• SpookyGr

Το Tekken 8 αναπτύσσεται με Unreal Engine 5.



Το τρέιλερ του Tekken 8 που είδαμε μας άφησε άφωνους παρά τη σύντομη διάρκειά του και ένα ξεκάθαρο παράδειγμα αυτού που είχε ήδη δηλώσει η Bandai Namco: ότι θα είναι ένα μεγάλο άλμα ποιότητας στο franchise. Το κλιπ που παρουσιάστηκε στο Tokyo Game Show έδειξε διάφορα δυναμικά εφέ στις σκηνές, βάναυσα μοντέλα χαρακτήρων και πολλά άλλα.

Σε συνέντευξή του στην πύλη IGN, ο διευθυντής του franchise, Katsuhiro Harada, έδωσε μερικές τεχνικές λεπτομέρειες για το τι είναι το παιχνίδι και μερικές είναι πραγματικά εκπληκτικές.




Ο τίτλος αναπτύσσεται εξ ολοκλήρου σε Unreal Engine 5 (θυμηθείτε ότι η άλλη δόση έγινε με το Unreal Engine 4) και δεν θα επαναχρησιμοποιήσει κανένα από τα στοιχεία του Tekken 7, αυτό περιλαμβάνει σενάρια, αντικείμενα, μοντέλα χαρακτήρων κ.λπ. Αντίθετα, το νέο δόση θα έχει ένα πλήρως ανανεωμένο σύνολο στοιχείων.

Είναι αλήθεια ότι ορισμένα από τα εφέ του Tekken 8 μπορεί να είναι γνωστά σε εκείνα της προηγούμενης έκδοσης:



" Σε αυτή τη νέα έκδοση είναι η πρώτη φορά που κάνουμε τη βροχή και άλλα εξωτερικά στοιχεία να αλληλεπιδρούν με τον χαρακτήρα μας. Και όχι μόνο αυτό, όταν πέσουν στο έδαφος, τα ρούχα θα λερωθούν, έτσι θα μπορείτε να δείτε την επίδραση της μάχης στα μοντέλα χαρακτήρων".

Το Tekken 8 δεν έχει ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας και θα έρθει σε Xbox Series X / S, PC και PS5.




19 Προβολές0 Σχόλια
8516e650591e012466489e16131ba608.png