Ο Hideo Kojima εκθειάζει τη σημασία του backward compatibility.


Ο Hideo Kojima είναι μια από τις πιο σημαντικές προσωπικότητες σε ολόκληρη τη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών. Ο παραγωγός όχι μόνο ήταν ένας από τους σκηνοθέτες με τη μεγαλύτερη επιρροή κατά τη διάρκεια των δεκαετιών του '90 και του 2000 αλλά κατάφερε να παραμείνει επίκαιρος δημιουργώντας επαναστατικές εμπειρίες ακόμη και σήμερα.

Και τώρα, εργάζεται για την ανάπτυξη ενός αποκλειστικού τίτλου για το Xbox και φαίνεται ότι η φιλοσοφία του Kojima είναι επίσης κοντά σε αυτή της εταιρείας, αφού μπορέσαμε να δούμε πώς ο Hideo Kojima εξυμνεί τη σημασία του backwards compatibility μέσω του Twitter.


"Ήταν η αυγή της βιομηχανίας παιχνιδιών όταν μπήκα στη βιομηχανία", έγραψε ο Kojima στο Twitter , "Τα παιχνίδια ήταν παιχνίδια μιας φοράς. Σε αυτό το περιβάλλον, ήλπιζα να δημιουργήσω παιχνίδια που θα ήταν σχετικά για 50 χρόνια, όπως οι κλασικές ταινίες. Ωστόσο, σε αντίθεση με τις ταινίες , το λογισμικό, το υλικό και άλλα παρόμοια έχουν μικρή διάρκεια ζωής . Ακόμα κι αν επιβιώσουν οι εικόνες και τα αντικείμενα, δεν είναι δυνατή η αναπαραγωγή τους. Ωστόσο, έχουν επιβιώσει ως MEME."

Θα ήταν σίγουρα εκπληκτικό εάν ολόκληρη η βιομηχανία δεσμευόταν να διατηρήσει όλα τα βιντεοπαιχνίδια, τόσο τα σύγχρονα όσο και τα παλιά μέσω του backwards compatibility. Η Microsoft έκανε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός κατά τη διάρκεια της προηγούμενης γενιάς, αλλά υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος για να φτάσει τα πρότυπα που ορίζουν οι ταινίες και η μουσική.

73 views0 comments
8516e650591e012466489e16131ba608.png

Preorder Now

god-of-war-ragnarok-preorder-1657118252407.png