Research and Destroy: Οταν η επιστήμη συναντάει τα comics.



Όταν σκεφτόμαστε παιχνίδια στρατηγικής, είναι αναμφισβήτητο ότι πολλές φορές μας κατακλύζει ο μεγάλος αριθμός επιλογών, μενού και εντολών που έχουν. άλλα υπάρχουν παιχνίδια με πιο αχαλίνωτο και casual στυλ όπου σε αυτή τη δεύτερη κατηγορία μπαίνει το Research and Destroy, ένα απλό αλλά πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι στρατηγικής.

Αναπτύχθηκε από την Implausible Industries. Το Research and Destroy είναι το πρώτο βιντεοπαιχνίδι που αναπτύχθηκε από αυτό το στούντιο, αξιοποιώντας την εμπειρία που είχαν με το Unreal Engine 4 και την υποστήριξή τους για την ανάπτυξη αρκετών ιαπωνικών παιχνιδιών. Με την ευκαιρία αυτή παρουσιάζουν ένα πολύ ενδιαφέρον παιχνίδι στρατηγικής που επιπλέον έρχεται απευθείας στο Game Pass.


Τεχνικός τομέας

Οι εντυπώσεις που δίνει το Research and Destroy σε μια πρώτη επαφή είναι ότι πρόκειται για ένα indie παιχνίδι με πολύ λίγους πόρους. Τα μενού είναι αρκετά απλά. Είναι η αισθητική και η ομοιότητά του με τα κόμικς και αυτό το στιλ που καταλήγουν να ειναι μαγευτικά στο παιχνίδι.

Το 3D δεν αποτελεί πρόβλημα κατά την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον γιατί συνήθως τα βιντεοπαιχνίδια του στυλ περιέχουν πολλά σφάλματα και οπτικά λάθη που εμποδίζουν την εμπειρία του παιχνιδιού. Σε αυτήν την περίπτωση φαίνεται ότι η εμπειρία του στούντιο με την Unreal Engine 4 είναι αρκετά σταθερή, γιατί κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού μου δεν αντιμετώπισα σχεδόν κανένα σφάλμα που χαλάει το παιχνίδι. Φυσικά υπάρχουν όπως το πρόβλημα του φως στον στόχο του Laserizer, σας εμποδίζει να δείτε καλά τον στόχο επειδή ένα πράσινο φως έκρυψε μέρος του.

Υπάρχουν περίεργες αλληλεπιδράσεις που, για μένα, έγιναν το μεγαλύτερο τεχνικό εμπόδιο του βιντεοπαιχνιδιού. Πέτρες, λακκούβες, κλιμακούμενα αντικείμενα και άλλα εμπόδια ή στοιχεία του περιβάλλοντος που μπορείς να σκαρφαλώσεις είναι αναμφίβολα πονοκέφαλος. Για παράδειγμα, μετακινώντας τον χαρακτήρα μου, μου έτυχε να περπατήσει κατά μήκος ενός βράχου για να κόψει δρόμο και έπεσε σαν κεραυνός στο έδαφος σαν να σκόνταψε σε ένα αόρατο αντικείμενο.

Από την άλλη, παίζοντας σε Xbox One, το παιχνίδι δεν παρουσίασε σημαντική πτώση στα καρέ, εκτός από συγκεκριμένες στιγμές στις οποίες πίεσα το μηχάνημα και προκάλεσα περισσότερες εκρήξεις από ό,τι θα έπρεπε αλλά ακόμα κι έτσι, το παιχνίδι παραμένει σταθερό ανά πάσα στιγμή . Ο μεγάλος αριθμός των εχθρών επίσης δεν παρουσίασε καμία ταλαιπωρία (αυτό θα μπορούσε να είναι ανησυχητικό για πολλούς ) αλλά το παιχνίδι παραμένει ακόμη και εκεί σταθερό.


