Direct Capture. Ένα νέο σύστημα που βελτιώνει το Xbox Cloud Gaming.



Έχει ήδη αποδειχθεί ότι υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ του τύπου του παιχνιδιού που παίζουμε και της σταθερότητας της σύνδεσης ροής που παρέχεται από το cloud gaming. Πολλοί από εμάς (όσοι έχουν καταφέρει να το δοκιμάσουν) έχουμε υποφέρει από lag στους τίτλους που υποστηρίζονται από το Xbox Cloud Gaming όταν ταυτόχρονα ανακαλύπτουμε ότι άλλοι τρέχουν τέλεια. Σιγά σιγά η Microsoft αποκαλύπτει τη λειτουργία του cloud και πώς είναι ικανή να μας στείλει τα παιχνίδια. Σήμερα ανακαλύπτουμε το «Direct Capture», ένα νέο σύστημα που βελτιώνει σημαντικά την ταχύτητα μετάδοσης.

Όπως αναφέραμε και στα προηγούμενα νέα σχετικά με την άφιξη του πληκτρολογίου και του ποντικιού στο Xbox Cloud Gaming , η Microsoft διοργάνωσε ένα συνέδριο για προγραμματιστές σχετικά με βελτιώσεις για το cloud gaming και τις εφαρμογές που μπορούν να ενσωματωθούν στους τίτλους τους για να επεκτείνουν αυτήν την υποστήριξη. , επειδή το κύριο πρόβλημα με το παιχνίδι στο cloud εξακολουθεί να είναι ο χρόνος απόκρισης και η απαίτηση σύνδεσης, γεγονός που μπορεί να εμποδίσει τη σωστή λειτουργία του.

Για αυτό ακριβώς, έχει ενσωματωθεί ένα νέο API, που ονομάζεται «Direct Capture», το οποίο ουσιαστικά κάνει είναι ότι το υλικό Xbox που είναι ενσωματωμένο στους Azure servers μεταδίδει καθαρές πληροφορίες εικόνας και ήχου από προηγούμενες τεχνικές όπως το VSync, τα scalers εικόνας ή το buffer που δεν είναι απαραίτητα για μια ροή, αλλά για την αναπαράστασή τους σε μια οθόνη. Η προηγούμενη τεχνική ήταν πολύ απλή: Πήραν τις πληροφορίες που προέκυψαν από το HDMI, κωδικοποιήθηκαν, μεταδόθηκαν και αποκωδικοποιήθηκαν στη συσκευή Cloud.

Για αυτό το νέο σύστημα αυτές οι πληροφορίες θα "ρετουσαριστούν" ήδη από το HDMI μόνο με ό,τι είναι απαραίτητο για streaming, χωρίς πρόσθετες επεξεργασίες εικόνας που προκαλούν αύξηση του bandwidth. Η μείωση του λανθάνοντος χρόνου (latency) είναι βάναυση, καθώς κυμαίνεται από 8 έως 74 ms σε 2 έως 12 ms. Όπως αναφέρθηκε το "Direct Capture" θα λειτουργούσε αυτόματα για πολλά παιχνίδια, αν και θα έχει περιορισμούς καθώς μια άλλη λειτουργία που θα έκανε είναι να απενεργοποιήσει την αναβάθμιση 4K ή, στην περίπτωση πολλών τίτλων να επιβάλει ανάλυση 1080p, μειώνοντας επίσης το μέγεθος των πληροφορίων που αποστέλλονται.

Στην πράξη δεν πρέπει να παρατηρήσουμε καμία αλλαγή στην ποιότητα εικόνας στις εφαρμογές Xbox Cloud Gaming, επειδή λειτουργεί ήδη σε μέγιστο 1080p για κονσόλα και υπολογιστή και 720p για κινητά. Αλλά περιμένετε γιατί αυτό το API θα μπορούσε ακόμη και να χρησιμοποιήσει αυτή τη "δωρεάν ισχύ" λόγω χαμηλής ανάλυσης για να αυξήσει την ποιότητα των μοντέλων, των υφών, του φωτισμού ή ακόμα και του Ray Tracing . Ωστόσο, αυτό θα ήταν καθήκον του ίδιου του προγραμματιστή, ο οποίος θα πρέπει να βελτιστοποιήσει τον τίτλο του για αναπαραγωγή στο cloud και να διευκολύνει το παιχνίδι του με χαμηλή καθυστέρηση (low latency).



51 views0 comments
8516e650591e012466489e16131ba608.png

Preorder Now

god-of-war-ragnarok-preorder-1657118252407.png