Με την αναβολή του Starfield και του Redfall ίσως υπάρξει "συνωστισμός" σε κυκλοφορίες το 2023..



Φαίνεται πως υπάρχει κάτι που δεν πάει καλά στο Redmond επειδή βρίσκει τον εαυτό τους με μια δυνητικά άδεια χρονιά όσον αφορά τα πρώτου μέρους παιχνίδια δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία του Xbox series X | S μετά το δυνατό έτος 2021. Προφανώς, κατανοούμε όλες τις ελαφρυντικές περιστάσεις της υπόθεσης, οι οποίες είναι πολλές και πολύ έγκυρες: ο Covid, η κρίση των πρώτων υλών και των ημιαγωγών, ακόμη και ο πόλεμος στην Ουκρανία (που ούτως ή άλλως έχει ισχυρές επιπτώσεις και στον τομέα της ανάπτυξης, που περιλαμβάνει μια πλούσια περιοχή προγραμματιστών και εμπιστευτικών πληροφοριών όπως η Ανατολική Ευρώπη), αλλά ακόμη και αν λάβουμε υπόψη όλα αυτά, είναι περίεργο να παρατηρήσουμε πώς οι εσωτερικές παραγωγές για το xbox game pass συνεχίζουν να κρύβονται, ακόμη και μετά από μια καλή περίοδο το 2021. Ειδικά λαμβάνοντας υπόψη το τεράστιο μέγεθος που έχουν επιτύχει πλέον τα Xbox Game Studios και τον αριθμό των ομάδων και των έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Επίσης από αυτή την άποψη η αναβολή που έγινε στο Starfield και στο Redfall επηρεάζει ιδιαίτερα: η σχετική έλλειψη παιχνιδιών πρώτου μέρους στο Xbox μπορεί να αντισταθμιστεί καλά από την κυκλοφορία των δύο τίτλων Bethesda, ιδιαίτερα του πρώτου σε αυτό που φαίνεται να είναι παιχνίδι τεράστιας σημασίας. Μιλάμε για μια εταιρεία που περιέχει 24 ομάδες ανάπτυξης (συμπεριλαμβανομένης της Bethesda's) η οποία ετοιμάζεται να ενσωματώσει την Blizzard (εκτός απροόπτου) και δεν είναι δυνατόν να βρίσκεται σε αυτήν την κατάσταση;

Το χρονοδιάγραμμα των πιο πρόσφατων εξαγορών σίγουρα δεν ήταν ευνοϊκό: η Bethesda εξαγοράστηκε όταν είχε ήδη υπογράψει αποκλειστικές συμφωνίες με τη Sony φέρνοντας την σε περίεργη κατάσταση και δει τα πρώτα της παιχνίδια μετά την εξαγορά αποκλειστικά σε PS5 και PS4.

Ομοίως η Obsidian, InXile και Double Fine βγήκαν από αρκετά απαιτητικές παραγωγές ακριβώς τη στιγμή που πέρασαν από τα Xbox Game Studios ή ήταν κοντά στην κυκλοφορία ορισμένων παιχνιδιών που είχαν ήδη ανακοινωθεί. Ως αποτέλεσμα το νέο μάθημα στη Microsoft αντιπροσώπευε ένα είδος συνολικής επαναφοράς για πολλούς προγραμματιστές, ξεκινώντας από την αρχή με νέα έργα τα τελευταία χρόνια. Λαμβάνοντας υπόψη και αυτό, όμως γύρω στο 2018 μπορεί να υπήρχε χρόνος να προταθεί κάτι συγκεκριμένο, δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός φαίνεται ότι κατάφερε να δρομολογήσει ακόμη πιο σύνθετα έργα σε μικρότερο χρονικό διάστημα και στις ίδιες δύσκολες συνθήκες. Φυσικά η Microsoft θέλει να δημιουργήσει ένα φιλόξενο και απολύτως αποτελεσματικό περιβάλλον εργασίας, αλλά αυτό δεν πρέπει να εμποδίζει μια πιο λογική οργάνωση της εργασίας.

Ωστόσο, είναι ακόμα πολύ νωρίς για τέτοιες δοκιμές καθώς το κοινό event του Xbox & Bethesda στις 12 Ιουνίου ίσως να δείξει μια αλλαγή ρυθμού προς αυτή την κατεύθυνση. Ελπίζουμε πως θα γίνει και ότι τελικά θα υπάρχουν στην πραγματικότητα πολλά σε εξέλιξη έργα για τα οποία δεν γνωρίζουμε απολύτως τίποτα και που μπορεί ακόμη και να δρομολογηθούν με έκπληξη τους επόμενους μήνες.

Τώρα δεν έχουμε τίποτα να κάνουμε και να περιμένουμε το επερχόμενο event.

85 views0 comments
8516e650591e012466489e16131ba608.png

Preorder Now

god-of-war-ragnarok-preorder-1657118252407.png