Home » TechNews » Το Dead Rising 4 υποτίθεται ότι θα ήταν ο ανταγωνιστης του Last Of us - η ιστορία της Capcom Vancouver

Το Dead Rising 4 υποτίθεται ότι θα ήταν ο ανταγωνιστης του Last Of us - η ιστορία της Capcom Vancouver

Published on 9 June 2020 at 10:27

Σε ένα ντοκιμαντέρ που πρέπει να παρακολουθήσουνε οι θαυμαστές του Dead Rising και Capcom το κανάλι YouTube GameHistoryChannel μιλάει για την Capcom Vancouver. Αυτό το στούντιο ήταν υπεύθυνο για τα παιχνίδια Dead Rising σε συνεργασία με τη Microsoft. Μετά το τέταρτο παιχνίδι που κυκλοφόρησε, το στούντιο έκλεισε το 2018. Αλλά υπάρχει μια ενδιαφέρουσα προοπτική σχετικά με τη σχέση μεταξύ της Capcom Japan και της Capcom Vancouver και  τι είχε να πει η Microsoft για το Dead Rising.

Το GameHistoryChannel πήρε συνέντευξη από δύο πρώην προγραμματιστές από την Capcom Vancouver. Μιλώντας μαζί τους για το Dead Rising, τη Microsoft για νέα παιχνίδια και για reboot. Το Capcom Vancouver είχε πολλά προβλήματα να αναπτύξει το Dead Rising 3 ειδικά με την αρχιτεκτονική του PlayStation 3. Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης η Microsoft μπήκε και προσέφερε μεγαλύτερο προϋπολογισμό και επέκταση του προγράμματος ανάπτυξης καθιστώντας το παιχνίδι Xbox One. Με αυτό η Capcom Vancouver θα μπορούσε να προωθήσει τις φιλοδοξίες τους σε καλύτερο υλικό και η Microsoft είχε έναν αποκλειστικό τίτλο στα χέρια τους. Λόγω της επιτυχίας αυτής της συνεργασίας, άρχισαν να εργάζονται στο Dead Rising 4.

Με τη Microsoft να επενδύεται περισσότερο στο έργο οι φιλοδοξίες ήταν σαφείς. Η Microsoft ήθελε έναν ανταγωνιστή για το The Last of Us της Sony. Η Capcom Vancouver άρχισε να χτίζει μια πιο σκοτεινή και μυστική έκδοση του Dead Rising. Εν τω μεταξύ η Capcom Japan δεν συμμετείχε ποτέ τόσο στο έργο όσο η Microsoft. Αυτό σήμαινε ότι η Capcom Vancouver είχε δημιουργική ελευθερία και η Microsoft είχε μεγαλύτερη επιρροή στο έργο.

Το 2014 το έργο παρουσιάστηκε στην Capcom Japan, η οποία δεν ήταν ικανοποιημένη με τη νέα κατεύθυνση για το IP. «Η μάρκα του Dead Rising δεν είναι τόσο εύπλαστη όσο νόμιζε η Capcom Vancouver», δήλωσε ένας πρώην υπάλληλος. Μετά από αυτήν την σύγκρουση μεταξύ Capcom Japan και Capcom Vancouver, επιλέχθηκε μια πιο Dead Rising-esque προσέγγιση.

Μετά από αυτήν την διαμάχη μεταξύ του  προσωπικού των εταιρειών στο στούντιο απολύθηκε. Έγιναν σχέδια για ένα Dead Rising 5, αλλά το παιχνίδι ακυρώθηκε. Συνολικά, 7 τίτλοι της Capcom Vancouver ακυρώθηκαν ενώ ήταν σε διαφορετικά στάδια ανάπτυξης.

Το στούντιο προσπάθησε επίσης να φέρει πίσω το Dino Crisis, αλλά μετά από συζητήσεις με την Capcom Japan, αυτό δεν είχε ποτέ αποτέλεσμα. Μετά από λίγους μήνες εργασίας, η ιδέα προωθήθηκε, αλλά φαινόταν ότι η Capcom δεν ήταν πρόθυμη να επενδύσει σε ένα νέο  Dino Crisis .Το 2018 το στούντιο έκλεισε.


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.