Η 343 Industries συνεχίζει τις αλλαγές στη δομή της.



Την Δευτέρα αναφέραμε ήδη την αποχώρηση της Bonnie Ross από την 343 Industries επικεφαλής όχι μόνο του στούντιο, αλλά και ολόκληρου του franchise Halo για τη Microsoft. Οι λόγοι τους οποίους επισήμανε η ίδια σε μια σύντομη αλλά συνοπτική δήλωση, οφείλονταν σε οικογενειακό πρόβλημα υγείας, το οποίο την εμπόδισε να συνεχίσει να ασκεί τα καθήκοντά της. Σήμερα το Windows Central επιβεβαιώνει μια αναφορά από το Lords of Gaming ότι ο προγραμματιστής της μηχανής γραφικών της Halo Infinite, David Berger, θα αποχωρήσει επίσης από το στούντιο.

Οι αλλαγές μετά την αποχώρηση της Ross ήταν άμεσες και η θέση του έχει καλυφθεί από μια τριάδα βετεράνων χωρίζοντας σε ηγεσία από την ίδια την 343 Industries. Για τον ίδιο λόγο, αυτή η κίνηση η οποία δεν έχει επισημοποιηθεί αυτή τη στιγμή και για την οποία πολλά μέσα ενημέρωσης έχουν ζητήσει διευκρινίσεις από την ίδια τη Microsoft, θα μπορούσε κάλλιστα να υποκινηθεί από αυτές τις διαρθρωτικές αλλαγές.



Ο David Berger είναι ένας άλλος βετεράνος του κλάδου, όχι μόνο οδήγησε την αλλαγή σε Slipspace Engine της οποίας οι δυνατότητες δεν έχουν ακόμη αποδειχθεί αλλά με τα χρόνια εργάστηκε επίσης από τη Microsoft ως επόπτης για κλασικά έργα όπως το Mechwarrior, το Shadowrun ή Too Human για να έρθει αργότερα στην 343 Industries και να δουλέψω στα Halo 4, Halo 5 και Halo Infinite ως επικεφαλής του τμήματος.

Ενώ περιμένουμε μια επίσημη δήλωση από το στούντιο ή από τον ίδιο τον Berger μπορούμε μόνο να υποθέσουμε ότι η αποχώρησή του μπορεί οφείλεται σε απόλυση ή αλλαγή θέσης ή απλώς ότι φεύγει για να πάει σε άλλον τύπο έργου ή μελέτης, σε περίπτωση που επιβεβαιωθεί οριστικά η αναχώρησή του. Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι η αποχώρηση της Bonnie Ross ήταν το έναυσμα που παρακινεί βαθιές αλλαγές στη δομή της 343 Industries.



13 views0 comments
8516e650591e012466489e16131ba608.png

Preorder Now

god-of-war-ragnarok-preorder-1657118252407.png