Οι προγραμματιστές του Horizon Forbidden West είναι εξοργισμένοι με την βαθμολογία του Elden Ring.



Η νεότερη καταχώρηση από την FromSoftware, Elden Ring, ήταν μια έκρηξη για τον παίκτη. Το παιχνίδι παίρνει τη διάσημη Soulslike φόρμουλα και βάζει τον παίκτη σε έναν κόσμο με τόσα πολλά να εξερευνήσει που έρχεται να συγκριθεί με το franchise του Zelda, και πιο συγκεκριμένα με το The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Με τόσο πολύ περιεχόμενο που πρέπει να ανακαλυφθεί, τόσα πολλά dungeons και δυνατότητες παιχνιδιού και έναν τεράστιο παράγοντα επανάληψης, το Elden Ring επευφημήθηκε ιδιαίτερα, λαμβάνοντας κατά μέσο όρο 97 στο Metacritic.

Και υπό το πρίσμα αυτό, θεωρήθηκε από την κοινότητα ότι ορισμένοι προγραμματιστές δεν είναι ικανοποιημένοι καθώς το Elden Ring κέρδισε μια πολύ υψηλή βαθμολογία και έπαιξε με την δυσφορίας τους για την επιτυχία του παιχνιδιού.

Το γεγονός ότι #Elden Ring σημείωσε 97 στο Metacritic είναι απόδειξη ότι οι reviewers δεν δίνουν δεκάρα για την εμπειρία χρήστη του παιχνιδιού. Η ζωή μου είναι ένα ψέμα.

έγγραψε ο Ahmed Salama στο twitter


Ο Ahmed Salama είναι ux Direcotr και έχει εργαστεί στο Battlefield 2042, Star Wars Battlefront II, Battlefield V, Horizon Zero Dawn και Killzone. Λίγο μετά η Rebecca Fernandez, ένας προγραμματιστής του Nixxes Software απαντά και προσθέτει ότι "Δεν υπάρχουν γραφικά pc, σταθερότητα και απόδοση, προφανώς." Και τέλος είναι ο Senior Quest Designer του Horizon Forbidden West, Bigrebo, με "Χωρίς σχεδιασμό στα quest σοβαρά".


Οι μέσοι όροι της συγκέντρωσης βαθμών λαμβάνονται σοβαρά υπόψη. Πολλοί προγραμματιστές αυτών των στούντιο λαμβάνουν ένα καλό μπόνους εάν το παιχνίδι φτάσει σε ένα συγκεκριμένο μέσο όρο. Ίσως εδώ είναι μια συγκεκριμένη περίπτωση προγραμματιστών που δεν είδαν τη δουλειά τους να αναγνωρίζεται από τους κριτικούς με αντίθεση με το Elden Ring.



348 views0 comments
8516e650591e012466489e16131ba608.png

Preorder Now

god-of-war-ragnarok-preorder-1657118252407.png