σε σχέδια για την αντιμετώπιση ορισμένων από τα σχόλια σχετικά με τη λεπτομέρεια, τη σαφήνεια και τη συνολική πιστότητα. Η ομάδα είναι αφοσιωμένη και επικεντρωμένη στο να διασφαλίσει ότι έχουμε έναν όμορφο κόσμο για να εξερευνήσουν οι παίκτες όταν ο τίτλος κυκλοφορήσει.

Έτσι, για να το καταστήσουμε ξεκάθαρο - η ομάδα υποστηρίζει την «κλασική» επιλογή στυλ τέχνης και την απόφασή της να κυκλοφορήσει ένα νέο παιχνίδι Halo με ζωντανή παλέτα, καθαρότερα μοντέλα και αντικείμενα με λιγότερο θόρυβο. Ωστόσο, είναι πιο πρόθυμο να λάβει σχόλια σχετικά με την οπτική πιστότητα. Έχει επίσης διαβάσει σχόλια, έχει δει παραδείγματα που έχει αλλάξει, και έχει δει ακόμη και τις αξιολογήσεις του Digital Foundry.


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.