Το Digital Foundry συγκρίνει το Resident Evil 2/3 Remake για PS5 και Xbox Series X|S.


Η Capcom κυκλοφόρησε πρόσφατα μια ενημέρωση για τις εκδόσεις PS5 και Xbox Series X|S του Resident Evil 2 και του Resident Evil 3. Τώρα το Digital Foundry έφτιαξε ένα βίντεο αφιερωμένο σε αυτήν την ενημέρωση και εξηγεί τις λεπτομέρειες του τι έχει πετύχει ο προγραμματιστής. Μπορείτε να δείτε το βίντεο παρακάτω. Λάβετε υπόψη ότι το Resident Evil 7 δεν περιλαμβάνεται σε αυτήν τη σύγκριση και θα εξεταστεί σε διαφορετική κριτική.

Πρώτον το Digital Foundry επισημαίνει ότι η Capcom έχει συμπεριλάβει νέες επιλογές γραφικών, όπως βελτιωμένη ανάλυση, ray tracing και υποστήριξη 120 Hz.

Το Digital Foundry ξεκίνησε εξετάζοντας το ray tracing που είναι ενεργοποιημένη σε δύο στοιχεία παιχνιδιού: αντανακλάσεις και συνολικό φωτισμό. Προηγουμένως, το σύστημα αντανακλάσεών του Resident Evil 2 και 3 είχε πολλά προβλήματα. Τώρα η μέση ποιότητα έχει βελτιωθεί, αν και η ανάλυση δεν είναι ακόμα ιδιαίτερα υψηλή. Ο φωτισμός έχει επίσης βελτιωθεί αν και αυτό είναι περισσότερο μια προσθήκη παρά μια πραγματική αντικατάσταση του αρχικού συστήματος φωτισμού. Συνολικά, το ray tracing δεν φέρνει επανάσταση στο παιχνίδι σύμφωνα με το DF, αλλά λύνει ορισμένα από τα αρχικά προβλήματα.

Για ανάλυση, το PS5 και το Xbox Series X προσφέρουν checkerboard 2160p, ενώ το Xbox Series S σταματά στο checkerboard 1440p. Η μικρότερη κονσόλα της Microsoft υποστηρίζει επίσης ray tracing. Συνολικά, για όλες τις κονσόλες η βελτίωση όπως εξηγεί είναι ελάχιστη, αλλά οι μικρές λεπτομέρειες όπως τα μαλλιά ή οι υφές είναι πια ξεκάθαρα.

Η απόδοση εξαρτάται προφανώς από τη λειτουργία γραφικών που επιλέγεται για αναπαραγωγή στο Resident Evil 2 και το Resident Evil 3. Με το ray tracing ενεργό, λαμβάνετε 40-60 FPS ενώ στο Series S στα 30-50 FPS. Το VRR βοηθά στη βελτίωση της κατάστασης, αλλά μόνο στο Xbox Series X και όχι στο PS5.

Η FPS λειτουργία εξαλείφει το ray tracing και προσφέρει τις προαναφερθείσες αναλύσεις, αλλά όχι όρια για τα frames. Το τελικό αποτέλεσμα είναι συνήθως περίπου 100 FPS , με ελάχιστο 80 FPS και μεγιστο 120 FPS. Στην περίπτωση του Series S, το αποτέλεσμα είναι παρόμοιο με το PS5 και το Xbox Series X. Συνολικά, το Xbox Series X είναι η κονσόλα που προσφέρει την καλύτερη απόδοση, με κατά μέσο όρο 5 FPS περισσότερα από το PS5.

47 views0 comments
8516e650591e012466489e16131ba608.png

Preorder Now

god-of-war-ragnarok-preorder-1657118252407.png