Η Microsoft προετοιμάζει ήδη το vrs 2.0 για τo Xbox Series X|S.


Το Xbox Series X και το S διαθέτουν μια υπερσύγχρονη τεχνολογίας που δεν αξιοποιείται καν αυτήν τη στιγμή. Ακόμη και την ημέρα της κυκλοφορίας του τον Νοέμβριο του 2020 η GPU του είναι βασισμένη σε αρχιτεκτονική RDNA2 που δημιουργήθηκε από την AMD και η οποία δεν ήταν καν διαθέσιμη στις κάρτες γραφικών της εταιρείας για υπολογιστές μέχρι πριν λίγες εβδομάδες.

Λειτουργίες όπως το Ray Tracing το VRR ή στην προκειμένη περίπτωση το VRS, ήταν αποκλειστικές σε αυτήν την τεχνολογία καθώς και η Microsoft συνεχίζει να εκμεταλλεύεται τις δυνατότητές της.

Από το Microsoft Game Stack, η διαδικτυακή εκδήλωση που διοργανώθηκε από τη Microsoft για προγραμματιστές βιντεοπαιχνιδιών για να μάθουν για ειδήσεις που σχετίζονται με το GDK των κόνσολών Xbox ή το DirectX στον υπολογιστή έχουν μοιραστεί τα τελευταία νέα σχετικά με το VRS (Variable Rate Shading), το οποίο όπως εξηγεί με λίγα λόγια μειώνει την ανάλυση των σκιάσεων της εικόνας για να κερδίσει την απόδοση χωρίς να χάσει την ποιότητα της εικόνας. Το αποτέλεσμα είναι να ελαφρύνει το φορτίο όσο το δυνατόν περισσότερο ώστε να μπορείτε να επενδύσει το χρόνο επεξεργασίας σε κάτι άλλο. Λοιπόν, σε αυτό το εκτεταμένο βίντεο, αρκετά μέλη της Microsoft, εξηγούν την εξέλιξη του VRS στο Xbox Series.




Μέχρι τώρα μόνο η πιο βασική έκδοση του VRR, που ονομάζεται Tier1 είχε χρησιμοποιηθεί αλλά το RDNA2 είναι επίσης ικανό για Tier2 το οποίο είναι αυτό που εξηγούν ότι επιτυγχάνοντας υψηλότερες αναλογίες εφαρμογών σε σκίαση και ως εκ τούτου μεγαλύτερο κέρδος σε απόδοση. Όπως μπορούμε να δούμε στις παραπάνω εικόνες, τόσο το Xbox Series X όσο και το Xbox Series S εξοικονομούν πολύ χρόνο εκτέλεσης σε διάφορες λειτουργίες όπως σχεδόν 50% στην κατασκευή αντικειμένων 3D (G-buffer και Deferred Lightning).

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, στο Xbox Series X, χρησιμοποιώντας την ίδια διαμόρφωση VRS που χρησιμοποιείται στο Gears 5 αλλά εφαρμόζεται στην Unreal Engine 5. Επίσης βλέπουμε μια βελτίωση 33% στην ταχύτητα εκτέλεσης για το υλικό σύστημα «Nanite», τη βάση που χρησιμοποιείται από την νέα μηχανή της Epic για να αντιπροσωπεύσει σύνθετες πολυγωνικές κατασκευές στην οθόνη. Σε αυτήν την ανάρτηση resetera περιλαμβάνουν επίσης αρκετές εικόνες που δείχνουν επίσης ότι η χρήση του VRS δεν επηρεάζει την τελική ποιότητα εικόνας και επιτρέπει ακόμη και την αύξηση της ανάλυσης χωρίς μείωση της απόδοσης.

1 view0 comments
8516e650591e012466489e16131ba608.png

Preorder Now

god-of-war-ragnarok-preorder-1657118252407.png