Halo: Μήπως ο τίτλος να οδηγηθεί σε άλλο στούντιο εκτός της 343 Industries;



Είναι υποτιμητικό να πούμε ότι η ανάπτυξη του Halo Infinite ήταν ομαλή. Από την ανακοίνωση του παιχνιδιού που ήταν ως επί το πλείστον κακή αλλά μέχρι και τώρα που συνεχίζει στα ίδια επίπεδα! Άραγε τι μπορεί να συμβαίνει μέσα στην 343 Industries; Πώς μπορεί ένα από τα μεγαλύτερα στούντιο του Xbox να χάνει αυτό το ορόσημο και τι μπορεί να ακολουθήσει για το franchise; Γιατί οι λάτρεις του τίτλου είναι τόσο απογοητευμένοι; Για να τα πάρουμε λίγο απο την αρχή!

Ήταν 10 Ιουνίου 2018 κατά τη διάρκεια του Xbox event όπου η Microsoft αποκάλυψε το επόμενο κεφάλαιο της σειράς, το Halo Infinite. Το τρέιλερ δεν έθεσε μόνο τις βάσεις για έναν πλούσιο και ποικίλο ανοιχτό κόσμο, αλλά αποκάλυψε επίσης τη νέα μηχανή που θα χρησίμευε ως τεχνικό θεμέλιο του παιχνιδιού, τη Slipspace Engine . Ένα δεύτερο τρέιλερ προβλήθηκε στην επόμενη E3, και ακόμα κι αν ήμασταν μακριά από την τεχνική ποιότητα του πρώτου, αυτή ήταν τουλάχιστον η ευκαιρία να ανακαλύψουμε το παιχνίδι όπως θα έπρεπε να έιναι.

Ενώ όλοι είχαν στο μυαλό τους αυτές τις εικόνες πλούσιας, υπέροχης φύσης που κατοικείται από διάφορα πλάσματα, η πρώτη προεπισκόπηση παιχνιδιού του παιχνιδιού, που παρουσιάστηκε δύο χρόνια αργότερα ήταν απογοητευτική. Μπορούμε να μιλήσουμε ακόμη και για κρύο ντους, καθώς η απόσταση μεταξύ της αρχικής παρουσίασης και απο αυτό που εμφανίστηκε είναι τεράστια. Ενώ η Microsoft διαφημίζει τη δύναμη του Xbox Series X εδώ και πολλούς μήνες, το κοινό βρίσκει μια μάλλον χαλαρή απόδοση του παιχνιδιού όπου απέχει πολύ από τα τρέχοντα πρότυπα όσον αφορά την παραγωγή.


Το Halo Infinite κυκλοφόρησε αργότερα με απουσίες απο ορισμένα βασικά μέρη. Μέσα σε αυτό έχουμε τις υποσχέσεις του στούντιο ότι δεν θα δει ποτέ το φως της δημοσιότητας, όπως οι καιρικές συνθήκες. Όσον αφορά την άφιξη του Ray Tracing, που υποσχέθηκε μετά το λανσάρισμα του παιχνιδιού σαν "υψηλή προτεραιότητα". Φυσικά δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες σχετικά με αυτό αυτή τη στιγμή και αναρωτιόμαστε αν δεν θα καταλήξει να ακυρωθεί και αυτή η λειτουργία. .

Με έναν επιπλέον χρόνο ανάπτυξης και την αναβολή των λειτουργιών co-op και Forge, θα πίστευε κανείς ότι το multiplayer του Halo Infinite θα είχε ωφεληθεί από όλα αυτά, αλλά και πάλι, οι θαυμαστές είναι απογοητευμένοι όταν έμαθαν ότι η πρώτη σεζόν του παιχνιδιού θα κατέληγε να διαρκέσει διπλάσιο χρόνο, με αποτέλεσμα να περιμένουν περισσότερο πριν ανακαλύψουν νέο περιεχόμενο για το παιχνίδι.

Τα υπόλοιπα, το ξέρουμε αυτό για το multiplayer του Halo Infinite που πάλεψε να προσφέρει νέα πράγματα και αρκετούς μήνες μετά την κυκλοφορία του αλλά η έλλειψη περιεχομένου εξακολουθεί να είναι μια από τις κύριες αιτίες δυσαρέσκειας στην κοινότητα σήμερα.

