PS5 Pro και Xbox Series 2: τα χρειαζόμαστε πραγματικά; Δείτε τι πιστεύει το Digital Foundry



Το Digital Foundry κυκλοφόρησε ένα νέο βίντεο, στο οποίο ο Richard Leadbetter συζητά πιθανές αναβαθμίσεις υλικού στα PS5 και Xbox Series X, τα οποία για λόγους ευκολίας από εδώ και στο εξής θα ονομάζουμε "PS5 Pro" και "Xbox Series 2". Εάν λάβουμε υπόψη τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς και τις εξελίξεις της τεχνολογίας άραγε είναι πραγματικά αναγκαίο ή έστω λογικό να γίνουν; Δικαιολογημένες αμφιβολίες!

Μία από τις αμφιβολίες που εγείρει το Digital Foundry είναι ότι απέχουμε σχεδόν δύο χρόνια από την κυκλοφορία του PS5 και του Xbox Series X|S και η "πραγματική νέα γενιά" δεν έχει φτάσει ακόμη, καθώς βρισκόμαστε ακόμα στη μέση του cross-gen . Σε αυτήν την περίπτωση, ο Leadbetter δεν αναφέρεται μόνο στην ανάπτυξη τίτλων αποκλειστικά για κονσόλες τρέχουσας γενιάς, αλλά και στη χρήση προηγμένων τεχνικών όπως είδαμε στο demo του Matrix που δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας το Unreal Engine 5. Οπότε εάν το υλικό του PS5 και του Xbox Το Series X|S δεν έχει ακόμη εκμεταλλευτεί ποιο είναι το νόημα να υπάρξει ένα PS5 Pro ή ένα Xbox Series 2 σε ένα ή δύο χρόνια;

Ένα άλλο από τα ζητήματα που αντιμετωπίζει το DF είναι ποιος στόχος μπορεί να τεθεί για οποιαδήποτε ενημέρωση μέσης γενιάς των κονσολών Sony και Microsoft. Το DF εξηγεί ότι τα PS4 Pro και Xbox One X κυκλοφόρησαν ως απάντηση στην αυξανόμενη δημοτικότητα των 4K τηλεοράσεων καλύπτοντας έτσι τις συγκεκριμένες ανάγκες ενός μεριδίου αγοράς. Οι ίδιες συνθήκες μπορεί να μην υπάρχουν σε αυτή τη γενιά, καθώς οι τηλεοράσεις 8K πασχίζουν να εδραιωθούν και ποιος ξέρει αν θα τα καταφέρουν. Υπό αυτή την έννοια, το να υποσχόμαστε μόνο ανώτερες επιδόσεις μπορεί να μην αρκεί για να διεισδύσει στη μαζική αγορά. Δεν διαθέτει επίσης τις τεχνολογίες που απαιτούνται για να κάνει ένα σημαντικό άλμα υλικού.

Ένα άλλο πρόβλημα που αναφέρει επίσης το DF είναι αυτό του κόστους παραγωγής. Για παράδειγμα, στην περίπτωση του Xbox 360, το κόστος παραγωγής από την κυκλοφορία έως το τέλος του κύκλου ζωής του έχει μειωθεί σχεδόν κατά τα τρία τέταρτα. Αλλά για το PS5 και το Xbox Series X τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ διαφορετικά επειδή το κόστος δεν πέφτει στην ίδια αναλογία και επομένως η κυκλοφορία ενός πιο ισχυρού μοντέλου μπορεί να είναι αδύνατη να διατηρηθεί. Επιπλέον, υπενθυμίζει την επιτυχία του Nintendo Switch και του Xbox Series S όπου αποδεικνύει ότι η ισχύς δεν είναι το παν.

Το τελευταίο σημείο που εξετάζει είναι αφορά την τρέχουσα παγκόσμια οικονομική κατάσταση με αυξανόμενο πληθωρισμό, ενώ οι τιμές των κονσολών παραμένουν σταθερές (σε αντίθεση με τις τιμές των GPU), πράγμα που σημαίνει ότι η Sony και η Microsoft σημειώνουν μικρότερα κέρδη για κάθε μονάδα που πωλείται και αυτή η κατάσταση μπορεί να είναι ακόμα χειρότερη με ενημερώσεις υλικού.

204 views0 comments