Η Valve θέλει να φέρει το Steam στις κονσόλες Xbox


Το Steam που δημιουργήθηκε από τη Valve Corporation είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα παιχνιδιών υπολογιστή στον κόσμο kai παραμένει σταθερή και δυνατή από το 2003, προτείνοντας μια συντριπτική συλλογή παιχνιδιών όλων των ειδών. Aκόμη και τα αποκλειστικά παιχνίδια κονσόλας καταφθάνουν σε αυτήν την τεράστια κοινότητα αλλά παράλληλα υπάρχουν και πολλές λειτουργίες που ωφελούν τόσους παίκτες όσο και προγραμματιστές. Τέλος το Steam έχει γίνει ένας τρόπος ζωής πέρα ​​από μοναδικός και απολύτως απαραίτητος για τους παίκτες.


Από την άλλη πλευρά, έχουμε το Xbox, που δημιουργήθηκε από τα χέρια της Microsoft, του γίγαντα της τεχνολογίας λογισμικού και υλικού, που έφτασε για να ανταγωνιστεί τη Sony και το Playstation μετρώντας νίκες και ήττες. Αυτήν τη στιγμή βλέπουμε εξαιρετικά γεγονότα υπέρ του Xbox όπου έχει μια τεράστια πρωτοβουλία με έναν τεράστιο αριθμό προγραμματιστών κάθε είδους και στυλ υπέρ του, με μια σειρά που προκαλεί φθόνο. Αυτήν τη στιγμή με το Xbox Series X και S έχει ήδη καταφέρει να κερδίσει πολύ έδαφος παρόλο τις ελλείψεις υλικών που προκαλεί η πανδημία.

Ποιος είναι όμως ο λόγος που τα αναφέρουμε αυτά τα δύο; Λοιπόν, με όχι και τόσο πρόσφατα γεγονότα μεταξύ της Valve και της Microsoft, ορισμένες συνέργειες έχουν προκύψει και είναι αρκετά ενδιαφέρουσες. Δεδομένου ότι η Valve είναι η πιο κυρίαρχη στα παιχνίδια υπολογιστή χάρη στην πλατφόρμα της, η Microsoft το βλέπει ως μια τέλεια ευκαιρία για τους αποκλειστικούς τίτλους της (σχεδόν όλους) σε αυτήν την πλατφόρμα, καθώς περιέχει ήδη μια τεράστια βάση παικτών για όλα τα πιθανά γούστα. Ήταν κάτι εξαιρετικό να βλέπεις το Halo Master Chief Collection στο Steam. Είναι σουρεαλιστικό να βλέπεις ένα franchise που έχει διαμορφώσει το Xbox μέχρι σήμερα, δίνοντας στα πρόσωπα να κερδίσουν ένα πιο εκλεκτικό κοινό. Καθώς δεν σταμάτησε σε αυτό, η Microsoft κυκλοφορεί νέους τίτλους ταυτόχρονα τόσο στην κονσόλα της όσο και στην πλατφόρμα συνεργατών της Valve, ακόμη και μελλοντικοί τίτλοι έχουν ήδη επιβεβαιωθεί, όπως το Starfield, που δυστυχώς υπέστη αναβολή.


Όπως λέει ήδη ο τίτλος, ποια οφέλη ή συνέπειες θα είχε αυτό το ασυνήθιστο γεγονός; Κατευθείαν στο θέμα: χρήματα! Για άλλους, μπορεί να είναι μια σειρά από θετικά γεγονότα, αλλά ας σκεφτούμε πώς θα ήταν να προσαρμόσουμε ένα σύστημα που βασίζεται σε Linux σε μια κονσόλα; Εκτός από το ότι αυτό το λειτουργικό είναι ανοιχτού κώδικα και δωρεάν, είναι λιγότερο γραφειοκρατικό να θέλεις να το τροποποιήσεις ώστε να είναι ικανό σε ένα υλικό. Δεν είναι καινούργιο να βλέπεις τα Windows ως το κυρίαρχο οικιακό λειτουργικό σύστημα, αλλά στη Valve αρέσει να βλέπει το Linux ως μια διασκεδαστική και διαφορετική ευκαιρία για εργασία και το πιο σημαντικό, εύκολα πιο βελτιστοποιημένο για παιχνίδια. Έχουν γίνει ήδη πολυάριθμες δοκιμές σε παιχνίδια που τρέχουν στο Steam Deck (για όσους δεν γνωρίζουν, είναι ο νέος φορητός υπολογιστής της valve) που προκάλεσε εξαιρετικές εντυπώσεις λόγω της δύναμής του να τρέχει βαριά παιχνίδια όπως God of War, Elden Ring, RDR2 κ.λπ. , επειδή με αυτά τα παιχνίδια συγκρίθηκαν όπως θα συμπεριφερόταν το καθένα με το SteamOS 3.0 (βασισμένο σε Linux) και Windows και το αποτέλεσμα ήταν προφανές, το Linux βγήκε ως ο καλύτερος ωφελούμενος για τα παιχνίδια λόγω της βελτιστοποίησης λογισμικού του.