Με 750 προγραμματιστές από τον Ιανουάριο του 2021, το 343 Industries είναι μακράν το μεγαλύτερο στούντιο της Microsoft. Πώς θα μπορούσαν αυτά τα μέσα να έχουν οδηγήσει σε τόσο λίγα αποτελέσματα; Από τότε μάθαμε ότι σχεδόν τα δύο τρίτα του παιχνιδιού έπρεπε να απουσιάζουν για να κυκλοφορήσει στη σωστή κατάσταση και ότι η ανάπτυξη δεν ήταν ένα ήρεμο ποτάμι. Υπάρχουν προφανώς λόγοι που δεν γνωρίζουμε, αλλά η διοίκηση του στούντιο σε συνδυασμό με κακές τεχνικές επιλογές φαίνεται να είναι η αιτία πολλών προβλημάτων. Πρέπει λοιπόν να αναρωτηθεί κανείς αν το στούντιο εξακολουθεί να είναι ο καλύτερος σύμμαχος για το Halo.

Με την εξαγορά της Bethesda, η Microsoft βρέθηκε με μερικά διάσημα στούντιο και ειδικούς σε παιχνίδια τύπου FPS . Μπορούμε να αναφέρουμε την id Software με το DOOM, ή την MachineGames με το Wolfenstein. Όταν βλέπουμε τι έχει κάνει η Bethesda Softworks με έναν ανοιχτό κόσμο όπως το RAGE, και την αφηγηματική ποιότητα και κάποια gameplay τρικ των παιχνιδιών της Arkane, μπορούμε μόνο να φανταστούμε τι θα μπορούσε να δώσει μια τέτοια συγχώνευση ταλέντων για ένα νέο παιχνίδι (Halo). Και αυτό χωρίς να ληφθεί υπόψη η πιθανή άφιξη των στούντιο της Activision Blizzard, τα οποία συγκαταλέγονται μεταξύ τους ούτε περισσότερο ούτε λιγότερο από τους δημιουργούς του Call of Duty.

Εν τω μεταξύ, ελπίζουμε ότι η 343 Industries μπορεί να είναι πιο προσεκτική στο μέλλον πριν προβεί σε ανακοινώσεις και ότι το στούντιο μπορεί να προσφέρει έγκαιρα το περιεχόμενο και τις νέες δυνατότητες που έχουν προγραμματιστεί για τους επόμενους μήνες.

Η αλήθεια είναι ότι το Halo Infinite χρειάζεται περισσότερο περιεχόμενο και η ανάπτυξή του φαίνεται να είναι πολύ αργή και η Microsoft πρέπει πραγματικά να παρέμβει σε αυτό. Με την εξαγορά της Activision Blizzard σίγουρα θα έχουμε περισσότερη υποστήριξη για αυτό και μπορεί η εταιρεία να περιμένει την υπογραφή της συμφωνίας.


Ωστόσο, αξίζει να θυμηθούμε ότι παιχνίδια όπως το Sea of Thieves, το Rainbown Six Siege και ακόμη και το Fallout 76 είχαν καταστροφικές κυκλοφορίες αλλά το γύρισαν. Το Halo Infinite εξακολουθεί να ολοκληρώνεται και κυκλοφορεί λιγότερο από ένα χρόνο, καθώς είναι ένα παιχνίδι ως υπηρεσία που σχεδιάζεται για σχεδόν μια δεκαετία.

Κάτι άλλο, το Halo Infinte ήταν ένα παιχνίδι που πήρε επαίνους από κριτικούς και οπαδούς, και πραγματικά το gameplay του είναι πολύ καλό όπως επίσης και το multiplayer του. Η 343 Industries είναι ένα εξαιρετικό στούντιο αλλά το τρέχον ζήτημα είναι η ταχύτητα με την οποία προχωράει το παιχνίδι και ο τρόπος με τον οποίο κυκλοφορεί το περιεχόμενο.

Η βάση των θαυμαστών αυτού του παιχνιδιού είναι τεράστια και όταν τελικά καταφέρουν να κυκλοφορήσουν αυτό το περιεχόμενο δεν θα έχουμε καμία αμφιβολία ότι το Halo θα επιστρέψει δυναμικά.



58 views0 comments
8516e650591e012466489e16131ba608.png

Preorder Now

god-of-war-ragnarok-preorder-1657118252407.png