• SpookyGr

Xbox Series X: Το Demo της Unity "Enemies" εκτελείται σε 4K και real time ray tracing.



Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης κεντρικής ομιλίας αφιερωμένη στην Unity, οι προγραμματιστές έδειξαν ξανά το τεχνικό demo « Enemies », το οποίο είχε ήδη εκθαμβώσει στον υπολογιστή, κάνοντάς το να λειτουργήσει στο Xbox Series X, με την κονσόλα της Microsoft να τα πάει πολύ καλά σε 4K και με πραγματικό ray tracing.

Στον πίνακα που είναι ορατός στο tweet που φαίνεται παρακάτω μέρος της πλήρους παρουσίασης μπορούμε να δούμε το τεχνικό demo των Enemies που εκτελούνται στο Xbox Series X, με την κονσόλα να είναι καθαρά ορατή και ενεργοποιημένη. Η ποιότητα των γραφικών παραμένει πραγματικά αξιοσημείωτη, με 4K ανάλυση και διαχείριση φωτός και σκιάς μέσω ray tracing σε πραγματικό χρόνο.

Όλα επιτυγχάνονται χρησιμοποιώντας το DirectX 12 στην Unity, με το demo να εκτελείται απευθείας στο Xbox Series X, προφανώς προσαρμοσμένη για την κονσόλα της Microsoft. Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε το επίμαχο demo, καθώς το πρώτο βίντεο προβλήθηκε ήδη τον περασμένο Μάρτιο σε υπολογιστή, αλλά παραμένει μια πραγματικά εντυπωσιακή τεχνολογική έκθεση, η οποία δείχνει καλά τις δυνατότητες του κινητήρα Unity σε πλατφόρμες επόμενης γενιάς.


Συγκεκριμένα, το μοντέλο της γυναίκας στο βίντεο είναι εκπληκτικό, απολύτως ρεαλιστικό τόσο για το επίπεδο λεπτομέρειας που χαρακτηρίζει το πρόσωπο και τα ορατά σημεία του σώματος όσο και για τα πραγματικά avant-garde animation του προσώπου. Η εφαρμογή του DirectX 12 σε Unity και σε σχέση με το Xbox Series X, σύμφωνα με όσα αναφέρει η εταιρεία, θα πρέπει επίσης να επιτρέψει σημαντικές προόδους στη χρήση του ray tracing στην κονσόλα, καθώς και καλύτερη απόδοση γενικά και ειδικότερα για όσο για το πιο βαρύ λογισμικό μπροστά από την CPU..



107 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
8516e650591e012466489e16131ba608.png