Home » News » Developer: Ευκολότερη η προσθήκη 120FPS σε "παλιά" παιχνίδια στο Xbox Series X από το PS5.

Developer: Ευκολότερη η προσθήκη 120FPS σε "παλιά" παιχνίδια στο Xbox Series X από το PS5.

Published on 14 November 2020 at 21:30

Την περασμένη εβδομάδα είδαμε μερικές ενδιαφέρουσες εξελίξεις σχετικά με την υποστήριξη 120FPS στο Xbox Series X και στο Xbox Series S, με παιχνίδια του Xbox One όπως το Star Wars: Squadrons και το Rocket League να ανακοινώνουν ότι οι επιλογές 120FPS θα έρθουν σε αυτούς τους τίτλους στο εγγύς μέλλον.

Είναι ενδιαφέρον, ωστόσο ότι το ίδιο δεν μπορεί να ειπωθεί για το PS5 για κανένα από αυτά τα παιχνίδια.

Τώρα, ίσως έχουμε μια εξήγηση για το γιατί. Σε μια δήλωση στο ιστότοπο Push Square, ο προγραμματιστής του Rocket League Psyonix τόνισε ότι, λόγω του τρόπου με τον οποίο η backwards compatibility εφαρμόζεται στα δύο σύνολα συστημάτων, το Xbox καθιστά πολύ πιο εύκολο  την υποστήριξη 120FPS για παλαιότερους τίτλους.

"Αυτήν τη στιγμή δεν έχουμε τίποτα περισσότερο να μοιραστούμε σχετικά με πρόσθετα σχέδια PS5, αλλά μπορούμε να ρίξουμε λίγο περισσότερο φως στο γιατί. Το κύριο επίκεντρο της ομάδας μας φέτος ήταν η πρόσφατη μετάβαση του ελεύθερου παιχνιδιού μας και η ενημέρωση σημαντικών χαρακτηριστικών όπως το σύστημα στα Τουρνουά μας. Λόγω αυτού έπρεπε να λάβουμε δύσκολες αποφάσεις σχετικά με το τι άλλο θα μπορούσαμε να επιτύχουμε. Η ενεργοποίηση 120hz στο Xbox Series X | S είναι μια μικρή ενημέρωση κώδικα, αλλά η ενεργοποίησή του στο PS5 απαιτεί μια πλήρη μεταφορά λόγω του τρόπου με τον οποίο εφαρμόζεται η backwards compatibility στην κονσόλα και δυστυχώς δεν Δεν είναι δυνατό λόγω της εστίασης μας αλλού. "

Υποστηρίζοντας αυτό, η Eurogamer ανακάλυψε επίσης ότι το Call of Duty: Warzone πρόσθεσε ήσυχα 120FPS υποστήριξη στο Xbox Series X πρόσφατα, αλλά το ίδιο δεν έχει εφαρμοστεί στο PlayStation 5.

Προφανώς η Psyonix δεν μιλάει για την EA και Activision, οπότε μπορεί να υπάρχουν και άλλοι λόγοι για τους οποίους αυτοί οι τίτλοι δεν λαμβάνουν λειτουργίες 120FPS για το PS5, αλλά από την οπτική γωνία του Xbox είναι σίγουρα ευχάριστο να βλέπει η Microsoft ότι διευκολύνει τους προγραμματιστές να προσθέτουν αυτήν την επιλογή για παλαιότερα παιχνίδια.


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.