Το Digital Foundry αναφέρει προβλήματα στο VRR του Ps5.

Updated: Apr 30



Η υποστήριξη VRR που έφτασε στο PS5 φαίνεται να είναι λιγότερο ισχυρή από την ίδια λειτουργία στα Xbox Series X και S, τουλάχιστον σύμφωνα με τον Alex Battaglia του Digital Foundry.

Γνωρίζουμε ότι το VRR στο PS5 ωθεί παιχνίδια όπως το Marvel's Spider-Man: Miles Morales σε πάνω από 100 fps αλλά προφανώς η εν λόγω τεχνολογία υποφέρει από ορισμένους περιορισμούς στο backwards compatibility του PlayStation 5.


Φαίνεται ότι το VRR στο PS5 δεν είναι τόσο ισχυρό όσο στο Xbox έγραψε ο Battaglia. "Η κύρια οθόνη μου είναι μια Samsung NU 8000 και δεν φαίνεται να υποστηρίζεται αυτή τη στιγμή."

Το θέμα είναι ότι η εν λόγω τηλεόραση είναι μέρος της λίστας των τηλεοράσεων που είναι συμβατές με VRR στο PS5, αλλά για τον έναν ή τον άλλο λόγο δεν εμφανίζει το περιεχόμενο με μεταβλητό ρυθμό ανανέωσης.


"Η χρήση του Freesync Ultimate PS5 εντοπίζει ότι η οθόνη υποστηρίζει VRR, αλλά οποιοδήποτε περιεχόμενο με μεταβλητούς ρυθμούς ανανέωσης επιστρέφει μαύρη οθόνη ή δεν λειτουργεί."

Στο On Resetera δημοσιέυτηκαν μερικές ενδιαφέρουσες συγκριτικές πληροφορίες:


  • Δεν λειτουργεί σε ρετρό παιχνίδια.

  • Δεν λειτουργεί σε ορισμένα game modes του Ps5.

  • Φαίνεται ότι συνεχίζει να ανάβει και να σβήνει από μόνο του, ανάλογα με τη λειτουργία απόδοσης που επιλέγετε, και είναι απαραίτητο να επανεκκινήσετε το παιχνίδι μερικές φορές για να επιστρέψετε.

  • Δεν λειτουργεί σε παιχνίδια που υποστηρίζουν unpatched 120 Hz.

  • Δεν υποστηρίζει low framerate compensation, επομένως βελτιώνει μόνο παιχνίδια που έχουν σχεδόν τέλειο ρυθμό καρέ.

  • Δεν είναι συμβατό με πολλές τηλεοράσεις.

  • Ακόμη και με ενεργοποιημένο το VRR, οι άνθρωποι παρατηρούν stuttering.

  • Άτομα που λένε ότι το input lag με το VRR αυξάνεται στο ps5 (σε σύγκριση με το Xbox).

  • Σε ορισμένα παιχνίδια όπως ο Miles Morales για να ενεργοποιήσετε το VRR πρέπει να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία 120 Hz, αλλά καθώς το hdmi του ps5 δεν έχει αρκετό bandwidth για να κάνει 4:4:4 και ούτε καν 4:4:2 όταν είναι έτσι πέφτει στο 4:2:2 και τότε είναι που πολλοί άνθρωποι παραπονιούνται για τη δημιουργία bands (βασικά επειδή δεν έχουν αρκετό bandwidth πρέπει να συμπιέσει την εικόνα πάρα πολύ σε 4k120 και να καταλήξει να χάνει αισθητά το χρώμα).

Τέλος πάντων, αν όλα όσα αναφέρθηκαν είναι αλήθεια, τότε η Sony φαίνεται να πρέπει να εργαστεί σκληρά για να βελτιώσει αυτή τη δυνατότητα στο Playstation 5, καθώς στις κονσόλες της Microsoft είναι ήδη αρκετά λειτουργική.

136 views0 comments