Home » News » Νέο gameplay από το Scorn, το αποκλειστικό παιχνίδι τρόμου Xbox Series S / X & PC

Νέο gameplay από το Scorn, το αποκλειστικό παιχνίδι τρόμου Xbox Series S / X & PC

Published on 21 October 2020 at 22:09

Το Scorn, το παιχνίδι τρόμου που βρίσκεται σε εξέλιξη από το  σερβικό στούντιο Ebb Software, παρουσιάζεται ξανά σήμερα μετά από αρκετό καιρό με δεκατρία λεπτά νέου παιχνιδιού που δημοσίευσε η Gamespot.

Όπως ίσως θυμάστε , το Scorn αρχικά χρηματοδοτήθηκε μέσω Kickstarter πριν από αρκετά χρόνια, και στη συνέχεια εξαφανίστηκε σχεδόν από το προσκήνιο μόνο για να επιστρέψει ως αποκλειστικό Xbox Series S / X και PC (Steam).
Το Scorn έχει σχεδιαστεί γύρω από την ιδέα της «ρίψης στον κόσμο». Απομονωμένος και χαμένος μέσα σε αυτόν τον κόσμο που μοιάζει με όνειρα, θα εξερευνήσετε διαφορετικές αλληλοσυνδεόμενες περιοχές με μη γραμμικό τρόπο. Το ανησυχητικό περιβάλλον είναι ο ίδιος  χαρακτήρας.

Κάθε τοποθεσία περιέχει το δικό της θέμα (ιστορία), παζλ και χαρακτήρες που είναι αναπόσπαστα στη δημιουργία ενός συνεκτικού κόσμου. Σε όλο το παιχνίδι θα ανοίξετε νέες περιοχές, θα αποκτήσετε διαφορετικά σετ δεξιοτήτων, όπλα, διάφορα αντικείμενα και θα προσπαθήσετε να κατανοήσετε τα αξιοθέατα που σας παρουσιάζονται.

 

Συνεκτικός «ζωντανός» κόσμος - Το Scorn λαμβάνει χώρα σε έναν ανοιχτό κόσμο με διαφορετικές αλληλοσυνδεόμενες περιοχές. Κάθε περιοχή είναι ένα λαβύρινθο δομή με διάφορα δωμάτια και μονοπάτια για να ανακαλύψετε. Όλη η αφήγηση γίνεται μέσα στο παιχνίδι, χωρίς σκηνές για να σας αποσπάσει από την τρομερή πραγματικότητα του κόσμου που ζει και αναπνέει. Αλλά κρατήστε τα μάτια σας ανοιχτά - το παιχνίδι δεν θα σας δείξει συμπάθεια αν χάσετε κάτι σημαντικό για τα άβολα ταξίδια σας. Όλα έχουν λόγο και σκοπό - απλά πρέπει να καταλάβετε τι είναι.

Πλήρης επίγνωση του σώματος - Οι παίκτες θα βιώσουν καλύτερη εμβάπτιση γνωρίζοντας το σώμα και την κίνηση του χαρακτήρα. Η αλληλεπίδραση με τον κόσμο είναι ρεαλιστική - τα αντικείμενα συλλέγονται με τα χέρια σας (αντί να απλώς επιπλέουν στον αέρα), τα μηχανήματα και τα όργανα λειτουργούν αρπάζοντας τα χειριστήρια κλπ

Διαχείριση αποθέματος και πυρομαχικών - ορίζεται και περιορίζεται. Παίζει μεγάλο ρόλο στη διατήρηση του παίκτη σε ακόμη μεγαλύτερη συνειδητοποίηση σε όλο το παιχνίδι. Οι παίκτες θα πρέπει να σκεφτούν πότε να πολεμήσουν και πότε να καλύψουν και πώς οι ενέργειές τους επηρεάζουν τον κόσμο γύρω τους. Θα χρειαστούν διαφορετικά στυλ παιχνιδιού για να προχωρήσετε.


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.