Home » TechNews » Mahler: Το XSX θα δίνει στα 3rd party παιχνίδια 4K με μεγαλύτερη συνέπεια και/ ή με καλύτερα καρέ, ενώ το PS5 θα τα φορτώνει πιο γρήγορα

Mahler: Το XSX θα δίνει στα 3rd party παιχνίδια 4K με μεγαλύτερη συνέπεια και/ ή με καλύτερα καρέ, ενώ το PS5 θα τα φορτώνει πιο γρήγορα

Published on 10 June 2020 at 20:31

Ο ιδρυτής και δημιουργικός διευθυντής της Moon Studios του Ori, Thomas Mahler, μίλησε για τις διαφορές μεταξύ 3rd party παιχνιδιών που θα κυκλοφορήσουν στις επερχόμενες κονσόλες επόμενης γενιάς, το Xbox Series X και το PS5.

Ο σκηνοθέτης του παιχνιδιού μίλησε ενεργά για την απόδοση τόσο του PS5 όσο και του Xbox Series X τις τελευταίες ημέρες, και όπως καλύφθηκε χθες, ο Mahler πιστεύει ότι το πραγματικό δυναμικό του εξαιρετικά γρήγορου SSD στο PS5 της Sony πιθανότατα θα χρησιμοποιηθεί μόνο από τα First party Studios.

Στα φόρουμ της ResetEra, ο Mahler έχει μοιραστεί τώρα περισσότερες προβολές όσον αφορά την απόδοση 3rd party παιχνιδιών που θα εκτελούνται στο PS5 και στο Xbox Series X, λέγοντας ότι το πλεονέκτημα της κονσόλας της Microsoft από την ακατέργαστη ισχύ θα οδηγήσει πιθανώς σε αυτούς τους τίτλους σε 4K ανάλυση πιο συχνά με καλύτερα καρέ ή και τα δύο. Σε αντίθεση με το εξαιρετικά γρήγορο SSD του PS5 που θα φορτώνει τα παιχνίδια γρηγορότερα. Και πάλι - αυτό ισχύει για τίτλους 3rd party develpers.

"Τώρα, ας πούμε ότι ο μέσος χρόνος φόρτωσης με αυτούς τους SSD  θα είναι 10 δευτερόλεπτα. Και ας είμαστε γενναιόδωροι και ας πούμε ότι ο  SSD του PS5  η απόδοση είναι διπλάσια από το X1SX .Σε εκείνο το σημείο θα έχετε 10 φορές φόρτωση έναντι 5 φορές φόρτωση (λάβετε υπόψη ότι η φόρτωση συχνά είναι κάτι περισσότερο από απλώς ανακατεύοντας τα δεδομένα, αν και δεν είναι καθόλου ακριβές). Δεν ξέρω αν θα με ένοιαζαν περίπου 5 δευτερόλεπτα που αποθηκεύονται κάθε φορά που φορτώνω γιατί αυτό που με ενδιαφέρει  είναι framerate ή ανάλυση. Και υποθέτω ότι αυτό είναι το στοίχημα που έκανε η Microsoft εδώ - περισσότερη ακατέργαστη ενέργεια και όχι ταχύτερη μεταφορά δεδομένων."

"Τώρα, είναι σαφές ότι οι First Party developers της Sony  θα σχεδιάσουν τα παιχνίδια τους γύρω από το τρελό SSD και θα διασφαλίσουν ότι όλα είναι ομαλά και ζουμερά όλη την ώρα και ότι δεν θα βλέπετε οθόνη φόρτωσης καθόλου και αυτό θα είναι υπέροχο. Αλλά αν υποθέσουμε ότι οι 3rd party developers θα αλλάξουν εντελώς τα παιχνίδια τους θα προσαρμόσουν τα επίπεδα και άλλα πράγματα για να αξιοποιήσουν στο έπακρο την αρχιτεκτονική του PS5 ,είναι απλό δεν θα συμβεί. Λοιπόν, αυτό που πιστεύω ότι θα είναι η συνήθης περίπτωση είναι ότι θα βλέπετε τα παιχνίδια X1SX να αποδίδονται πιο συχνά στα 4k ή / και σε καλύτερα framerates και τα παιχνίδια PS5 θα φορτώνουν γρηγορότερα. Οι παίκτες θα πρέπει να αποφασίσουν τι είναι πιο σημαντικό για αυτούς."

Σε μια προηγούμενη δημοσίευση, ο συνιδρυτής του Moon Studios ήδη επεσήμανε ότι οι άνθρωποι πρέπει να σκεφτούν τις κονσόλες επόμενης γενιάς ως υπολογιστές με διαφορετικές προδιαγραφές, εξ ου και οι διαφορές απόδοσης για 3rd party παιχνίδια. Τόσο το Xbox Series X όσο και το PS5 πρόκειται να κυκλοφορήσουν κατά τη διάρκεια της φετινής περιόδου διακοπών.


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.