Ο τρόπος μάχης στο Hellblade 2 θα είναι διαφορετικός.



Ο Juan Fernández (combat designer για την Ninja Theory) μίλησε για το Hellblade 2 εξηγώντας ότι η ποιότητα είναι "εκτός εμβέλειας" και ότι η μάχη θα αντιμετωπιστεί διαφορετικά από το πρώτο κεφάλαιο.

Συγκεκριμένα, ο σχεδιαστής μίλησε με μια ισπανική ιστοσελίδα την Vandal, . Στη συνέχεια, το περιεχόμενο μεταφράστηκε και κοινοποιήθηκε μέσω του ResetEra. Εξηγείται ότι το Hellblade 2 έχει μεγαλύτερη ομάδα από το πρώτο παιχνίδι, αλλά εξακολουθεί να είναι η ποιότητα όλων των στοιχείων του παιχνιδιού "που υπερβαίνει τα γραφικά".


Αυτό που αρέσει περισσότερο στον Fernández για το Hellblade 2 είναι η "μοναδική προσέγγισή" του. Υποστηρίζεται ότι υπάρχουν πολλές καινοτομίες που θα έχουν σημαντικό αντίκτυπο. Συγκεκριμένα, το σύστημα μάχης που θα έρθει στο θα είναι με διαφορετικό τρόπο. Στο πρώτο Hellblade, ο σχεδιαστής δεν ήταν πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα λόγω της έλλειψης εχθρών, των περιορισμών της μάχης και της ισορροπίας (οι εχθροί είχαν πολλή ζωή και αντοχή). Αν και υπήρχε μια αξιοσημείωτη ποικιλία επιθέσεων και combos, οι παίκτες δεν μπήκαν στον πειρασμό να τα χρησιμοποιήσουν και εκμεταλλεύτηκαν μόνο τις δύο ή τρεις βασικές κινήσεις που τις βρήκαν πιο άνετες.


Επιπλέον εξηγεί ότι το Hellblade 2 έχει λάβει περισσότερα εξωτερικά σχόλια από το πρώτο (εκείνη τη στιγμή δεν υπήρχε χρόνος και η ομάδα δεν ήθελε να αλλάξει την αρχική άποψη) και αυτό θα επιτρέψει ένα καλύτερο παιχνίδι. Επίσης να θυμηθούμε την δήωση της ομάδας ότι το Hellblade 2 θα κάνει το πρώτο κεφάλαιο να μοιάζει με indie.

78 views0 comments
8516e650591e012466489e16131ba608.png

Preorder Now

god-of-war-ragnarok-preorder-1657118252407.png