Gameplay

Το Research and Destroy είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής που βασίζεται στη σειρά, στο οποίο πρέπει να εκπληρώσετε αποστολές σε ένα εκτεταμένο σενάριο. Ο τίτλος μας θυμίζει άλλα όπως το XCOM, το Gears Tactics και το Worms. Το παιχνίδι διαδραματίζεται σε μια κατεστραμμένη ευρωπαϊκή ήπειρο γεμάτη τέρατα που πιστεύουν ότι η ύπαρξη των ανθρώπων είναι απλώς ένας μύθος. Σε αυτό το πλαίσιο, τρεις επιστήμονες πρέπει να ερευνήσουν και να εξαλείψουν μέσω της "επιστήμης" όλα τα τέρατα που εμφανίζονται στο πέρασμά τους.

Η υπόθεση είναι αρκετά απλή, έχετε τρεις χαρακτήρες με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Ο Γκάρι, ο επιστήμονας με το ραδιενεργό κοστούμι, είναι αργός και έχει το όπλο κολλημένο στο χέρι του, οπότε δεν μπορεί να τρέξει, Λάρι και Μαρί, και οι δύο κάνουν σχεδόν το ίδιο πράγμα, μόνο που ο Λάρι τρέχει πιο γρήγορα. Κάθε ένας έχει 8 δευτερόλεπτα ανά γύρο/turn για να κινηθεί, να πυροβολήσει και να στοχεύσει, μετά από αυτό το διάστημα δεν θα μπορείτε να κινηθείτε ή να αλληλεπιδράσετε με κανέναν τρόπο (πολύ στυλ Worms).

Με αυτούς τους κανόνες, το παιχνίδι φέρνει ορισμένες αποστολές σε κάθε σενάριο που πρέπει να εκπληρώσετε, δεν είναι πολύ ποικίλες, καθώς συνοψίζονται στο να σκοτώνετε τέρατα, την προσέγγιση περιοχών ή την αλληλεπίδραση με ένα αντικείμενο. Τώρα, αυτή η ρουτίνα δεν γίνεται επαναλαμβανόμενη, γιατί η ποικιλία των σεναρίων και των καταστάσεων που μπορεί να παρουσιαστεί είναι ό,τι καλύτερο για το βιντεοπαιχνίδι.

Για να προχωρήσουμε στο campaign πρέπει να απελευθερώσουμε περιοχές στον χάρτη, να φτιάξουμε ένα πανεπιστήμιο, να ερευνήσουμε και να υπερασπιστούμε, καθώς και να απελευθερώσουμε όλες τις περιοχές. Κατ' αρχήν, αυτό το σύστημα σας κρατά να παίζετε ασταμάτητα αναζητώντας την απελευθέρωση των ζωνών, αλλά το πρόβλημα εμφανίζεται όταν πρέπει να επενδύσετε $iencia (νόμισμα παιχνιδιού) στην οικοδόμηση πανεπιστημίων και στην έρευνα. Το υπόλοιπο των χρημάτων που κερδίζονται ανά αποστολή, το κόστος ανά δράση και τον αριθμό των αποστολών δεν εφαρμόζεται σωστά. Ξεκινώντας γιατί αν δεν επενδύσετε πρώτα στην αναβάθμιση των όπλων σας, η καμπύλη δυσκολίας θα οδηγήσει σε απογοήτευση

. Το παιχνίδι δεν σας επιτρέπει να επαναλάβετε αποστολές ή να κάνετε πιο απλές αποστολές για να συγκεντρώσετε $iencia, αναγκάζοντάς σας να προχωρήσετε σε δύσκολες περιοχές για να κερδίσετε τα λίγα χρήματα που σας αφήνει η ήττα σας.


