Η Microsoft φαίνεται σαν να έχει επιστρέψει στην εποχή του Xbox One.



H Bethesda ανακοίνωσε ότι καθυστερούσε τα δύο μεγαλύτερα παιχνίδια της για το 2022, το Redfall και το Starfield, για το 2023. Οι καθυστερήσεις είναι σίγουρα ο κανόνας για μεγάλα παιχνίδια αυτές τις μέρες, αλλά το Starfield είχε υποσχεθεί μια υπερβολικά συγκεκριμένη ημερομηνία για την οποία η Bethesda εξέφρασε την απόλυτη εμπιστοσύνη (11.11.22 ) αλλά το πιο σημαντικό τώρα είναι στούντιο της Microsoft. Και αυτές είναι αποκλειστικότητες Xbox που δεν έρχονται πλέον φέτος.

Καθώς αυτά τα δύο παιχνίδια καθυστερούν μέχρι το 2023 το τρέχον τοπίο των αποκλειστικών παιχνιδιών Xbox σίγουρα μου θυμίζει πολλά από αυτά που είδαμε κατά την εποχή του Xbox One. Όχι όσον αφορά το υλικό όπως τότε με το Kinect και σίγουρα το Series X|S που κυκλοφόρησε με καλύτερη τεχνολογία και το Xbox Game Pass τα πάει περίφημα.

Αλλά όσον αφορά τα δικά τις παιχνίδια τι γίνεται; Για να ρίξουμε μια ματιά σε όλα αυτά.

Το 2022 τώρα, η καθυστέρηση του Redfall και του Starfield σημαίνει ότι το Xbox ουσιαστικά δεν θα έχει σημαντικά αποκλειστικά για ολόκληρο το έτος. Για να μην πω ότι δεν υπάρχουν κάποια καλά παιχνίδια εκεί, όπως το Tunic, και μπορεί να δούμε κάτι σαν το Scorn να τα καταφέρνει πριν από το τέλος της χρονιάς αλλά όλα αυτά δεν είναι στην ίδια κλίμακα. Ακόμα κι αν η Sony καταλήξει να καθυστερήσει το God of War Ragnarok για το 2023 (κάτι που φαίνεται οριακά αναπόφευκτο σε αυτό το σημείο), το PlayStation εξακολουθεί να έχει κυκλοφορήσει το εξαιρετικό Horizon Forbidden West φέτος.


Εάν θυμηθούμε το 2021 το Xbox κατάφερε να βγάλει μερικά από τα παιχνίδια με το υψηλότερο προφίλ του. Όπως πάντα, το Forza Horizon 5 ήταν εξαιρετικό αν και θα θυμάστε ότι η σειρά ήταν επίσης αποκορύφωμα της εποχής του Xbox One. Το Halo Infinite κυκλοφόρησε μετά από ένα χρόνο καθυστέρησης με σχετικά καλές κριτικές αλλά από τότε τα πράγματα έχουν θολώσει με το multiplayer κομμάτι του το οποίο έφερε μια σεζόν έξι μηνών και ένα αιώνια δυσκίνητο σύστημα εξέλιξης. Οι παίκτες είναι διαρκώς δυσαρεστημένοι και η 343 ζητά συχνά συγγνώμη.

Πίσω στο 2020 το Xbox ουσιαστικά παραχώρησε ολόκληρο παράθυρο κυκλοφορίας στο PlayStation επειδή είχε καθυστερήσει το Halo Infinite, το οποίο δεν κυκλοφόρησε πλέον με το Series X/S. Eν τω μεταξύ η Sony είχε Demon’s Souls και Miles Morales για το PS5.

Τώρα, σήμερα, έχουμε μπει σε μια πραγματικά περίεργη κατάσταση όπου το PlayStation έχει δημοσιεύσει περισσότερα παιχνίδια Bethesda από το Xbox τα δύο πρώτα χρόνια (με το Deathloop). Ακόμη ο πάντα θετικός Phil Spencer ακουγόταν λίγο εκνευρισμένος όταν σχολίασε την ανακοίνωση διπλής καθυστέρησης:


Συνοψίζοντας, ενώ το υλικό και οι υπηρεσίες μπορεί να είναι καλύτερα, το Xbox βρίσκεται σχεδόν στην ίδια θέση όσον αφορά σε first party τίτλους που ήταν στην πρώιμη εποχή του Xbox One, και μέχρι στιγμής η Microsoft δεν τηρεί την υπόσχεσή της για first party τίτλους που θα κυκλοφορούν κάθε τρεις μήνες. Αν και ναι, έχουμε πολλές, πολλές πιθανές μεγάλες επιτυχίες στο δρόμο, μεταξύ καθυστερήσεων και νεφελωδών χρονοδιαγραμμάτων και αμφισβητήσιμων αναφορών παραγωγής ο καθένας μπορεί να μαντέψει πότε θα φτάσουν οι περισσότεροι και σε ποια κατάσταση θα βρίσκονται. Ας ελπίσουμε ότι στο δεύτερο μισό να έρθουν φανταστικά παιχνίδια στο Xbox αλλά μετά από δύο χρόνια, δεν έχουμε δει σχεδόν καμία από αυτές τις δυνατότητες να υλοποιούνται, παρά το γεγονός ότι η Microsoft είπε ότι ήθελε να εστιάσει σε αυτήν τη γενιά.



376 views0 comments