• SpookyGr

Ο Richard Leadbetter λέει ότι τα παιχνίδια αναπόφευκτα θα επιστρέψουν στα 30 fps.



Ο Richard Leadbetter του Digital Foundry ασχολήθηκε με τα πλεονεκτήματα του θέματος 60fps vs 30fps εκφράζοντας τη γνώμη του προφανώς για το μέλλον των Xbox Series X και PS5 εάν θα ξεπερνά τα 30fps. Ίσως όχι αποκλειστικά, αλλά θα γίνονται όλο και πιο συχνές, ενώ η υποστήριξη 60fps θα μειώνεται, κάτι που ούτως ή άλλως δεν θα εξαφανιστεί.

Ο λόγος είναι πολύ απλός: με την ανάγκη να εξαφανιστούν οι εκδόσεις των παιχνιδιών PS4 και Xbox One, οι προγραμματιστές επικεντρώνονται στο να εκμεταλλευτούν την πλήρη γκάμα νέων χαρακτηριστικών σε Unreal Engine 5, θέτοντας νέα πρότυπα για τρισδιάστατη απόδοση:

«Έχουμε ήδη πάρει μια πρώτη γεύση από την ποιότητα γραφικών που προσφέρει η Unreal Engine 5 χάρη στο εκπληκτικό demo The Matrix Awakens το οποίο κυκλοφόρησε πέρυσι».

Ειδικότερα, για τον Leadbetter, το Lumen και το Nanite είναι το επίκεντρο του θέματος, επειδή επιτρέπουν εξαιρετικά αποτελέσματα, αλλά απαιτούν επίσης τη δαπάνη πολλών πόρων, όπως αποδεικνύεται από το ίδιο το demo, το οποίο έτρεξε σε πολύ ασταθή ρυθμό καρέ διπλασιάζοντας την χρήση GPU και CPU των κονσολών.

Το θέμα είναι αρκετά σαφές: τα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο οδηγούν στη θυσία πολλών λεπτομερειών, ενώ τα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο σάς επιτρέπουν να ξοδεύετε πολύ περισσότερους πόρους σε αυτό, επιτυγχάνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα. Υποθέτουμε ότι για παιχνίδια που βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην οπτική απόδοση, όπως το A Plague Tale Requiem και το Gotham Knights, οι προγραμματιστές θα επιλέγουν πάντα τα 30 fps.

.


179 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
8516e650591e012466489e16131ba608.png