Το αφεντικό των Xbox Game Studios ονειρεύεται μια τεχνητή νοημοσύνη που θα δοκιμάζει παιχνίδια



Ίσως δεν το έχουμε δει ποτέ έτσι, αλλά το σχόλιο του Matt Booty σχετικά με τη δουλειά που πρέπει να κάνει το τμήμα QA (Ποιότητα) για να διασφαλίσει ότι δεν υπάρχουν σφάλματα και ότι όλα λειτουργούν σωστά σε συνεχή βάση στην ανάπτυξη ενός παιχνιδιού, είναι πολύ αληθινό αλλά και αρκετά περίεργο. Η εφαρμογή ενός συστήματος Τεχνητής Νοημοσύνης για τον εντοπισμό αυτών των προβλημάτων θα ήταν μια ενδιαφέρουσα λύση αλλά στην πράξη θα είναι αρκετά περίπλοκη.




Οι τυπικές μέθοδοι για τη δοκιμή παιχνιδιών εμποδίζουν ολοένα και περισσότερο την ανάπτυξή τους, καθώς απαιτούν πολύ χρόνο, προσωπικό και επικοινωνία γι' αυτό ακριβώς ο Matt Booty λέει ότι ονειρεύεται μια AI που θα δοκιμάζει το παιχνίδι αναλυτικά και θα επιστρέφει βρίσκοντας σφάλματα έτσι ώστε η ομάδα ανάπτυξης να μπορέσει να τα διορθώσει με μεγάλη λεπτομέρεια.


Σε ένα παιχνίδι που είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει και ένας σχεδιαστής μπαίνει και λέει έχω να προσθέσω αυτό το μικρό χαρακτηριστικό και απλά πρόκειται να αλλάξω το χρώμα αυτού του πράγματος. Και κάπως έτσι σπάει η "αλυσίδα" και πλέον τα πρώτα 10 λεπτά του παιχνιδιού έχουν θέμα.

Τα τμήματα QA που θα επηρεαστούν από μια υποτιθέμενη αντικατάσταση από AI. Το κόστος και ο χρόνος ανάπτυξης φυσικά αυξάνονται αλλά θα έπρεπε να κάνουν χωρίς ένα μεγάλο μέρος του προσωπικού που θα είναι αφιερωμένο σε αυτό το θέμα, το οποίο συνήθως παρέχει μια πινελιά που μπορεί να απέχει πολύ από το μηχάνημα, αλλά η θεωρία που προτείνει ο Booty είναι ενδιαφέρουσα:



Θα ήθελα πολύ να μπορώ να ξεκινήσω 10.000 παιχνίδια σε ένα παιχνίδι στο cloud, έχοντας έτσι 10.000 αντίγραφα του παιχνιδιού να λειτουργούν και να αναπτύξω ένα AI bot που θα περνά όλη τη νύχτα δοκιμάζοντας αυτό το παιχνίδι και το πρωί να έχει τα αποτελέσματα.

Σίγουρα το σχόλιο του Booty σχετικά με αυτό το είδος τεχνητής νοημοσύνης δεν είναι μάταιο και μάλλον είναι ένα θέμα που ήδη βρίσκεται σε συζητήσεις αφού θα ήταν ενδιαφέρον για ολόκληρο τον κλάδο και παρόλο που θα κατέστρεφε έναν τύπο εργασίας, όπως οι δοκιμαστές, αναμφίβολα θα ωφελούσε το έργο πολλών προγραμματιστών, οι οποίοι θα είχαν περισσότερο χρόνο διαθέσιμο . Όπως σχολιάζει ο Matt θα είναι ωραίο «να μπορείς να διορθώσεις τα σφάλματα (bugs) το Σάββατο το βράδυ επειδή το παιχνίδι θα πρέπει να κυκλοφορήσει την Τρίτη».

32 views0 comments
8516e650591e012466489e16131ba608.png

Preorder Now

god-of-war-ragnarok-preorder-1657118252407.png