Τα Xbox Games Studios χρησιμοποιούν το GDC για να προσελκύσουν νέα ταλέντα



Το Συνέδριο Προγραμματιστών Παιχνιδιών (Game Developers Conference ) ή GDC είναι η καλύτερη βιτρίνα για να τραβήξει την προσοχή νέων και μελλοντικών ταλέντων. Στη Microsoft το γνωρίζουν αυτό και γι 'αυτό προετοιμάζονται με αρκετές ομιλίες κατά τη διάρκεια του εορτασμού του πιο σημαντικού γεγονότος για προγραμματιστές βιντεοπαιχνιδιών.

Η ομάδα του Xbox προετοιμάζει αρκετές ομιλίες διάρκειας περίπου 20 λεπτών και εκεί θα δούμε κάποιες δυνατές παρουσίες του οικοσυστήματος Xbox Game Studios όπως η 343 Industries όπου θα μιλήσουν για τη μηχανή γραφικών SlipSpace Engine μεταξύ άλλων στο χώρο του που ονομάζεται "One Frame".

Η Fiona Cherbak, υπεύθυνη για την απόκτηση ταλέντων στα Xbox Game Studios, ανακοίνωσε σήμερα στο LinkedIn της ότι το GDC 2022 θα είναι ένας χώρος για μελλοντικά ταλέντα να ρωτήσουν και να λύσουν τις αμφιβολίες τους σχετικά με την εργασία στο Xbox.

"Γνωρίστε το Xbox κατά τη διάρκεια του GDC! Είτε βρίσκεστε στην αρχή της καριέρας σας στη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών είτε βρίσκεστε σε μεσαίο επίπεδο και ψάχνετε για το επόμενο μεγάλο βήμα σας, είτε είστε ένας έμπειρος επαγγελματίας που θέλει να κάνει μια αλλαγή, θέλουμε να σας μιλήσουμε για το Xbox!

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας του Συνεδρίου Προγραμματιστών Παιχνιδιών, έχουμε προγραμματίσει 20λεπτες συζητήσεις για να μάθετε για τα ενδιαφέροντα και τους στόχους της σταδιοδρομίας σας."

Παρεμπιπτόντως, αν δεν γνωρίζετε καλά τη Fiona Cherbak ήταν μεταξύ πολλών άλλων υπεύθυνη για την απόκτηση ταλέντων στη Sony, Tencent, Certain Affinity ,Irrational Games μεταξύ άλλων μεγάλων εταιρειών.

1 view0 comments
8516e650591e012466489e16131ba608.png

Preorder Now

god-of-war-ragnarok-preorder-1657118252407.png