Home » News » Το Xbox Series S δεν θα κρατήσει πίσω τα γραφικά και τον σχεδιασμό παιχνιδιών επόμενης γενιάς αναφερει ο προγραμματιστής της Team Blur Games

Το Xbox Series S δεν θα κρατήσει πίσω τα γραφικά και τον σχεδιασμό παιχνιδιών επόμενης γενιάς αναφερει ο προγραμματιστής της Team Blur Games

Published on 14 September 2020 at 06:34

Μια νέα κονσόλα επόμενης γενιάς που ξεκινά με 299$ είναι μια απίστευτη τιμή και άμα προσθέτετε την τεράστια αξία του Xbox Game Pass σε αυτό, γίνεται ακόμα πιο συναρπαστικό. Αυτό, παρεμπιπτόντως, είναι ακριβώς αυτό που προσφέρει το Xbox Series S. Ωστόσο, αν και είναι μια εξαιρετική κίνηση από τη Microsoft από την πλευρά του καταναλωτή, αρκετοί προγραμματιστές στον κλάδο ανησυχούν για τις σημαντικά χαμηλότερες προδιαγραφές της κονσόλας (αν και αρκετοί άλλοι φαίνεται να έχουν θετικές εντυπώσεις).

Σύμφωνα με τις επίσημα αποκαλυφθείσες προδιαγραφές για το Xbox Series S, η GPU και η μνήμη της κονσόλας ιδιαίτερα είναι σημαντικά χαμηλότερες από το Xbox Series X, και οι προγραμματιστές έχουν ξεχωρίσει το τελευταίο ειδικότερα, με πολλούς να λένε ότι αυτές οι ελλείψεις θα οδηγήσουν  το Series S να κρατήσει πίσω τον  σχεδιασμό παιχνιδιών επόμενης γενιάς (οπτικό τομέα) αλλά και σε παιχνιδια Multi platform.

Ωστόσο, ο Gavin Stevens, συνιδιοκτήτης και επικεφαλής σχεδιασμού στο indie studio Team Blur Games, δεν πιστεύει ότι πρόκειται για μεγάλο ζήτημα. Σε μια μακρά, λεπτομερή ανάλυση των προδιαγραφών της κονσόλας, ο Stevens εξήγησε ότι υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη εδώ, που σημαίνει ότι οι προγραμματιστές θα πρέπει να ξοδέψουν επιπλέον χρόνο και πόρους για να προσαρμόσουν τα παιχνίδια τους για το Xbox Series S , η κονσόλα δεν πρόκειται να κρατήσει πίσω τα παιχνίδια επόμενης γενιάς.

Μιλώντας για τη μνήμη RAM, ο Stevens λέει ότι παρόλο που στο  Series S θα είναι πολύ χαμηλότερη και θα έχει ακόμη χαμηλότερες ταχύτητες, δεδομένου ότι η κονσόλα δεν θα τρέχει παιχνίδια σε 4K, δεν θα χρειαστεί τόσο RAM όσο το Xbox Series X.Ο Stevens δηλώνει ότι τα παιχνίδια που τρέχουν στα 1440p (για το οποίο είναι κατασκευασμένο το Series S) συνήθως απαιτούν περίπου 4-8 GB VRAM, το οποίο το Series S μπορεί να χειριστεί, ενώ οι άλλες τεχνολογίες που χρησιμοποιεί η κονσόλα, όπως Το Sampler Feedback Streaming θα βοηθήσει επίσης.

Όσον αφορά την GPU, ο Stevens αντιμετωπίζει απευθείας τους ισχυρισμούς ότι η GPU του Xbox Series S υποτίθεται ότι είναι πιο αργή από του Xbox One X. Σε χαρτί εαν τα βάλουμε κάτω έχουμε  4 teraflops (Series S) έναντι 6 teraflops (One X) αλλά ο Stevens επισημαίνει ότι ενώ η GPU του One X είναι βασισμένη στην αρχιτεκτονική GCN 4 ενώ του Series S χρησιμοποιεί RDNA 2, το οποίο είναι σημαντικά ταχύτερη από την GCN.

«Μια GPU 4tf GCN δεν θα λειτουργούσε ποτέ κοντά σε GPU 4tf RDNA2», γράφει ο Stevens. «Δεν μπορείτε απλά να συνδυάσετε τους αριθμούς έτσι. Όταν προσθέτετε σε όλους τους άλλους τομείς βελτίωσης που έχει το XSX, όπως sampler feedback streaming βελτιώσεις IO, ταχύτερη μνήμη, δυνατότητα Ray tracing κ.λπ., το XSS ξεπερνάει την γενιά του X1X . 

Αρκετά ενδιαφέρον, ο Stevens μιλά επίσης για το ray tracing. Αν και το Xbox Series S είναι ικανό να έχει ray tracing ο Stevens λέει ότι αναμένει ότι τελικά, τα περισσότερα παιχνίδια στην κονσόλα θα ενεργοποιούν και θα απενεργοποιούν το ray tracing στο Xbox Series S λόγω των προδιαγραφών της κονσόλας.


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.