• SpookyGr

125 εκατομμύρια δολάρια σε παιχνίδια για κινητά ανά εβδομάδα δαπανήθηκαν το τρίτο τρίμηνο του 2022.


Η Data.ai κυκλοφόρησε τον δείκτη Παιχνιδιών του τρίτου τριμήνου 2022, αποκαλύπτοντας τα κέρδη της βιομηχανίας απο την κινητή τηλεφωνία.

Κατά μέσο όρο, οι παίκτες ξόδεψαν περισσότερα από χίλια δολάρια την εβδομάδα και κατέβασαν περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο παιχνίδια σε κινητά. Ενώ και τα δύο στοιχεία είναι μειωμένα από έτος σε έτος οι δαπάνες εξακολουθούν να αυξάνονται κατά 25% σε σύγκριση με τα επίπεδα προ πανδημίας .

Με αυτά τα χρήματα, η Data.ai είναι πεπεισμένη ότι ενώ τα έσοδα από παιχνίδια βρίσκονται σε καλό δρόμο για να φτάσουν τα 222 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 όπου αυτό θα δώσει ώθηση. Η Data.ai προβλέπει ότι το 60% αυτών των εσόδων θα προέρχεται από κινητά. Όπως και με την προηγούμενη εμπειρία της Data.ai στα κινητά, δεν είναι πιθανό να εκπλήσσει το γεγονός ότι η πλατφόρμα θα οδηγήσει σε υψηλότερο μερίδιο εσόδων από ό,τι σε άλλες εταιρείες έρευνας.


Ο δείκτης παιχνιδιών της Data.ai για το Q3 του 2022 υποστηρίζει επίσης ότι το gaming είναι μεγαλύτερο στο Android από το iOS. Όσον αφορά τις λήψεις, σχεδόν τα μισά από τα τριάντα δισεκατομμύρια παιχνίδια του Google Play ήταν παιχνίδια. Μόνο το ένα τέταρτο των λήψεων iOS 8.7B ήταν παιχνίδια. Αυτό σημαίνει ότι σε κάθε παιχνίδι που λήφθηκε στο iOS, περίπου επτά λήφθηκαν στο Android.

Τα έσοδα είναι λίγο πιο περίπλοκα. Περίπου τα μισά από τα 22 δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν για το iOS ήταν για παιχνίδια. Στο Google Play, περίπου τα δύο τρίτα των εσόδων του 11,1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων προήλθαν από παιχνίδια. Το κόστος του παιχνιδιού είναι επίσης υψηλότερο από άλλες εφαρμογές για κινητά.

Αυτή η απόκλιση πιθανότατα προκύπτει λόγω της διαφοράς τιμής μεταξύ των συσκευών και του τοπικού ιστότοπου του καταναλωτή. Σύμφωνα με την Data.ai, το Google Play έχει μεγαλύτερη δημοτικότητα σε αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Ινδία και η Βραζιλία, ενώ το iOS είναι πιο σημαντικό στις ΗΠΑ και την Κίνα.

Στην ετήσια έκθεσή της, η Data.ai αναφέρει τη σημασία των παιχνιδιών για κινητά όπως το Genshin. Αυτός ο δείκτης επιβεβαιώνει τα νούμερα για τα παιχνίδια που αφορά το τρίτο τριμήνο του 2022. Τα πιο καινοτόμα προϊόντα είναι το Honor of Kings, το προαναφερθέν Genshin Impact και πιθανώς το ROBLOX και ιδιαίτερα το Diablo Immortal ως ένα από τα πιο πολύτιμα προϊόντα που είναι για κινητά. Ως εκ τούτου, ο τίτλος για κινητά της Blizzard ήταν αμφιλεγόμενος από τους θαυμαστές καθώς εφάρμοζε μικροσυναλλαγές αλλά δεν τον έκανε έναν από τους 10 τίτλους με τις μεγαλύτερες εισπράξεις του τριμήνου.

Η μηνιαία τάση ενεργών χρηστών πηγαίνει προς τους τίτλους esports και sandbox. Το Free Fire, το PUBG Mobile και το Mobile Legends: Bang Bang πλαισιώνοντας το ROBLOX και το Minecraft Pocket Edition.



12 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
8516e650591e012466489e16131ba608.png