Στα Xbox Game Studios εξακολουθούν να μαθαίνουν να εκμεταλλεύονται την CPU.



Η πανδημία έχει χτυπήσει σκληρά τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών. Ενώ είναι αλήθεια ότι όλες οι βιομηχανίες γενικά έχουν επηρεαστεί ειδικά αυτές που εξαρτώνται από πρώτες ύλες, τα παιχνίδια έχουν δεχθεί ένα τρομερό χτύπημα στο κεφάλι φέρνοντας καθυστερήσεις ακόμη και τις ακυρώσεις παιχνιδιών.

Μια ανάπτυξη AAA (παιχνιδιού) είναι σήμερα πολύ πιο ακριβή από άλλες εποχές. Και ότι εργαλεία όπως το Unreal Engine ή κιτ ανάπτυξης για νέες κονσόλες έχουν γίνει πολύ πιο ευέλικτα.

Ο Matt Booty έχει μιλήσει εκτενώς για αυτό το θέμα, αφήνοντάς μας με ενδιαφέροντες τίτλους για το πώς τα Xbox Game Studios προσεγγίζουν ολόκληρη τη διαδικασία ανάπτυξης των μελλοντικών παιχνιδιών τους. Ο Booty διαβεβαιώνει ότι ορισμένες ομάδες εξακολουθούν να έχουν προβλήματα που προέρχονται από την πανδημία. Μάλιστα, λέει ότι ορισμένες δυνατότητες της νέας γενιάς όπως το ray tracing εξακολουθούν να διερευνώνται από τις ομάδες ανάπτυξης της Microsoft.




Οι ομάδες έχουν πραγματικά βρει πολλούς εξαιρετικούς τρόπους, και στην πραγματικότητα υπήρξε πολλή καινοτομία γύρω από αυτό καθώς έχουμε δουλέψει μέσω του COVID. Είμαστε ακόμα στην πρώτη γραμμή μιας νέας γενιάς κόνσολών. Οι ομάδες εξακολουθούν να ανακαλύπτουν πράγματα όπως το ray tracing.

Ωστόσο διαφοροποιείται και μιλάει λίγο βαθύτερα όταν μιλάμε για τις ανάγκες της CPU που έχουν αυτή τη στιγμή οι κονσόλες Xbox. Το στέλεχος διαβεβαιώνει ότι ακόμα μαθαίνουν να συνεργάζονται και να τους εκμεταλλεύονται.



Ξοδέψαμε 5 ή 10 χρόνια για να βρούμε πώς να βελτιστοποιήσουμε τα πράγματα για τις GPU. Θέλουμε να μεταφέρουμε όλη την εργασία στην κάρτα γραφικών και να βάλουμε την κάρτα να κάνει όλη αυτή τη δουλειά. Τώρα, καθώς τα παιχνίδια γίνονται βαρύτερα σε πράγματα όπως η προσομοίωση αλλά ακόμα και σε κάποιο από τα γραφικά είναι στην πραγματικότητα περισσότερο στην πλευρά της CPU.Τώρα έχουμε ομάδες που προσπαθούν να καταλάβουν "Τι θα προωθήσω στην CPU, πώς μπορώ να ισορροπήσω μεταξύ αυτών των δύο πραγμάτων;" Ακόμα παλεύουμε με αυτό.

Φαίνεται προφανές ότι παρά το γεγονός ότι το Xbox Series είναι μια πολύ φιλική κονσόλα για προγραμματιστές. υπάρχουν ακόμα πράγματα που πρέπει να μάθουνε για να δούμε καλή απόδοση από αυτά. Φαντάζομαι ότι πολλά παιχνίδια έχουν "καταστραφεί" δουλεύοντας σε δύο εκδόσεις (One και Series) και τώρα θα δούμε το πλήρες δυναμικό των νέων μηχανών καθώς το μοντέλο One έχει εγκαταλειφθεί.

43 views0 comments
8516e650591e012466489e16131ba608.png

Preorder Now

god-of-war-ragnarok-preorder-1657118252407.png