Η Sony περνάει στην αντεπίθεση: Το Call Of Duty δεν είναι αποκλειστικό γιατί δεν ταιριάζει στη Ms.



Συνεχίζουμε με τις κατηγορίες και την κόντρα μεταξύ Sony και Microsoft για την εξαγορά της Activision από την αμερικανική εταιρεία. Είδαμε την Microsoft που υπερασπίστηκε τις υπηρεσίες της και κατηγόρησε τη Sony ότι ήταν η πρώτη που έκανε χρήση του μονοπωλίου συνδέοντας τις εκδόσεις για το Xbox Game Pass με κάποιες συγκεκριμένες ρήτρες.

Τώρα από τη Sony παίρνουν τον λόγο και επιτίθενται στη Microsoft με το επιχείρημα ότι αν το Call Of Duty δεν είναι αποκλειστικό για τις κονσόλες Xbox είναι επειδή η Microsoft δεν το θέλει. Εν ολίγοις, από τη Sony λένε ότι το να το κάνουν αποκλειστικό δεν θα τους ωφελούσε, γι' αυτό δεν το κάνουν, όχι για τους λόγους που ανέφερε η Microsoft πριν από λίγους μήνες.



Όσο εκπληκτική κι αν είναι η κριτική της Sony για την αποκλειστικότητα περιεχομένου, δεδομένου ότι ολόκληρη η στρατηγική του PlayStation έχει επικεντρωθεί στην αποκλειστικότητα όλα αυτά τα χρόνια, η πραγματικότητα είναι ότι η στρατηγική της Activision Blizzard να καθυστερεί τα παιχνίδια με τη μη διανομή τους σε ανταγωνιστικά καταστήματα κονσολών απλά δεν θα είναι κερδοφόρα για τη Microsoft. Μια τέτοια στρατηγική θα ήταν κερδοφόρα μόνο εάν τα παιχνίδια της Activision Blizzard θα μπορούσαν να προσελκύσουν αρκετά μεγάλο αριθμό παικτών στο οικοσύστημα του Xbox και εάν η Microsoft μπορούσε να κερδίσει αρκετά από τις πωλήσεις παιχνιδιών για να αντισταθμίσει τις απώλειες από τη μη διανομή αυτών των παιχνιδιών παγκοσμίως στις αντίπαλες κονσόλες.

Σαν να μην έφτανε αυτό, οι στρατηγικές αποκλειστικότητας μεταφράζονται επίσης σε κόστη για συγκεκριμένα αποθέματα. Αυτά τα έξοδα, που προστίθενται στις εκτιμώμενες χαμένες πωλήσεις, σημαίνουν ότι η Microsoft δεν θα είναι σε θέση να αναπληρώσει τις απώλειες αποκτώντας περισσότερα έσοδα από το οικοσύστημα του Xbox. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψη τη στρατηγική "επίκεντρο ο παίκτης" σε αντίθεση με τη στρατηγική " επίκεντρο η συσκευή" με την οποία πειραματίστηκε η Microsoft με το Game Pass, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το PlayStation είχε πάντα περισσότερους πιστούς χρήστες στις διάφορες γενιές κονσολών. Κατώτατη γραμμή: Η υποθετική υιοθέτηση οποιασδήποτε στρατηγικής διακοπής περιεχομένου δεν θα ήταν κερδοφόρα για τη Microsoft και ακόμη και αν εφαρμοστούν γιατί τέτοιου είδους στρατηγικές δεν θα είχαν ανταγωνιστικό αντίκτυπο, για τους λόγους που περιγράφονται παραπάνω.

Ο "πόλεμος" έχει ανάψει για τα καλά και είμαστε εδώ για να δούμε και να σχολιάσουμε όλες τις εξελίξεις!

261 views0 comments
8516e650591e012466489e16131ba608.png

Preorder Now

god-of-war-ragnarok-preorder-1657118252407.png