Ο Kojima επέλεξε να μην κυκλοφορήσει το Metal Gear Solid 4 στο Xbox



Αν και σήμερα έχει ξεχαστεί δυστυχώς από την Konami, το franchise Metal Gear ήταν αναμφίβολα ένα σημαντικό ορόσημο των stealth παιχνιδιών και ο τέταρτος κύριος τίτλος του ήταν μια από τις κύριες αποκλειστικότητες του PlayStation 3.

Η αγορά αποκλειστικών παιχνιδιών δεν είναι κάτι τόσο ασυνήθιστο, ειδικά στην περίπτωση της Sony και του Kojima, που είχαν πάντα στενές σχέσεις. Ωστόσο, φαίνεται ότι δεν είναι ακριβώς αυτό που συνέβη με το παιχνίδι.

Στο The Ultimate History of Video Games, Volume 2, ο Ryan Payton, πρώην προγραμματιστής της Kojima Productions, επιβεβαίωσε ότι η Sony δεν πλήρωσε ποτέ για μια αποκλειστική συμφωνία για το Metal Gear Solid 4, αλλά ότι ο ίδιος ο Kojima επέλεξε να μην το κυκλοφορήσει στο Xbox.

Η επικρατούσα πεποίθηση στη βιομηχανία ήταν ότι η Sony είχε εξασφαλίσει μια συμφωνία αποκλειστικότητας για το παιχνίδι. Δεν είναι όμως αλήθεια. Αν ο Kojima είχε επιλέξει να μεταφέρει το παιχνίδι στο Xbox 360, τα αφεντικά του σίγουρα θα είχαν εγκρίνει την απόφαση, αλλά δεν ήταν έτοιμος να κάνει το άλμα.

Στο λανσάρισμα του Metal Gear Solid: Legacy Collection, ο Kojima είχε δηλώσει προηγουμένως ότι η κονσόλα της Microsoft έμεινε χωρίς αυτή τη συλλογή λόγω του χώρου των δίσκων του Xbox 360. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο όγκος των δεδομένων από το Metal Gear Solid IV ήταν «πολύ τεράστιος» για να χωρέσει στους δίσκους.

Το Metal Gear Solid IV ήταν ένας από τους πρώτους τίτλους που γέμισε ένα Blu-Ray 50 GB στο PlayStation 3, ενώ το Xbox 360 χρησιμοποιούσε DVD 8,5 GB, που σημαίνει ότι θα χρειάζονταν περίπου έξι δίσκοι για το παιχνίδι.

138 views0 comments