• SpookyGr

Πολλοί προγραμματιστές θέλουν να μην βγάζουν τα παιχνίδια τους στο Xbox Series S.



Η μικρότερη κονσόλα της οικογένειας, το Xbox Series S , βρίσκεται και πάλι στο επίκεντρο μεγάλου μέρους των στούντιο ανάπτυξης που προτείνουν ότι η κυκλοφορία παιχνιδιών στο Series S δεν πρέπει να είναι υποχρεωτική. Δεν είναι λίγα τα στούντιο που συμμετέχουν στην καμπάνια δυσφήμισης κατά του Xbox Series S , αφού ακόμη υποστηρίζουν ότι τα 30 fps στα παιχνίδια τους οφείλεται στους περιορισμούς της φθηνότερης κονσόλας της τρέχουσας γενιάς.

Ο Jeff Gerstmann, ένας έμπειρος δημοσιογράφος βιντεοπαιχνιδιών, δήλωσε μέσω Twitter ότι τα επιχειρήματα δυσφήμισης κατά του Xbox Series S δεν του φαίνονται πολύ ισχυρά. Αν και πολλοί από τους προγραμματιστές επιδιώκουν να εξερευνήσουν νέους ορίζοντες με το γραφικό και τεχνικό κομμάτι στα προϊόντα τους εξακολουθούν να είναι συνδεδεμένοι με το υλικό των χρηστών στον υπολογιστή, επομένως αναγκάζονται να κάνουν προσαρμογές για να προσφέρουν ένα βελτιστοποιημένο παιχνίδι σε διάφορες ποιότητες και διαμορφώσεις. Επισήμανε επίσης ότι στις τελευταίες έρευνες στους χρήστες του Steam διαπιστώθηκε ότι μεγάλο μέρος των ενεργών παικτών δεν έχουν προδιαγραφές υψηλών προδιαγραφών και πολύ λίγοι είναι αυτοί που μπορούν να παίξουν σε "μεσαίο επίπεδο"


Όσον αφορά την ανάπτυξη νέων τίτλων για τo Series S, η Microsoft παρείχε κιτ ανάπτυξης που απλοποιούν τη διαδικασία και τη βελτιστοποίηση των τρεχόντων τίτλων και έτσι πολλά στούντιο δεν χρειάζεται να ανησυχούν μήπως εξαντληθεί η μνήμη. Είναι αλήθεια ότι το Series S δεν συγκρίνεται με τη δύναμη του Xbox Series X, ωστόσο, ότι τα στούντιο δεν θέλουν να δουλέψουν στην εν λόγω κονσόλα καθώς φαίνεται να είναι θέμα εξοικονόμησης χρόνου και εργασίας. Δυστυχώς για αυτούς, το Xbox Series S ξεπερνά τις πωλήσεις του μεγαλύτερου αδερφού του οπότε το να αφήσουν αυτή την κονσόλα στην άκρη θα μπορούσε να αποφέρει λιγότερα κέρδη από το αναμενόμενο.




239 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
8516e650591e012466489e16131ba608.png