Αλλά αν αυτή η συνεργασία συνέβαινε πραγματικά, θα ήταν πρόθυμη η Microsoft να δημιουργήσει drivers για τις κονσόλες της τρέχουσας γενιάς μόνο για να εφαρμόσει το SteamOS 3.0 και τελικά την εφαρμογή Steam; Ειλικρινά, η Microsoft έχει αναμφίβολα τους πόρους και τη δύναμη για αυτό, απλά θέλει, αλλά μπορεί να θεωρηθεί ως ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος για την τόνωση της πώλησης νέων κόνσολών. Η εγγενής εφαρμογή Xbox είναι αρκετά απλή, αλλά έχει περιορισμούς για πολλές ελλείψεις εργαλείων και λειτουργιών, ώστε να μπορούμε να την συγκρίνουμε με το steam που είναι έτη φωτός μπροστά, αλλά αφού τα Xbox Game Studios λανσάρουν ήδη τα First party games για το Steam, γιατί όχι; Οι παίκτες θα έχουν το μεγαλύτερο δυνατό όφελος σε θέματα κοινότητας, αντί να πατήσουν μόνο το κουμπί Play και να παίξουν το Halo Infinite τους για παράδειγμα μέσα στο περιβάλλον Steam να μπορούν να μοιραστούν φωτογραφίες, να συζητήσουν στην κοινότητα του κάθε παιχνιδιού ξεχωριστά, να υποστηρίξουν το Workshop, να προσαρμόσουν το προφίλ και πολλές άλλες λειτουργίες που είναι ήδη γνωστές και έχουν εκτιμηθεί αρκετά από τους παίκτες.


Ο Gabe Newell της Valve απάντησε σε μια συνέντευξη ότι θα τον ενδιέφερε πλήρως να βοηθήσει τη Microsoft να εφαρμόσει την υπηρεσία της στο Steam, το λεγόμενο Xbox Game Pass (PC Game Pass, μιας και μιλάμε για το περιβάλλον υπολογιστή). Είναι αναμφισβήτητο ότι μια τέτοια ανταπόκριση θα κάνει μια υπηρεσία τόσο πολυπόθητη από τους παίκτες του Steam, η οποία θα μετατρέπονταν σε παράδεισο. Απλώς το σημερινό αφεντικό του τμήματος Xbox, Phil Spencer μετακινεί τα πιόνια στην σκακιέρα και θα ήθελε να κάνει μια κίνηση ματ στο PLaystation, το οποίο προχωρά σταδιακά με θάρρος φέρνοντας σιγά σιγά τις αποκλειστικές του και στο Steam.

Ολοκληρώνοντας είναι θέμα επένδυσης, καθώς είναι αναμφίβολα ένα τεράστιο όφελος για εμάς τους παίκτες, καθώς και η μετατροπή του Xbox Series X/S σε έναν πιθανό "υπολογιστή" χωρίς να χρειάζεται να αγοράσετε ξανά τα παιχνίδια, καθώς είναι συνδεδεμένα με λογαριασμό Steam . Και αν η υπηρεσία Game Pass θα εξακολουθεί να εφαρμόζεται στο Steam, θα υπήρχε τεράστια αύξηση νέων συνδρομητών, αφού θα έχετε το EA Play σε αυτό, γιατί όχι και το PC Game Pass; Τι πιστεύετε παιδιά; Μπορεί η Microsoft και η Valve να πάνε χέρι-χέρι σε μια υπέρτατη νίκη για τους καταναλωτές και τους προγραμματιστές; Ή μήπως όλα πρέπει να διαχωρίζονται γιατί η λέξη αποκλειστικότητα είναι αυτό που μετράει περισσότερο;

184 views0 comments