Ο David Jaffe λέει ότι το επιχειρηματικό μοντέλο της Sony δεν είναι πλέον βιώσιμο.



Σε αυτή τη νέα γενιά φαίνεται ότι η Sony κάνει κάποιες αλλαγές στο επιχειρηματικό της μοντέλο, επεκτείνοντας την εμβέλεια των IP της με την κυκλοφορία σε νέες πλατφόρμες και επίσης σχεδιάζει να κυκλοφορήσει αρκετούς τίτλους GAAS.

Σύμφωνα με τον David Jaffe, δημιουργό του franchise God of War, η Sony που γνωρίζουμε θα είναι πολύ διαφορετική σε 5 χρόνια από τώρα. Για τον πρώην προγραμματιστή, το τρέχον επιχειρηματικό μοντέλο της Sony δεν είναι βιώσιμο.


[Αυτή] δεν θα είναι η ίδια σε 5 χρόνια από τώρα. Δεν έχει την πολυτέλεια να είναι η ίδια. Θα έχει ακόμα τα ΑΑΑ παιχνίδια αλλά θα πρέπει να αλλάξουν για να επιβιώσει. Δεν έχουν τα ίδια χρήματα που έχει η Microsoft οπότε φαίνεται ότι παίρνουν ρίσκο με αυτά τα 10 παιχνίδια ως υπηρεσία που κάνουν. Μπορείτε να φανταστείτε αν δύο ή τρία από αυτά τα καταφέρνουν; Φανταστείτε η Sony να έχει το δικό της Fortnite.

Όταν λέει ότι η Sony δεν θα είναι η ίδια σε λίγα χρόνια από τώρα, ο Jaffe εννοεί ότι η εταιρεία δεν θα κυκλοφορήσει τα κλασικά παιχνίδια αφήγησης για τα οποία είναι γνωστή τόσο συχνά όσο σήμερα. Όσο για το GAAS που θα λανσάρει η εταιρεία, λέει ότι τα περισσότερα θα αποτύχουν, καθώς πρόκειται για χώρο γεμάτο κόσμο.

Ωστόσο, ο Jaffe λέει ότι δεν βλέπει άλλη λύση για τη Sony. Ενώ ισχυρίζεται ότι τα παιχνίδια της εταιρείας είναι πιο καλλιτεχνικά και υψηλότερης αξίας παραγωγής από τον ανταγωνιστή της θα πρέπει να αλλάξουν λίγο προσπαθώντας να προσεγγίσουν ένα νεότερο κοινό.

Για αυτόν, το Xbox διαμορφώνει το μέλλον των παιχνιδιών και αν η Sony δεν προσαρμοστεί, δεν βλέπει άλλη λύση από το να γίνει εταιρεία τρίτου μέρους ή να πουλήσει τα στούντιο ανάπτυξης της σε άλλους εκδότες.

Ένα άλλο ζήτημα που έθεσε ο πρώην προγραμματιστής ήταν το ζήτημα ότι η Sony θα πλήρωνε τα στούντιο τρίτων για να μην τοποθετούν τα παιχνίδια τους στο Game Pass, τη συνδρομητική υπηρεσία της Microsoft. Αν και πολλοί χρήστες έχουν εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους για αυτό, ο David Jaffe λέει ότι αυτό είναι φυσιολογικό και είναι απλώς ανταγωνισμός μέσα στον κλάδο και κοινό μέρος της επιχείρησης.

Μιλώντας ήδη για το πώς η Sony είπε σε έγγραφα ότι άλλα στούντιο δεν μπορούσαν να ανταγωνιστούν το Call of Duty, ο Jaffe λέει ότι με αυτό το σχόλιο η εταιρεία έκανε τα δικά της στούντιο να φαίνονται ανίκανα.

Όσον αφορά τους ισχυρισμούς της Sony ότι προσπαθεί να σταματήσει την αγορά, ο Jaffe λέει ότι η Sony γνωρίζει ότι δεν έχει νομική βάση γι' αυτό και μπορεί απλώς να προσπαθεί να καθυστερήσει την εξαγορά όσο το δυνατόν περισσότερο.

95 views0 comments
8516e650591e012466489e16131ba608.png

Preorder Now

god-of-war-ragnarok-preorder-1657118252407.png