Ο δημιουργός του Silent Hill επαινεί τις πωλήσεις που έκανε το Resident Evil 4.



Ο Shinji Mikami, δημιουργός του Resident Evil, επισκέφθηκε το Bokeh Game Studio, όπου είχε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον Keiichiro Toyama, δημιουργό των γνωστών έπους όπως το Silent Hill ή το Siren. Οι δύο παραγωγοί έχουν δώσει λεπτομέρειες για το πιο ενδιαφέρον σχετικά με την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών, αλλά και μερικά κλειδιά για τα πιο εμβληματικά έπη τους. Ο Toyama δεν είχε ενδοιασμούς να ομολογήσει ότι το Silent Hill εμπνεύστηκε σε κάποιο βαθμό από το Resident Evil, ένα παιχνίδι που η ομάδα της Konami αγαπούσε, ενώ ο Mikami έχει σχολιάσει, όπως και σε τόσες άλλες περιπτώσεις, ότι ήθελε να δημιουργήσει ένα παιχνίδι που ήταν πραγματικά τρομακτικό για τους παίκτες.

Ωστόσο, ήταν το Resident Evil 4 το παιχνίδι που κατάφερε να αλλάξει την κατεύθυνση του έπους και ο Toyama, δημιουργός του Silent Hill, δεν άργησε να επαινέσει την επιτυχία των πωλήσεων του παιχνιδιού. Όπως σχολιάζει στη συνάντηση, το Resident Evil 4 βγήκε προς πώληση σχεδόν ταυτόχρονα με το Forbidden Siren το άλλο μεγάλο έπος του Keiichiro Toyama. Ωστόσο, τα στοιχεία πωλήσεων συνόδευαν μόνο το Resident Evil 4, καθώς το Forbidden Sirenδεν πέτυχε την αναμενόμενη επιτυχία.

Ο ίδιος ο Mikami είναι αυτός που δίνει κάποια σημεία κλειδιά για να κατανοήσει αυτή την κατάσταση: ενώ το Forbidden Siren ανήκει στο είδος survival horror το resident evil 4 στράφηκε σε action.

Ευτυχώς, ο Toyama ήταν πάντα και συνεχίζει να είναι πολύ ευγνώμων στους οπαδούς του, οι οποίοι τον υποστήριξαν σε όλα τα έργα του. Και ελπίζει ότι, με το Bokeh Game Studio, οι θαυμαστές μπορούν να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τις ιστορίες του. Το πρώτο από αυτά θα είναι το Slitterhead, του οποίου δεν γνωρίζουμε ακόμα ημερομηνία κυκλοφορίας.

29 views0 comments