Jason Schreier :Το Starfield αναβλήθηκε γιατί οι προγραμματιστές δεν ήθελαν ένα "νέο cyberpunk ".



Λίγα λεπτά μετά την επίσημη ανακοίνωση της αναβολής του Starfield, ο Jason Schreier δημοσιογράφος του Bloomberg γνωστός για τις πολυάριθμες επαφές του με τη βιομηχανία των videogames αποκάλυψε ότι οι προγραμματιστές ανησυχούσαν πολύ για την προηγούμενη ημερομηνία κυκλοφορίας, τόσο πολύ που προφανώς φοβόντουσαν κάτι σαν το " επερχόμενο Cyberpunk 2077" υποδηλώνοντας έτσι ότι ήταν πολύ νωρίς για να οριστεί ημερομηνία.


"Την περασμένη άνοιξη, πριν από την E3, μίλησα με μερικούς ανθρώπους στο Starfield που ανησυχούσαν εξαιρετικά για το ότι θα μπορέσουν να ολοκληρώσουν το έργο μέχρι τις 11 Νοεμβρίου 2022 με βάση την πρόοδο που είχαν σημειώσει μέχρι στιγμής."
"Είναι καλό που η Bethesda ανέβαλε το παιχνίδι ακόμα και μετά την ανακοίνωση μιας συγκεκριμένης ημερομηνίας κυκλοφορίας".

λέει στο Twitter.

Η σύγκριση με το Cyberpunk 2077 που αναφέρει ο Schreier υποδηλώνει ότι, στην πραγματικότητα υπήρχε ανησυχία ότι κατά την κυκλοφορία θα παρουσίαζε προβλήματα απόδοσης και μυριάδες σφάλματα, όπως ο τίτλος της CD Projekt RED .



61 views0 comments