Προχωρώντας βαθύτερα στο gameplay, πρέπει να πω ότι έχω εντυπωσιαστεί από τον αριθμό των ωρών που έχω παίξει ένα παιχνίδι στρατηγικής χωρίς εμφανή εξέλιξη στο gameplay του. Θέλω να πω, το Research and Destroy είναι ένα πολύ απλό παιχνίδι που δεν καινοτομεί σχεδόν σε τίποτα, αλλά ακόμα κι έτσι, επιτυγχάνει μια πολύ διασκεδαστική εμπειρία που θυμίζει εκείνα τα casual παιχνίδια του Worms όπου ήθελες απλώς να διασκεδάσεις.

Ο χειρισμός είναι πολύ απλός και η ποικιλία των όπλων δεν είναι κάτι εξωπραγματικό, γιατί πέρασα το παιχνίδι με τα όπλα από την αρχή του (προσθέτουμε ότι δεν είχα $iencia μέχρι τα μέσα του παιχνιδιού μου).

Διάρκεια

Το παιχνίδι έχει επίσης μια αρκετά διασκεδαστική λειτουργία συνεργασίας (coop), το γέλιο που προκαλείται από την έκρηξη ενός κόκκινου βαρελιού δίπλα στον φίλο σας και να πετάξετε ανεξέλεγκτα ή να σωθείτε την τελευταία στιγμή με μια έκρηξη για να ξεφύγετε από τον κίνδυνο είναι ανεκτίμητο. Το gameplay σε αυτήν τη λειτουργία είναι πολύ πιο περίπλοκο, επομένως δεν σας συνιστώ να πάρετε αυτή την πρόκληση στα σοβαρά για να ολοκληρώσετε το campaign.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα του παιχνιδιού είναι η απλότητά του, η ποικιλία των εχθρών είναι σημαντική, αλλά ο αριθμός των επιλογών που έχετε για να τους εξαλείψετε δεν σας αποζημιώνει. Δεν υπάρχουν περισσότερα από 3 διαδραστικά στοιχεία με τα οποία μπορείτε να καταστρέψετε τους εχθρούς, περιοριζόμενοι στο περπάτημα και στο πυροβολισμό. Η στρατηγική δεν είναι καθόλου περίπλοκη. Αυτό που έπρεπε να σκεφτώ περισσότερο είναι πώς να χρησιμοποιήσω το Laserizer.

Δεν είναι ένα πολύ περίπλοκο παιχνίδι, η δυσκολία του έγκειται στο επίπεδο των όπλων σας και στην τυχαία επανεμφάνιση των εχθρών, που μερικές φορές είναι απογοητευτικό να πρέπει να πεθάνεις για να συγκεντρώσεις χρήματα και έτσι να μπορείς να βελτιώσεις τον εξοπλισμό.


Το δικό μας συμπέρασμα

Αναμφίβολα, το Research and Destroy σε ένα παιχνίδι με πολλές ώρες παιχνιδιού, η περίπτωσή του είναι αρκετά ιδιαίτερη, Αντικατοπτρίζει ότι παρά το ότι έχει λάθη στη δομή του, είναι ένα παιχνίδι που αξίζει να επενδύσεις τον χρόνο σου. Το κύριο campaign μπορεί εύκολα να διαρκέσει περισσότερες από 25 ώρες παιχνιδιού.

Τώρα, το παιχνίδι περιέχει πολλά περισσότερα πράγματα από αυτά που αναφέρονται εδώ, αλλά νομίζω ότι είναι συνετό να μην αναφέρουμε όλες τις λειτουργίες του, γιατί είναι ζωτικής σημασίας για την εμπειρία να ανακαλύψετε κάθε όπλο, αποστολή ή εχθρό. Το Research and Destroy δεν είναι τέλειο, αλλά αν είναι μια εξαιρετική περιστασιακή εναλλακτική σε παιχνίδια στρατηγικής όπως το Xcom.

Ο τίτλος κυκλοφορεί για Xbox Series X|S,Xbox one, Playstation 4|5 ,Pc, Nintendo Switch και φυσικά είναι διαθέσιμος στο Game pass.



10 views0 comments