Η τεχνολογία cloud της Ubisoft στοχεύει σε μεγαλύτερους κόσμους παιχνιδιών.



Η Ubisoft παρουσίασε νέα τεχνολογία ανάπτυξης που έχει σχεδιαστεί για να χρησιμοποιεί cloud ώστε να βελτιώσει τον τρόπο κατασκευής της παιχνιδιών, να επεκτείνει το πεδίο εφαρμογής των τίτλων της και ενδεχομένως να παρακάμψει τους περιορισμούς υλικού.

Η τεχνολογία διαχειρίζεται κομμάτια από την μηχανή γραφικών της Ubisoft, όπως ο ήχος, η φυσική και η AI, ως μεμονωμένα συστήματα στο cloud, διαδίδοντας το έργο σε "έναν δυνητικά απεριόριστο αριθμό μηχανών", σύμφωνα με τον εκδότη.

Η Ubsioft ισχυρίζεται ότι τα παιχνίδια που χρησιμοποιούν το Scalar θα είναι σε θέση να αξιοποιήσουν μια "σχεδόν άπειρη ποσότητα υπολογιστικής ισχύος".


Για τους παίκτες, αυτό θα μεταφραστεί σε μεγαλύτερους κόσμους παιχνιδιών με μεγαλύτερο αριθμό ταυτόχρονων παικτών και ενδεχομένως περισσότερα περιθώρια για επιμονή, ώστε οι ενέργειές τους να έχουν μόνιμο αντίκτυπο στον κόσμο.

Ο εκδότης προτείνει επίσης ότι θα βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο προσφέρει τίτλους υπηρεσιών, επιτρέποντας στους προγραμματιστές να προσθέτουν νέες δυνατότητες και επιδιορθώσεις σε παιχνίδια χωρίς να κατεβάζεις κάποια patches ή την ανάγκη να τεθούν τίτλοι offline. Η Ubisoft ισχυρίζεται ότι το gameplay θα είναι συνεχόμενο..


Ένα άλλο στοιχείο του Scalar είναι μια δομή «κατά παραγγελία» που ξεκινά και σταματά τις υπηρεσίες με βάση το τι κάνουν οι προγραμματιστές ή οι παίκτες, διασφαλίζοντας ότι χρησιμοποιεί μόνο τον απαιτούμενο χρόνο υπολογισμού. Όπως ανακοινώθηκε εν όψει του Συνεδρίου Προγραμματιστών Παιχνιδιών αυτής της εβδομάδας το Ubisoft Scalar είναι ένα πλαίσιο βασισμένο στο cloud που αναπτύσσετε από το στούντιο της εταιρείας στη Στοκχόλμη και προέρχεται από ένα πρόσφατο τμήμα τεχνολογίας παραγωγής.

Αναπτύσσεται με την υποστήριξη των ομάδων της Massive Entertainment στο Malmö και του Redlynx στο Helsinki, καθώς και της Ubisoft Bucharest και του Kyiv.

Το Scalar θα κυκλοφορήσει με την πάροδο του χρόνου σε οποιαδήποτε στούντιο της Ubisoft των οποίων τα έργα απαιτούν cloud computing. Το στούντιο στην Στοκχόλμη εργάζεται επί του παρόντος για μια νέα IP που έχει ως στόχο να επιδείξει την πλήρη ισχύ του cloud.

13 views0 comments