Ο Phill Spencer εξηγεί έναν απο τους κύριους λόγους για την εξαγορά της Activision Blizzard.



Στην πρόσφατη συνέντευξη με τον επικεφαλής του Xbox Phil Spencer από το Bloomberg, προέκυψε επίσης μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια σχετικά με το παρασκήνιο της περίφημης εξαγοράς της Activision Blizzard από τη Microsoft, η οποία προφανώς οδηγήθηκε πολύ από την επιθυμία επέκτασης σε δύο τομείς: Η/Υ και smartphone.

Ειδικότερα, αποκτά νέα δημιουργική δύναμη όσον αφορά την ανάπτυξη παιχνιδιών σε υπολογιστή και κινητά, κάτι που η Activision Blizzard μπορεί εύκολα να προσφέρει στις ομάδες της. «Όταν σκεφτόμαστε τι μπορούμε να παράγουμε σήμερα και πού πρέπει να προσπαθήσουμε να επεκταθούμε, η μεγαλύτερη πλατφόρμα στον πλανήτη καταλήγει να είναι τα smartphones», είπε ο Spencer, « έχουμε ενάμισι δισεκατομμύριο ανθρώπους να παίζουν σε πλατφόρμες κινητής τηλεφωνίας. ”

Σε αυτό το μέτωπο, η Microsoft είναι αρκετά ανοιχτή: "Όσον αφορά τα παιχνίδια, που προέρχονται από κονσόλες και υπολογιστές, δεν έχουμε πολλά δημιουργικά στούντιο όσον αφορά τα παιχνίδια για κινητά."

Έτσι, τα smartphone, αλλά και ο υπολογιστής, ήταν οι πλατφόρμες που οδήγησαν τη Microsoft να στοιχηματίσει στην Activision Blizzard βλέποντας την υπεροχή που έχει η King για κινητά και οι διάφορες ομάδες της Blizzard για τον χώρο των Η/Υ να αντιπροσωπεύουν ένα σημαντικό απόθεμα δημιουργικών δεξιοτήτων. .

«Ξεκινήσαμε να συζητάμε εσωτερικά τις δυνατότητες της Activision Blizzard σε κινητά και PC, αυτά ήταν μερικά από τα πράγματα που μας ενδιέφεραν περισσότερο για την εξαγορά», δήλωσε ο Phil Spencer.

Μεταξύ άλλων πληροφοριών που προέκυψαν από την ίδια συνέντευξη, ο Spencerμίλησε και για «καλό προαίσθημα» για την εξέλιξη της εξαγοράς και ότι ελπίζει να πάνε όλα καλά στο τέλος.

43 views0 comments
8516e650591e012466489e16131ba608.png

Preorder Now

god-of-war-ragnarok-preorder-1657118252407.png